Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємства
    (2015) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Розвиток підприємства є необхідною передумовою його успішного функціонування в конкурентному середовищі. З метою забезпечення постійного розвитку здійснюється управління основними показниками ефективності його функціонування. The development of enterprises is a prerequisite for its successful functioning in a competitive environment. In order to ensure continuous development manages key performance indicators for its functioning.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження сприйняття споживачами інструментів маркетингу в окремих галузях харчової промисловості
    (2014) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Розробка і реалізація ефективних маркетингових заходів є однією основних задач маркетингових відділів підприємств харчової промисловості. З цією метою необхідним є дослідження сприйняття маркетингових заходів споживачами, що забезпечує отримання первинної інформації щодо співвідношення важливості та задоволеності існуючою маркетинговою політикою харчової промисловості для різних сегментних груп. Development and implementation of effective marketing activities is one of the main tasks of marketing departments of the food industry. For this purpose it is necessary to study the perception of consumers marketing activities, which gives a primary information regarding the relationship between importance and satisfaction with current food industry marketing policy for different segment groups.
  • Ескіз
    Документ
    Збалансованість маркетингової діяльності підприємства
    (2014) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Поняття збалансованості в маркетингу досі є мало вивченим. Єдине застосування в форматі «збалансована система показників», до якої входить група маркетингових показників, було впроваджене Солнцевим С.О. та Яворською К.Ю., на їх думку впровадження маркетингових показників в оцінку бізнес-портфелів та їх контроль, з точки зору збалансованості, є невід'ємною складовою ефективного стратегічного маркетингового управління.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження напрямків маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості України
    (2014) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Важливість харчової промисловості для економіки України обумов-лена її питомою вагою в загальних обсягах виробництва і реалізації промислової продукції, експортним потенціалом. У 2011 році харчова промисловість займала друге місце за обсягами реалізованої продукції, її частка в структурі ВВП України становила 16 %, включаючи напої і тютюнові вироби. The importance of the food industry for the economy of Ukraine obumov-county its proportion in the total production and sales of industrial products, export potential. In 2011, the food processing ranked second in terms of sales, its share in GDP of Ukraine was 16%, including drinks and tobacco.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу
    (2013) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Досліджено складові маркетингового комплексу, та передумови його формування. Визначено роль збалансованості складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства. Components of the marketing mix, and the conditions of its formation were investigated. The role of balancing of marketing mix’s elements in the planning and implementation of marketing plans for the company was defined.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення
    (2012) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    В роботі досліджено процес формування збалансованої системи маркетингових показників. Визначено необхідні численні фактори зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що мають бути враховані при формуванні системи. In this paper was examined the process of formation of a balanced system of marketing indicators. Was defined the necessary number of factors external and internal environment that must be considered when forming system.