Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 59
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії просування готелів в Україні
    (2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку
    (2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    В сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесу
  • Ескіз
    Документ
    Зміни ринкової економіки на основі КСВ
    (2019) Березянко, Тамара Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Використання мемів як новітній спосіб візуальної комунікації в підприємництві
    (2023) Лукомець, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло Іванович
    У результаті проведеного дослідження встановлено, що меми є поширеним інструментом візуальної комунікації, яку компанії використовують для просування своїх продуктів. Важливо зазначити, що суб’єкти господарювання використовують цю стратегію візуальної комунікації в контексті подій, особливо актуальних для потенційних споживачів продукту. У свою чергу, це ефективний інструмент для привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. This paper has found that memes are a common visual communication tool that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use this visual communication strategy in the context of events that are particularly relevant to potential consumers of the product. In turn, it is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.
  • Ескіз
    Документ
    Digital маркетинг як ефективний механізм стимулювання збуту
    (2022) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія Петрівна
    Визначено функції Digital-маркетингу як ефективного механізму стимулювання збуту з урахуванням сучасних тенденцій ринку та вимог до сучасного підприємства. Досліджено випадки та найбільш актуальні методики впровадження Digital маркетингу щодо діяльності фірм, його переваги над традиційними маркетинговими методами просування. The functions of digital marketing as an effective sales promotion mechanism are defined, taking into account modern market trends and requirements for a modern enterprise. Cases and the most relevant methods of implementation of Digital marketing in relation to the activities of companies, its advantages over traditional marketing methods of promotion have been studied.
  • Ескіз
    Документ
    Рекламна стратегія: технологія та реалізація
    (2022) Скригун, Наталія Петрівна; Самовський, Євгеній Вячеславович
    Розглянуто підходи до управління рекламною діяльністю підприємства, існуючі технології розроблення стратегії рекламної кампанії. Approaches to managing the company's advertising activities, existing technologies for developing an advertising campaign strategy are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність BTL-комунікацій та основні етапи їх організації
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія Анатоліївна
    Розглянуто BTL-комунікації як інструмент рекламування товарів та послуг. Встановлено, що BTL-реклама є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, який дозволяє встановлювати зв’язок із клієнтами особисто у місцях продажу. Надано практичні рекомендації щодо впровадження BTL-комунікації у рекламну діяльність підприємства. Considered BTL-communications as a tool for advertising goods and services. BTL advertising has been found to be an effective marketing communications tool that allows you to connect with customers personally at the point of sale. Practical recommendations on the implementation of BTL communication in the advertising activity of the enterprise are given.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий аспект забезпечення економічної безпеки підприємства
    (2020) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сілакова, Ганна Віталіївна
    Обґрунтовано необхідність використання інструментарію маркетингу з метою забезпечення економічної безпеки підприємства. Визначено маркетингові заходи з метою забезпечення належного рівня економічної безпеки підприємства. Досліджено процедуру маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємства. Запропоновано маркетингові рішення забезпечення економічної безпеки підприємства. The necessity of using marketing tools in order to ensure the economic security of the enterprise is substantiated. Marketing measures are defined in order to ensure the appropriate level of economic security of the enterprise. The procedure of marketing provision of economic security of the enterprise is investigated. The marketing decisions of maintenance of economic safety of the enterprise are offered.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції маркетингу харчових продуктів
    (2020) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Розглядаються актуальні тенденції маркетингу харчових продуктів з огляду на зміни в стилі життя та вподобаннях споживачів. The current trends in food marketing are considered in view of changes in lifestyle and consumer preferences.
  • Ескіз
    Документ
    The role of pricing in the marketing mix
    (2019) Naumko, Tetiana; Kaliuzhna, Yuliia
    Theinfluenceofpricesonthesuccessandcompetitivenessoforganizations, aswellasthechoiceoftheaveragebuyerforone or another productisconsidered.