Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Контроль якості послуг закладів гостинності
    (2024) Різник, Анастасія Олександрівна; Цирульнікова, Віта Валентинівна
    Завданням українських закладів гостинності є створення системи якісного обслуговування, що дозволить забезпечити надання конкурентоздатних послуг. Вирішення можливо досягнути кількома способами: – застосування американської моделі інтер-націоналізації,за якої споживач має можливість отримання гарантованого рівня сервісу; – створення якісних послуг із чітким дотриманням параметрів комфортності
  • Ескіз
    Документ
    Значення корпоративної культури в закладах готельно-ресторанного господарства
    (2024) Дочинець, Інга Вікторівна
    Обґрунтовано абстрактивність положення корпоративної культури: співдружність колективу навколо спільних надбань, колективних завдань при вирішенні важливих питань і надання неперевершеного сервісу та створення власної манери спілкування зі споживачами послуг гостинності і має певну систему організації, яка підкреслює її індивідуальність і неповторність