Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегії розвитку підприємств хлібопекарської промисловості(2022) Дунда, Світлана ПетрівнаРозглянуто стратегії розвитку підприємств хлібопекарської промисловості: концентрованого, інтегрованого та диверсифікованого зростання. Визначено, що стратегії розвитку передбачають інноваційний напрям і сприяє підвищенню ефективності управління розвитком. Strategies for the development of enterprises in the bakery industry are considered: concentrated, integrated and diversified growth. It was determined that development strategies provide an innovative direction and contribute to increasing the efficiency of development management.Документ Напрями становлення та розвитку стратегічного управління(2020) Духновський, Іван Михайлович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто інструменти стратегічного управління. Обґрунтовано місце стратегії в управлінні підприємством. Наведено десять різних шкіл, які застосовуються в управлінні підприємством. Висвітлено чотири етапи еволюції парадигми стратегічного управління. Подано види стратегій в залежності від обраного об’єкта стратегічного управління: корпоративна стратегія (стратегія підприємства в цілому); бізнес-стратегія, ділова або конкурентна стратегія (стратегія окремого підрозділу підприємства або його бізнес процесів); функціональна стратегія (стратегія функціональної зони господарювання або його функціональних служб). Strategic management tools are considered. The place of strategy in enterprise management is substantiated. There are ten different schools that are used in the management of the enterprise. Four stages of the evolution of the strategic management paradigm are highlighted. The types of strategies depending on the chosen object of strategic management are given: corporate strategy (strategy of the enterprise as a whole); business strategy, business or competitive strategy (strategy of a separate division of the enterprise or its business processes); functional strategy (strategy of the functional management area or its functional services).Документ Стратегічне управління товарним портфелем підприємства(2017) Рибачук-Ярова, Тетяна ВолодимирівнаСтратегічне управління товарним портфелем обумовлено високою конкуренцією на ринку. В зв'язку з цим виникає необхідність поетапного проведення маркетингових досліджень. Strategic management of the commodity portfolio is determined by high competition on the market. In this regard, there is a need to stage-by-stage marketing research.Документ Стратегічне управління інвестиційними процесами в агропродовольчому комплексі України(2014) Титаренко, Світлана МиколаївнаВ Україні з огляду на її природно-кліматичні, історичні та соціально- економічні особливості, агропродовольчий комплекс відіграє важливу у життєдіяльності сільського соціуму. In Ukraine, given its climatic, historical and socio-economic characteristics, the agroindustrial complex plays an important in the life of rural society.Документ Проблеми сучасного маркетингу та торговельного підприємництва(2012) Несміянова, Марія ВалеріївнаПо мірі того, як ускладнюються проблеми, що стоять перед людством, і збільшуються його можливості, теорія і практика маркетингу привертають все більше уваги підприємств організацій і цілих країн. Так підприємства, які займаються виробництвом або реалізацією товарів, починають усвідомлювати різницю між збутом і маркетингом і перебудовувати свою діяльність на основі останнього. As how complicated the problems facing humanity, and increase its capabilities, theory and practice of marketing attract more attention enterprise organizations and entire countries. So enterprises engaged in the production or sale of goods, becoming aware of the difference between sales and marketing and rebuild its business based on the latter.Документ Стратегічне управління інноваційно-інвестиційною діяльністю підприємства(2014) Розе, Олександр Анатолійович; Литвинець, Лариса ФедорівнаПід впливом зростаючої внутрішньої і зовнішньої конкуренції інвестиції та інновації стають найважливішим елементом управління на підприємстві. Нові ідеї і продукти, прогресивні технології та організаційні рішення все більшою мірою визначають успіх підприємницької діяльності, забезпечують виживання і фінансову стабільність підприємств. Under the influence of increasing domestic and foreign competition, investment and innovation are important in managing the company. New ideas and products, advanced technologies and organizational solutions increasingly determine the success of business activities, provide financial stability and survival of enterprises.Документ Strategic management in Ukrainian food industry(2014) Tur, OleksandrToday, the business environment of organizations is very dynamic and they are constantly facing new challenges. In this situation, in order to maintain the competitive advantages, organizations, on the one hand, have to formulate the effective key strategies. On the other hand, food industry is a complex, global unit of diverse businesses that supply much of the food energy consumed by the world population. Therefore, the development and ensuring the sustainability of food businesses is vital to the global economy and the economy of Ukraine.Документ Особливості впровадження збалансованих систем показників в національних компаніях(2014) Чигринець, Олена АнатоліївнаСистеми мотивації вітчизняних підприємств за багатьма параметрами відрізняються від їхніх аналогів, застосовуваних за кордоном. Першою такою особливістю є те, що фактично українські системи мотивації персо-налу є уособленням єдиної моделі — моделі «кнута й пряника». Другою особливістю є висока стандартизація та статичність систем мотивації, за якої реалізація принципу індивідуального підходу є прос-то неможливою. Наслідком вищевикладеного є третя особливість — високий ступінь схильності до порівнюваності в системах оплати праці та преміювання. Systems motivation domestic enterprises in many ways different from their counterparts used abroad. The first such feature is actually Ukrainian system of motivation Persian-guiding channel is the embodiment of a single model - a model "Knut and stick." The second feature is the high standardization and static motivation systems in which the implementation of the principle of individual approach is simple-it is impossible. The consequence of the above is the third feature - a high degree of susceptibility to comparability in the systems of remuneration and bonuses.Документ Стратегічне управління продуктивністю праці як один із основних чинників створення конкурентних переваг підприємства(2013) Подлеснюк, Олександр Владиславович; Безпалько, Олена Вікторівна