Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Роль маркетингових стратегій у прибутковості підприємств готельно-ресторанного бізнесу(2024) Винник, Ірина Олександрівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаГотельно-ресторанний бізнес є однією з найважливіших галузей економіки України. Він забезпечує робочими місцями тисячі людей і приносить значні надходження до бюджету країни. Однак, у сучасних умовах конкуренції, готельно-ресторанним підприємствам необхідно постійно розробляти та впроваджувати ефективні маркетингові стратегії, щоб залишатися конкурентоспроможними та отримувати прибутокДокумент Analysis of marketing strategies in Ukraine(2014) Grytsenko, Alina; Bozhok, NataliaOne of the most urgent tasks of modem Ukraine's economic development is to create conditions for effective and dynamic transition to a market economy. Analysis of the domestic industry has shown that strategic management in the industrial complex of Ukraine today is going through infancy. Despite the formal provision of economic operators to complete economic independence, they have no desire for a strategic vision for their business. Focusing exclusively on providing survival succeed only in the short term. Therefore the success of any company needs to develop a long-term plan to achieve the mission of the organization with a focus on market needs and taking into account the market as the main environmental factors. To achieve these goals the company must use the most of local resources and explore the surrounding market environment, predict its development and needs while employing all strategic marketing toolkit.Документ Вплив екології та екологічних факторів на якість продуктів харчування(2014) Лисиціна, Ірина Юріївна; Сіднєва, Жанна КостянтинівнаЕкологічна безпека продуктів харчування на сьогоднішній день - це найбільш актуальна і глобальна проблема, оскільки вона охоплює не лише здоров'я та безпеку життя людини, а й екологічні та економічні аспекти життєдіяльності людини. Нині екологічна та економічна ситуація в Україні наближається до кризової. Значно забруднилося навколишнє середовище, що призводить до зменшення кількості вирощеної сільськогосподарської продукції, зменшення поголів'я худоби через забруднення води, повітря, ґрунтів. Загальна ситуація потребує удосконалення технологій вирощування сільськогосподарської сировини та її переробки з метою виробництва високоякісних й екологічно безпечних харчових продуктів. Після виходу України на міжнародний ринок було зареєстровано безліч випадків ввезення в країну неякісних харчових продуктів, які були небезпечні для здоров'я і життя людини. Environmental safety of food today - this is the most urgent global problem and because it covers not only the health and safety of human life, but also the environmental and economic aspects of human life. Today, environmental and economic situation in Ukraine is approaching a crisis. Much zabrudnylosya environment, which reduces the number of grown agricultural products, reduction of livestock due to pollution of water, air, soil. The overall situation needs improving production technologies of agricultural raw materials and processing in order to produce high quality and safe food products. After leaving Ukraine in the international market were registered many cases of import of low-quality foods that are dangerous to human health and life.Документ Розроблення товарних стратегій для ТОВ «КТА»(2014) Михайлик, Н. М.; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається розроблення товарних стратегій для ТОВ «КТА». Обґрунтовується необхідність застосування для підприємства такої товарної стратегії, як інновація. We consider the development of trade strategies for LLC "KTA". The need to apply for the enterprise product strategy such as innovation.Документ Ринок автомобільних послуг в умовах невизначеності макросередовища: розробка стратегії маркетингу(2014) Слівінська, Вікторія; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто особливості розроблення маркетинговий стратегій в умовах невизначеності макросередовища. eatures of development of marketing strategies in the conditions of uncertainty of the microenvironment are considered.Документ Теоретичні аспекти стратегічного маркетингового планування(2001) Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто складові плану маркетингу як результату стратегічного маркетингового планування. Were considered components of the marketing plan how the result of strategic marketing planning.