Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Контроль якості послуг закладів гостинності(2024) Різник, Анастасія Олександрівна; Цирульнікова, Віта ВалентинівнаЗавданням українських закладів гостинності є створення системи якісного обслуговування, що дозволить забезпечити надання конкурентоздатних послуг. Вирішення можливо досягнути кількома способами: – застосування американської моделі інтер-націоналізації,за якої споживач має можливість отримання гарантованого рівня сервісу; – створення якісних послуг із чітким дотриманням параметрів комфортностіДокумент Значення корпоративної культури в закладах готельно-ресторанного господарства(2024) Дочинець, Інга ВікторівнаОбґрунтовано абстрактивність положення корпоративної культури: співдружність колективу навколо спільних надбань, колективних завдань при вирішенні важливих питань і надання неперевершеного сервісу та створення власної манери спілкування зі споживачами послуг гостинності і має певну систему організації, яка підкреслює її індивідуальність і неповторність