Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Основні тенденції розвитку світового ринку рекламної індустрії(2014) Малишева, Наталія; Ковальчук, Інна ВолодимирівнаЗ появою новітніх технологій радикально змінюється вся рекламна галузь. З'явилося набагато більше варіантів доступу до контенту, способів його сприйняття та розповсюдження. Маркетологи отримали десятки нових можливостей звернення до споживачів. В той же час, екосистема технологій, які підтримують рекламу в Інтернеті, є настільки складною, що рекламодавцям стає все складніше ефективно інвестувати в цей ринок, що спричиняє загрозу його подальшого розвитку. With the advent of new technologies radically change the whole advertising industry. There was a lot more options to access content, how his perception and distribution. Marketers have received dozens of new features appeal to consumers. At the same time, ecosystem technologies that support online advertising is so complex that advertisers becoming increasingly difficult to effectively invest in this market, causing a threat to its further development.Документ SPA-послуги як складові лікувально-профілактичного туризму(2014) Дещенко, Рузана; Голікова, Тетяна ПетрівнаРинок SPA послуг у світі знаходиться на стадії швидкого розвитку. У боротьбі за масового споживача провідні готелі і курорти світу стали на шлях переорієнтації і змушені диверсифікувати свій продукт, щоб виходити на нові сегменти споживчого ринку. Актуальним стає питання про розширення послуг SPA-центрів при готелях у відповідь на сучасні світові тенденції. Це допоможе урізноманітнити асортимент додаткових послуг готелю, в подальшому дозволить залучати клієнтів в низький сезон і поліпшити імідж підприємства.Документ Роль молочної кооперації в економічному зростанні молочнопереробного виробництва в Україні(2014) Копійка, Тетяна Вікторівна; Гаркавко, Віктор КостянтиновичСучасний стан молочної галузі в Україні незадовільний і потребує постійного удосконалення технологій, організації та способів ведення господарства. Головна причина кризового стану молочної галузі в Україні полягає у відсутності чітко сформульованої концепції розвитку галузі. The current state of the dairy industry in Ukraine is unsatisfactory and requires constant improvement of technology, organization and methods of farming. The main reason for the crisis state of the dairy industry in Ukraine is the lack of clearly formulated the concept of the industry.