Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями підприємства
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity
  • Ескіз
    Документ
    Товарна політика українського аграрного експорту
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Визначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках аграрної продукції. Обґрунтовано доцільність оптимізації структури експорту продукції агропромислового комплексу, як головної умови для входження України в систему міжнародних господарських зв'язків і використання переваг міжнародної торгівлі. The goods that are the most competitive on the world markets of agricultural products have been determined. The expediency of optimizing the structure of the export of products of the agro-industrial complex, as the main condition for Ukraine's entry into the system of international economic relations and the use of the advantages of international trade, is substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку підприємств пивоварної галузі
    (2022) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Болотіна, Ірина Миколаївна
    Розглянуто основні ринкові тренди розвитку підприємств пивоварної галузі: зростання споживання та випуску безалкогольного пива, збільшення частки пива у кегах та банках. Основою успішної реалізації продукту є актуальний асортимент, фінансова стійкість підприємств і системний бренд-маркетинг. The main market trends of the development of enterprises in the brewing industry were considered: growth in consumption and production of non-alcoholic beer, increase in the share of beer in kegs and cans. The basis of successful product implementation is an up-to-date assortment, financial stability of enterprises and systematic brand marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Управління товарним портфелем підприємства
    (2016) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Розглянуті теоретичні питання управління товарним портфелем підприємства. Наведені основні умови його формування. Theoretical questions of enterprise product portfolio management are considered. The main conditions for its formation are proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інформаційними ресурсами підприємства
    (2017) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Яровий, Леонід Володимирович
    Управління сучасним підприємством вимагає широкого використання інформаційних ресурсів. Організація ефективного їх використання характеризується системою показників, які розроблюються на різних стадіях планування. Management of a modern enterprise requires extensive use of information resources. The organization of their effective use is characterized by a system of indicators, which are developed at different stages of planning.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління товарним портфелем підприємства
    (2017) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Стратегічне управління товарним портфелем обумовлено високою конкуренцією на ринку. В зв'язку з цим виникає необхідність поетапного проведення маркетингових досліджень. Strategic management of the commodity portfolio is determined by high competition on the market. In this regard, there is a need to stage-by-stage marketing research.
  • Ескіз
    Документ
    Стан підприємницької діяльності підприємств хлібопекарної промисловості
    (2015) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Розглянуті питання сучасного стану підприємств хлібопекарної промисловості з точки зору формування асортименту та управління товарним портфелем. The questions of the actual state of the baking industry enterprises and the product portfolio management are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні методи управління витратами
    (2016) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Розглянуті основні підходи управління витратами. Відзначена необхідність використанні сучасних методів управління витратами The main approaches to cost management in the enterprise are considered. The need for widespread use of modern methods of cost management was noted.
  • Ескіз
    Документ
    Історія виникнення кейс-методу та його сутність
    (2015) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Серед сучасних технологій і активних методів навчання особливе місце у професійній освіті відведено кейс-методу. Відповідно до класичного визначення метод кейсів (англ. Case method, кейс-метод, кейс-стади, case-study, метод конкретних ситуацій, метод ситуаційного аналізу ) - це техніка навчання, що використовує реальні економічні, соціальні та бізнес ситуації. При цьому студенти повинні проаналізувати ситуацію, визначити сутність проблеми, запропонувати основні шляхи її вирішення та вибрати кращий варіант. Among modern technologies and active methods of teaching special place in professional education given case method. According to the classic definition method cases (Eng. Case method, case method, case studies, case-study, the method of specific situations, situational analysis method) - a technique of training that uses real economic, social and business situations. Thus students should analyze the situation, identify essence of the problem, offer basic ways to solve it and choose the best option.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення планування роботи з персоналом
    (2014) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Проблема підвищення ефективності діяльності підприємств особливої актуальності набула саме сьогодні, коли світову економіку охопила фінансово-економічна криза і підприємства, щоб не стати банкрутами, змушені істотно знижувати свої витрати. Існує багато способів досягнення цього завдання. Деякі намагаються економити на ресурсах, намагаючись знайти найкращу якість за найменшою ціною, інші підписують договори, скорочуючи тим самим риски невиконання обумовлених умов і появи незапланованих витрат. The problem of increasing the efficiency of enterprises gained particular importance today, when the world economy gripped financial crisis and companies to avoid becoming bankrupt, forced to significantly reduce their costs. There are many ways to achieve this task. Some are trying to save on resources trying to find the best quality at the lowest price, while others sign contracts, thereby reducing the risk of default due to the conditions and the emergence of unplanned expenses.