Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Основні завдання використання інформаційних технологій при вивченні іноземної мови(2015) Власенко, Людмила ВасилівнаМетою використання навчальних комп'ютерних програм є навчання студентів англійській мові через наближення їх до реальних життєвих ситуацій. The purpose of the use of educational software is to teach students English through bringing them to real life situations.Документ Сутність інтерактивного навчання у викладанні іноземної мови(2015) Божок, Наталія ОлексіївнаІнтерактивне навчання сприяє розвитку умінь і навичок спілкування студентів, навчають їх працювати у команді, зважати на думки і висловлювання інших та підвищують їх мотивацію та рівень знань іноземної мови. Interactive learning promotes the development of skills and communication skills of students, teach them how to work in a team and to consider the opinions and statements of others and improve their motivation and level of knowledge of a foreign language.Документ Новітні педагогічні технологі при викладнні іноземних мов(2015) Березовська, Ольга ВладиславівнаСучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на збереження досягнень минулого і, водночас, на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, новітніх надбань науки, культури і соціальної практики. The modern stage of development of the education system in Ukraine is characterized by educational innovations aimed at preserving the achievements of the past and at the same time to modernize the system of education in accordance with the requirements of the time, the latest achievements of science, culture and social practices.Документ Інноваційні технології в методиці викладання іноземних мов(2015) Чередніченко, Галина АнатоліївнаЗначне зростання обсягів інформації і прискорення циклу її відновлення при обмеженому терміні навчання, розвиток інформаційно-комунікативних технологій вимагають інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів за рахунок упровадження сучасних педагогічних технологій. Significant growth in the volume of information and speed up the recovery cycle with a limited period of training, the development of information and communication technologies require the intensification of the educational-cognitive activity of students through the introduction of modern pedagogical technologies.Документ Implementation of new technologies into the educational process to improve efficiency(2015) Vzhytynska (Omelchenko), KseniiaThe information of a modern society is actively reflected in educational process. Currently it is not possible to imagine educational process without the introduction and implementation of new educational technologies in it.Документ Використання навчальних технологій в процесі вивчення дисципліни «Ринок фінансових послуг»(2015) Еш, Світлана МиколаївнаМи живемо в суспільстві, яке постійно розвивається і змінюється. В освітньому просторі з’являються нові знання, нові кваліфікаційні ознаки, спеціальності. Уже майже двадцять років вищі навчальні заклади готують фахівців для фінансового ринку країни. З появою нової спеціальності «фінансист» з’явились нові дисципліни: «Фінансовий ринок», «Ринок фінансових послуг», «Ринок цінних паперів», «Місцеві фінанси» та інші, викладання яких потребує використання новітніх технологій навчання. We live in a society that is constantly evolving and changing. In the education area, new knowledge, new qualification features specialty. For almost twenty years, universities prepare professionals for the financial market. With the new specialty "financier" includes new discipline: "Financial Markets", "Financial Markets", "Securities Market", "Local Finance" and other teaching which requires the use of new learning technologies.Документ О специфике образовательных технологий(2008) Павлов, Валерий ЛукьяновичВыделяются особенности образовательных технологий. Подчеркивается роль международных стандартов организации учебного процесса.