Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Financial development of enterprises and ways of it providing(2014) Portyanko, DarinaEfficient operation of the business and achievement of its strategic goals is possible with development and adaptation to change.Документ Consumer spending trends to 2030 that businesses need to consider(2014) Burlachuk, LyudmilaBusinesses need to take long term trends into account when planning ahead.Документ Застосування автоматизованої системи при зміні простирадл у готелях(2015) Скорченко, Оксана Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаУ будь-якому бізнесі дуже велика частина грошей йде на оплату людської праці. Тому підприємства всіх галузей намагаються виконувати технологічні процеси за допомогою машин і апаратів. Економічно вигідно є така структура підприємства в якій людина виконує контроль та аналіз техніки. Виходячи з цього Генрі Форд прийшов до висновку встановити конвеєр на своєму виробництві. І якщо просто вийти на вулицю і подивитися навкруги видно, що там де тільки можна людську працю замінити на автоматизовану її обов’язково замінюють. На увазі маються: автомати для виготовлення кави, автомати для купівлі жетона в метро, автомати для здійснення платежу за мобільний зв’язок. Прикладів безліч, з’являється питання як автоматизацію можна впровадити в готельне господарство?Документ Енергозберігаючі будівельні вироби - фактор стратегії розвитку туристського і готельного підприємства(2014) Ашмаріна, Галина РевмирівнаВимоги до діяльності готелів постійно оновлюються і вдосконалюються, і більшість власників готелів зацікавлені в тому, щоб відповідати сучасним нормам і покращувати виробничі потужності, до яких відносяться будівлі готелів, з метою зміцнення своїх конкурентних позицій на міжнародному туристичному ринку.Документ Збалансованість маркетингової діяльності підприємства(2014) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаПоняття збалансованості в маркетингу досі є мало вивченим. Єдине застосування в форматі «збалансована система показників», до якої входить група маркетингових показників, було впроваджене Солнцевим С.О. та Яворською К.Ю., на їх думку впровадження маркетингових показників в оцінку бізнес-портфелів та їх контроль, з точки зору збалансованості, є невід'ємною складовою ефективного стратегічного маркетингового управління.Документ Економічна оцінка природоохоронних витрат на виробничому підприємстві(2014) Салатюк, Ніна МиколаївнаВ останні роки на вітчизняних підприємствах відбувається вдосконалення системи управління екологічними витратами та системи їх економічної оцінки з метою підвищення ефективності природоохоронної діяльності. Складність та відсутність спеціального науково-методичного забезпечення управління природоохоронними витратами на промислових підприємствах свідчать про актуальність даної проблеми для підприємств харчової промисловості.