Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Діяльнісна природа туризму
    (2018) Танасійчук, Олег Юрійович
    Розкриті теоретичні питання поняття туризму як суспільного феномену. The theoretical issues of the concept of tourism as a social phenomenon are revealed.
  • Ескіз
    Документ
    Роль Sharing Economy в розвитку туристичного бізнесу
    (2017-12) Кравцов, Сергій Станіславович; Рубель, Роман Андрійович
    Досліджено сутність економіки спільної участі. Проаналізовано міжнародні шерингові інтернет-платформи, що пов’язані з туризмом. Визначено шляхи підвищення ролі ресурсів sharing economy в господарській діяльності суб’єктів туристичної діяльності. The essence of the economy of joint participation is explored. The international tourism-related sherry internet platforms are analyzed. The ways of increasing the role of sharing economy resources in economic activity of subjects of tourist activity are determined.
  • Ескіз
    Документ
    Information technologies as a factor of increase of use effectiveness of natural and cultural heritage for tourism development
    (2005) Kravtsov, Sergiy
    This work shows the importance of providing tourist resources information. Same examples of solving the problem of tourist product information shortage abroad are given. On the basis of these examples we suggest opening an information center in the Donbass region with the purpose of creation of more effective region potential. Special attention is given to receiving Polish tourists in connection with deepening of Poland-Ukraine relations.
  • Ескіз
    Документ
    Здобутки, проблеми та перспективи розвитку туристичного бізнесу в Україні
    (2013) Чернякова, Поліна Дмитрівна
    Для забезпечення стабільної ситуації в галузі туризму буде доцільним налагоджувати міжрегіональні стосунки з високорозвиненими державами світу задля подальшого обміну інформацією, залученням інвестицій та розповсюдження маркетингових ходів своєї держави на інших територіях.
  • Ескіз
    Документ
    Езотеричний туризм
    (2013) Зарицька, Дарія Миколаївна
    Езотеричний туризм - це вибір людей, спраглих не тільки насолодитися культурним і релігійним пишністю незвичайних куточків планети, але також доторкнуться до вічних таємниць світобудови, і за допомогою стародавніх знань і мудрого досвіду століть стати на шлях здоров'я, щастя і гармонії.
  • Ескіз
    Документ
    Франчайзинг у туристичному бізнесі України
    (2013) Затірка, Єлизавета Валеріївна; Сологуб, Юрій Іванович
    Ринок франшиз України поки недооцінений і знаходиться мало не в зародковому стані. Поки що даний ринок є ринком продавця. Причому, в яку б сторону не хитнувся маятник, франчайзинг в туризмі в будь-якому випадку виявиться у виграші: якщо система почне рушитися, багато дрібних гравців виявлят ьбажання вступити у велику мережу, щоб залишитися на плаву. Market franchises Ukraine until undervalued and is almost in its infancy. While this market is a market vendor. And, in whatever way not swung pendulum franchise in tourism in any case be the winner if the system will start rushytysya, many small players to enter the detect bazhannya extensive network to stay afloat.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання інформаційних технологій в туристичному бізнесі
    (2015) Квятковський, Олександр Віталійович
    Використання технології веб-сервісів дозволяє забезпечити взаємодію інформаційних систем туристичної компанії та постачальника туристичних послуг у мережі Інтернет. При цьому, немає прив’язки до певної платформи або мови програмування, оскільки міжпрограмна взаємодія відбувається по прозорим технологічно-незалежним інтерфейсам. Use of Web services allows for interaction information systems travel company and provider of travel services on the Internet. Thus, there is no reference to a specific platform or programming language because the interaction between the programs is transparent to technology-independent interfaces.
  • Ескіз
    Документ
    Роль психології у забезпеченні еногастрономічного туризму
    (2015) Чугаєва, Наталія Юріївна
    Звертаючись до тематики еногастрономічного туризму, слід зазначити, що дана проблема органічно взаємопов’язана із необхідністю забезпечення психологічної компетентності персоналу туристичного бізнесу. Turning to the subject of enogastronomic tourism, it should be noted that the problem is organically linked with the need to provide psychological competency tourism.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні напрями розвитку туристичного та готельного бізнесу в українських Карпатах
    (2012) Мельник, Надія Володимирівна; Сологуб, Юрій Іванович
    Інноваційна діяльність у сфері туризму спрямована на створення нового або зміну існуючого продукту, на вдосконалювання транспортних, готельних і інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних і телекомунікаційних технологій та сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Innovative activity in the tourism sector aims to create new or change existing product, to improve transportation, hotel and other services, development of new markets, the introduction of advanced information and telecommunication technologies and modern forms of organization and management.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні напрями та форми розвитку туристичного та готельного бізнесу в умовах глобалізації
    (2012) Кузнецов, Валерій Павлович; Сологуб, Юрій Іванович
    Характерною особливістю процесу глобалізації в туристській галузі є застосування новітніх інформаційних і телекомунікаційних технологій, які сприяють підвищенню ефективності та удосконалення роботи компаній, поліпшенню обслуговування клієнтів, прискоренню всіх оперативних процедур, створення нових маркетингових методик і розподільчих каналів. A characteristic feature of globalization in the tourism industry is the use of advanced information and telecommunications technologies that enhance the efficiency and improvement of companies improve customer service, accelerate all operational procedures, new marketing techniques and distribution channels.