08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі(2016) Бергер, Аліна ДмитрівнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень і розробленню науково-практичних рекомендацій щодо формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі та оцінки її ефективності. This research focuses on the development of theoretical positions and practical recommendations on pricing policy of meat processing industry.Документ Формування систем розподілу продукції підприємств пивобезалкогольної галузі(2016) Розумей, Світлана БорисівнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробленню практичних рекомендацій щодо формування систем розподілу продукції підприємств пивобезалкогольної галузі України. Dissertation is devoted to the research of theoretical positions and development of practical recommendations on the formation of product distribution systems of beer soft drinks industry enterprises in Ukraine.Документ Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості(2015) Соломянюк, Наталія МиколаївнаДисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості з урахуванням періоду планування та маркетингових метрик. Papers are dedicated to research of theoretical, methodical and practical problems of planning marketing on enterprises of food industry taking into account the period of planning and marketing metrics.Документ Маркетингові засади кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості(2015) Никоненко, Андрій ВолодимировичДисертація присвячена формуванню маркетингових засад кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості України та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення кадрової політики суб’єктів господарювання на основі широкого впровадження маркетингового інструментарію. Thesis is devoted to the formation of marketing bases of the personnel maintenance of the food industry enterprises in Ukraine and the development of practical recommendations to improve the economic entities’ personnel policy on the basis of the widespread introduction of marketing tools.Документ Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу(2015) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо діагностики збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України. У роботі розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингового комплексу. Узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як «збалансованість в маркетингу» та «збалансованість витрат на елементи маркетингового комплексу». The dissertation focuses on research of theoretical statements and development of practical recommendations for diagnostics of costs balance for the marketing mix elements of food industry enterprises of Ukraine. The writing develops the concepts and categories of the marketing mix theory. Theoretical approaches to the definition of such concepts as "balance in marketing" and "balance of costs for the marketing mix elements” were generalized.Документ Механізм інвестування процесів відтворення основних засобів на підприємствах харчової промисловості(2008) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДисертацію присвячено теоретичному узагальненню та удосконаленню механізму інвестування відтворення основних засобів на підприємствах харчової промисловості. Проаналізовано сутнісні і структурні характеристики та особливості зношення і відтворення основних засобів. Розроблено методику комплексної аналітичної оцінки відтворення основних засобів. Визначено сутність та механізм інвестування відтворення основних засобів з використанням структурного, сценарного та процесного підходів. Досліджено складові механізму інвестування. Проаналізовано стан основних засобів, процесів їх відтворення, виявлено особливості інвестування основних засобів на підприємствах харчової промисловості. Запропоновано методику прогнозування відтворення основних засобів та інвестиційних витрат з урахуванням концепції життєвого циклу та стратегії підприємства. Розроблено пропозиції щодо удосконалення інвестування відтворення основних засобів відповідно до реальних умов діяльності підприємств. Розроблено підходи до формування підприємствами амортизаційного фонду шляхом використання альтернативних напрямків його накопичення із застосуванням фінансових технологій та елементів внутрігосподарського розрахунку. Запропоновано формування інвестиційних коштів підприємств шляхом залучення до участі в капіталі та прибутках через внутрішнє запозичення та залучення з використанням прибуткової складової та інвестиційного потенціалу фізичних осіб. Запропоновано утворення галузевих структур венчурного типу з метою забезпечення інноваційного відтворення основних засобів. In the dissertation research exposed theoretical aspects and improvement of mechanism of investing of reproducing processes of fixed assets on food industry enterprises. The essential and structure characteristics and peculiarities of wearing out and reproducing of fixed assets are analyzed. Methods of complex annalistic estimation of fixed assets reproducing are worked out. The essence and mechanism of investing reproducing processes with using of structure, scenario and process methods of approach are determinate. The structure parts of investing mechanism are investigated. The condition of fixed assets, reproducing processes are analyzed, the peculiarities of fixed assets investing on Food Industry enterprises are investigated. Methods of prognosis of fixed assets reproducing and investing expenditures deals with life cycle conception and enterprise's strategy is discussed. The suggestions of improving fixed assets reproduction investment according to the real conditions of enterprise's activity are worked out. The methods of approach to the forming of amortization fund by enterprise's by using alternative ways of it's accumulating deals with finance technologies and elements of non-financing by the State are worked out. The forming of enterprise's investing means by drawing in taking part in capital and profits by internal adopting and drawing in with the using of profit component and investing potential of physical persons is proposed. The creation of branch structures of venture types with the aim of fixed assets innovation reproducing is proposed.Документ Розвиток інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості (проблеми і перспективи)(2012) Пєтухова, Ольга МихайлівнаДисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань активізації інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості України з позиції проблем та перспектив її розвитку. Thesis deals with theoretical, methodological and practical issues of activating the innovative activity of Ukrainian food industry enterprises from the position of problems and prospects.Документ Реклама як чинник управління поведінкою споживачів(2010) Капінус, Лариса ВасилівнаДисертацію присвячено теоретичному узагальненню процесу підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність поняття «управління поведінкою споживачів», запропоновано авторське бачення категорії «реклама». Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами через виокремлення таких ознак, як тип рекламного часу (активний часовий період, пасивний часовий період); спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама); тип візуалізації (динамічна та статична). The Scientific research is sanctified to theoretical generalization of process of increase of management efficiency by behavior of consumers by means of advertising appeal. Essence of concept "Management by behavior of consumers" is specified, authorial vision of category is offered "advertising". The existent classification signs of advertising are complemented through extraction of such features, as type of advertising time (advertising in an active sentinel period, advertising in a passive sentinel period); method of perception by a consumer (voice advertising, visual advertising, advertising, haptic, аромореклама); type of visualization (dynamic advertising, static advertising).Документ Активізації діяльності підприємства в умовах ринкових перетворень(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДисертацію присвячено розробці теоретичних, методичних, організаційних і практичних засад активізації діяльності підприємства в умовах ринкових перетворень. Представлена робота дозволяє дослідити сутність активності підприємства, активізації діяльності підприємства, резервів реалізації активності та розробити заходи щодо активізації діяльності підприємства в ринкових умовах. The dissertation deals with the development of theoretical, methodical, managerial and practical principles of enterprise activity activation under market reformations circumstances. This creative work allows investigating the enterprise activity essence, enterprise activity activation, activity realization reserves and developing the ways of enterprise activity activation under market reformations circumstances. The classification of activity realization reserves is improved.