Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Тренди крафтових технологій сучасної індустрії харчування
    (2024) Різник, Анастасія Олександрівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Цирульнікова, Віта Валентинівна
    За останні роки такі інновації, як обробка під високим тиском, вакуумне пакування та ультразвукова обробка, ще більше підвищили якість, безпеку та різноманітність оброблених харчових продуктів. А дослідженні основні тенденції харчової промисловості та пов’язані з ними технологічні рішення підтверджують актуальність роз-роблення та впровадження альтернативних способів вироб-ництва крафтової продукції
  • Ескіз
    Документ
    Новітні маркетингові технології
    (2020) Запорожан, Юлія Леонідівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Описані новітні маркетингові технології, які є популярними та широко використовуються компаніями. Наведено інформацію про таку технологію, як кулхантінг, яка являє певний пошук новітнього стилю, нових ідей, нових брендів, які в майбутньому можуть завоювати ринок. Кулхантінг демонструє нестандартні маркетингові рішення, за допомогою яких знаходять новітні тенденції. Запропоновано ще одна нова маркетингова технологія, яка може вважатися перспективною, – це технологія трендсеттінгу. Цей напрям діяльності спрямований на виявлення тенденцій, трендів. Новітні технології мають особливе значення при розробленні прогнозів розвитку харчової галузі. Describes the latest marketing technologies that are popular and widely used by companies. There is information about such technology as coolhunting, which is a search for the latest style, new ideas, new brands that may conquer the market in the future. Coolhanting demonstrates non-standard marketing solutions that help find the latest trends. Another new marketing technology that can be considered promising is trendsetting technology. This area of activity is aimed at identifying trends. The latest technologies are of particular importance in developing forecasts for the development of the food industry.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження тендерних стереотипів в політичному житті України
    (2015) Гринюк, Юлія Михайлівна
    Формування новітніх гендерних тенденцій в публічній політиці обумовлено розвитком процесів демократизації суспільства. Формирование новых гендерных тенденций в публичной политике обусловлено развитием процессов демократизации общества. Formation of new gender trends in public policy due to the development of democratization of society.
  • Ескіз
    Документ
    Hr-аутсорсинг як нова тенденція в управлінні персоналом
    (2014) Бабік, Юлія Валентинівна; Гринюк, Юлія Михайлівна
    Нині досягають успіху лише ті компанії, які ведуть бізнес найбільш ефективним способом. Сучасні компанії для збереження конкурентних переваг та підвищення результативності своєї діяльності мають навчитись управляти інноваціями. Щоб утримувати позиції на ринку, компаніям необхідно концентруватись на реалізації довгострокових планів та управлінні основними процесами. Робота з людськими ресурсами вимагає високої кваліфікації. Однак вирішенню стратегічних завдань часто заважає робоча рутина, яка забирає більшу частину часу менеджера з управління персоналом. Останнім часом в цьому на допомогу кадровикам приходять аутсорсингові компанії. У світі став досить популярним аутсорсинг взагалі, і аутсорсинг в управлінні персоналом, зокрема.