Курси та конспекти лекцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7502
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження(2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.Документ Міжнародний маркетинг(2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВ конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародний маркетинг». Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності підприємств (фірм), а також засвоїти базові концепції мікро- та макроекономіки, менеджменту, загальної теорії маркетингу, міжнародних економічних відносин. In Lecture notes presented course material subject "International marketing". The purpose of discipline - to help students gain knowledge of the current international marketing concepts and terms, mechanisms and instruments for use in its business enterprises (companies) and learn the basic concepts of micro-and macroeconomics, management, general theory of marketing, international economic relations.Документ Маркетингові дослідження(2010) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.Документ Стратегічний маркетинг(2012) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, принципи та функції стратегічного маркетингу. Розглянуто сутність стратегій сегментування, зростання, бізнес-портфеля, а також товарних і конкурентних стратегій. In outline covers basic concepts, principles and functions of strategic marketing. The essence of the strategy of segmentation, growth, business portfolio, as well as trade and competition policies.Документ Промисловий маркетинг(2009) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, принципи та функції промислового маркетингу. Розглянуто основні складові маркетингової діяльності підприємства на промисловому ринку. In outline covers basic concepts, principles and functions of industrial marketing. The basic components of marketing activities on the industrial market.Документ Маркетинг(2010) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, принципи та функції маркетингу. Розглянуто основні складові маркетингової діяльності підприємства. In outline covers basic concepts, principles and functions of marketing. The main components of the marketing activities of the company.Документ Рекламний менеджмент(2010) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Рекламний менеджмент». Мета дисципліни – оволодіння теоретичними основами рекламування продукції (робіт, послуг), відповідними знаннями та навичками ефективного процесу рекламування, обґрунтованого менеджменту рекламної діяльності на основі використання сучасних методів та інструментів впливу на споживачів, формування рекламних витрат. In Lecture notes presented course material subject "Advertising Management". The purpose of discipline - the mastery of theoretical Fundamentals of goods (works, services) appropriate knowledge and skills of an effective process of advertising, sound management of promotional activities through the use of modern techniques and instruments impact on consumers, the formation of ad spending.