Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Тенденції маркетингу харчових продуктів(2020) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються актуальні тенденції маркетингу харчових продуктів з огляду на зміни в стилі життя та вподобаннях споживачів. The current trends in food marketing are considered in view of changes in lifestyle and consumer preferences.Документ Специфічні риси банківського маркетингу(2016) Восколович, Людмила Володимирівна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються специфічні риси маркетингу у банківській сфері. The specific features of marketing in banking are considered.Документ Сучасні маркетингові підходи до надання послуг кінотеатрів(2016) Войтович, Наталія Юріївна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються сучасні маркетингові підходи до клієнтів при наданні послуг кінотеатрів. The modern marketing approaches to customers in providing services of movie theaters are discovered.Документ Проблеми розвитку транспортного забезпечення у сфері зовнішньоекономічної діяльності України(2011) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються проблеми та перспективи розвитку транспортного забезпечення в сфері зовнішньоекономічної діяльності України. The problems and perspectives of transport development insurance in the sphere of external economic activity of Ukraine are examined.Документ Підходи до розуміння специфіки маркетингу послуг та їх практичне значення(2014) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються підходи до маркетингу послуг з точки зору різних шкіл маркетингу та із урахуванням специфіки послуг. The approaches to the services' marketing according to the different marketing schools and dealing with the services' specificities are examined.Документ Проблеми та перспективи збільшення товарообороту роздрібного торговельного підприємства(2013) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються проблеми та перспективи збільшення товарообороту роздрібних торговельних підприємств на основі прогнозованих змін споживчого попиту. The problems and perspectives of retailers' turnover's increasing on basis of predicted changes of consumers' demand are examined.