Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасний розвиток світового готельного господарства: функціональні та територіальні особливості(2015) Сологуб, Юрій Іванович; Безпала, Ольга ВасилівнаСучасний період розвитку готельної індустрії починається після Другої світової війни. Його особливості пов'язані з масовим характером туризму, який стає об'єктом інтересу значної частини населення насамперед у високорозвинених країнах. Розвиток туризму та висока ділова активність населення зумовлює формування упродовж 50 - 70-х років XX ст. потужної мережі закладів розміщення, харчування та розваг. The modern period of the hotel industry started after the Second World War. It features related to the mass character of tourism, which is the subject of much of the population of interest especially in developed countries. Tourism development and high business activity results in the formation of the population over 50 - 70 years of XX century. strong network of accommodation, food and entertainment.Документ Детокс тури - новий метод оздоровлення туристів(2014) Буднікова, Анна Андріївна; Сологуб, Юрій ІвановичРозвиток туризму в наші дні пропонує вибрати те, що вам до душі. Любителям активного відпочинку пропонується зайнятися дайвінгом, серфінгом, відправитися в сафарі тощо. Tourism development offers nowadays choose what you like. Lovers of outdoor activities offered diving, surfing, go on a safari and more.Документ Проблеми розвитку туризму в Україні(2014) Кузнецов, Валерій Павлович; Сологуб, Юрій ІвановичУкраїна займає одне з провідних місць в Європі за рівнем забезпеченості цінними природними та історико-культурними ресурсами, здатними генерувати значний туристичний інтерес у вітчизняних та іноземних подорожуючих. Однак, національний туристичний продукт, має низьку конкурентоспроможність на внутрішньому та міжнародному туристичному ринку. Ukraine occupies a leading position in Europe in terms of availability of valuable natural, historical and cultural resources, able to generate significant tourist interest in local and foreign travelers. However, the national tourism product, has low competitiveness of the domestic and international tourism market.