Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Контроль якості послуг закладів гостинності
    (2024) Різник, Анастасія Олександрівна; Цирульнікова, Віта Валентинівна
    Завданням українських закладів гостинності є створення системи якісного обслуговування, що дозволить забезпечити надання конкурентоздатних послуг. Вирішення можливо досягнути кількома способами: – застосування американської моделі інтер-націоналізації,за якої споживач має можливість отримання гарантованого рівня сервісу; – створення якісних послуг із чітким дотриманням параметрів комфортності
  • Ескіз
    Документ
    Значення корпоративної культури в закладах готельно-ресторанного господарства
    (2024) Дочинець, Інга Вікторівна
    Обґрунтовано абстрактивність положення корпоративної культури: співдружність колективу навколо спільних надбань, колективних завдань при вирішенні важливих питань і надання неперевершеного сервісу та створення власної манери спілкування зі споживачами послуг гостинності і має певну систему організації, яка підкреслює її індивідуальність і неповторність
  • Ескіз
    Документ
    Гостинність, як психологічний аспект обслуговування туристів
    (2019) Дочинець, Інга Вікторівна
    Охарактеризовано, як психологічні аспекти впливають на обслуговування туристів. Сharacterized how psychological aspects affect the service of tourists.
  • Ескіз
    Документ
    Основи професійного обслуговування
    (2012) Матюшенко, Раїса Василівна
    Сервіс - це проста концепція для впровадження якої не потрібно особливих затрат, повинна лише доброзичлива посмішка, знання своєї справи і бажання приділити увагу гостям, поки вони знаходяться в закладі. Service - is a simple concept for performance that does not require special expenses should only friendly smile, knowing his case and wish to pay attention to our guests while they are in the institution.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства
    (2012) Назаренко, Наталя Юріївна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    Швидке обслуговування клієнтів, обмежена кількість страв в меню та демократичні ціни виходять на перший план. Реструктуризація ресторанного господарства спричинила зменшення кількості ресторанів та значне зростання чисельності закладів швидкого обслуговування. Ключовими поняттями нашого часу стали напівфабрикати, кафе з самообслуговуванням і фаст-фуд.
  • Ескіз
    Документ
    Організація обслуговування в готельних номерах
    (2012) Чемен, Юлія Олегівна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    Для здійснення обслуговування в номері готелю на більш високому рівні доцільно створювати не лише спеціалізовані бригади офіціантів, які підпорядковуються закладам на поверхах, а й цілком автономну службу "Room service", де детально пророблений, задекларований та затверджений технологічний ланцюг надання даної послуги може сприяти отриманню значного економічного ефекту. To implement the service in a hotel room on a higher level it is advisable to create not only a special brigade of waiters who obey facilities on floors but completely autonomous service "Room service", which details researched, declared and approved technological chain providing this service can contribute to obtaining significant economic effect.
  • Ескіз
    Документ
    Методи підвищення надійності функціонування паралельних баз даних
    (2012) М'якшило, Олена Михайлівна; Г ончаренко, С. В.
    В даній публікації розглянуто питання надійності паралельних баз даних, проаналізовано випадки збереження працездатності бази даних при виконанні різних видів запитів, запропоновано методи підвищення надійності паралельної бази даних, з горизонтальним розподілом даних, шляхом реплікації. This publication deals with the question of reliability of parallel databases, analyzed cases of maintaining efficiency database when performing different types of queries, the methods of improving the reliability of parallel database with horizontal distribution of data through replication.
  • Ескіз
    Документ
    Innovation in restaurant business
    (2015) Kokhan, Olena M.
    Quality of food and service any more are not the only factors of development of restaurant business. In recent years innovations have changed significantly the industry of public catering. Therefore, it is now important to be aware of actual novelties of restaurant business.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги використання електронного меню в сучасних закладах ресторанного господарства
    (2015) Купневич, Марина Василівна; Машовець, М.; Павлюченко, Олена Станіславівна
    На сучасному етапі розвитку ресторанного господарства одним з вагомих маркетинговим інструментів, який дозволяє підвищити рівень продажів є меню. Нині значно зросла кількість закладів, які намагаючись мінімізувати витрати часу на обслуговування, запроваджують так звані е-Мешд (тобто електронні меню). Серед основоположників електронних меню можна виділити: австралійський ресторан Global Mundo Tapas у пригороді Сіднея; ресторан Pan Asian у Лондонському районі Soho; японська компанія Aska ТЗ та ізраїльська фірма Conceptic. At the present stage of development of the restaurant industry a significant marketing tool that can increase sales is the menu. Currently, significantly increased the number of institutions that attempt to minimize the time spent on maintenance, introduce the so-called e-Meshd (ie electronic menu). Among the founders of electronic menu are: Australian Global Mundo Tapas restaurant in a suburb of Sydney; Pan Asian restaurant in London's Soho; Japanese company Aska vehicle and Israeli firm Conceptic.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи організації фіто-бару при тренажерному залі в підприємстві готельного господарства
    (2015) Фурманова, Юлія Петрівна; Пархомець, Ірина
    Фіто-бари - незамінні атрибути більшості фітнес-центрів та тренажерних залів. Саме тут споживачі готельних послуг можуть замовити напої, які мають найширший спектр впливу на організм: сприяють активізації роботи імунної системи, швидкому відновленню після фізичних і нервових перенапружень, підвищенню працездатності, збільшенню фізичних і розумових здібностей людини, зняттю втоми. Phyto-bars - an essential attribute of most fitness centers and gyms. Here consumers of hotel services can order drinks that have a wide range of effects on the body, help to activate the immune system, rapid recovery after physical and nervous overvoltage, increase efficiency, increase physical and mental abilities of human fatigue.