Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Діджитилізація бізнесу як запорука успішного розвитку компаній в динамічному середовищі господарювання(2022) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина ВасилівнаКлючовим фактором успіху сучасних компаній є вчасна перебудова бізнес-процесів, враховуючи проникнення цифрових технологій в усі сфери життя суспільства. Проаналізовано етапи процесу діджиталізації бізнесу. Окреслено основні заходи імплементації цифровізації у бізнес-процеси компаній. Виділено переваги застосування діджиталізації для забезпечення розвитку компаній в мінливому зовнішньому середовищі. The stages of the business digitalisation process are analysed. The main measures for implementing digitalisation in business processes of companies are outlined. The advantages of using digitalisation to ensure the development of companies in a changing external environment are highlighted.Документ Teaser advertising as an instrument of marketing communications: overview(2018) Soloviova, YuliaThe aim of study is to consider the conceptual features of advertising campaigns with the usage of a teaser. It is also important to emphasize the consideration of unsuccessful teaser messages as one of the components of modern provocative marketing.Документ Діджиталізація зовнішньої реклами(2019) Гончарова, Ольга Андріівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто нові формати зовнішньої реклами. Доведено, що всі традиційні носії – ТВ, радіо, преса, зовнішня реклама – переходять до цифрового середовища і поступово стають єдиною digital-системою. Обгрунтовано, що вже зараз DOOH-реклама здатна використовувати принципи Інтернет-реклами. Надано рекомендації рекламодавцям активно використовувати DOOH як самостійний носій рекламного повідомлення та вдало вплітати його у загальну рекламну кампанію. New formats of outdoor advertising are considered. It is proved that all traditional media - TV, radio, press, outdoor advertising - are moving to a digital environment and are gradually becoming a single digital system. It is substantiated that DOOH-advertising is already able to use the principles of Internet advertising. Recommendations are given to advertisers to actively use DOOH as an independent carrier of the advertising message and successfully weave it into the general advertising campaign.