Інститут післядипломної освіти (м. Київ)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8441
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ RACE-технологія при розробці імеджевої рекламної та PR-кампанії підприємства(2021) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Степанчук, Світлана Олександрівна; Грущенко, Альвіна ВіталіївнаВ статті охарактеризовано сутність, зміст та принципи застосування «RACE» технології при розробці іміджевої рекламної чи PR-кампанії, як основного методу, що застосовується в практичній діяльності як вітчизняних так і закордонних підприємств та організацій. Базується «RACE» технологія на чотирьох етапах, а саме: дослідженнях, формуванні активних рекламних або PR-дій, вибору засобів комунікації, оцінки очікуваних та фактичних результатів. Всі перераховані етапи тісно взаємопов’язані між собою і, якщо пропустити один із зазначених етапів, то рекламна чи PR-кампанія може втратити свою економічну чи комунікативну ефективність, а отже і прибутковість для підприємства. Тому все більше підприємств намагаються знайти просту й водночас ефективну технологію для комунікації зі споживачами та впливу на їх рішення. Проблематика визначення поняття та особливостей застосування технології «RACE» у наукових працях з управління рекламними та PR-кампаніями з’явилися відносно недавно. При цьому такі відомі технології, як «AIDA», «4P»-«8Р», «4C» та інші вивчаються вченими і застосовуються практиками вже тривалий час, це в свою чергу, доводить актуальність обраної теми і те, що достатньо багато питань окресленої сфери діяльності розкрито частково та потребують додаткових досліджень. У статті розглянуто сучасні теоретичні підходи щодо використання технології «RACE» при розробці рекламних та PR-кампаній, а також досліджено практичні аспекти застосування даної методики - при розробці іміджевої рекламної кампанії для безалкогольного солодкого напою ТМ «Живчик» ПрАТ «Оболонь». Під час проведення попереднього дослідження для розробки іміджевої рекламної кампанії для ПрАТ «Оболонь» було визначено цільову аудиторію та портрет споживача продукції ТМ «Живчик», проаналізовано конкурентів компанії, платформи для комунікації, складено медіаплан рекламних та PR-активностей, сформовано бажані очікувані результати ефективності. Подальшими перспективами майбутніх досліджень з обраної теми є впровадження інноваційних технологій при розробці іміджевих рекламних та PR-кампаній, а також проведення більш детальних досліджень щодо їхньої економічної та комунікаційної ефективності в майбутньому. This article describes the definition, content and principles of «RACE» technology in the development of image advertising or PR-campaign, as the main method used in practice by both domestic and foreign companies and organizations. «RACE» technology is based on four stages, namely: research, the formation of active advertising or PR-actions, the choice of means of communication, evaluation of expected and actual results. All of the above stages are closely interrelated and subordinate to each other, and if you miss one of these stages, the advertising or PR-campaign will lose its economic or communication effectiveness, and hence profitability for the company. Therefore, more and more companies are trying to find a simple and effective technology for communicating with consumers and influencing their decisions. The problem of defining the concept and features of the application of "RACE" technology in scientific work on the management of advertising and PR-campaigns appeared relatively recently. At the same time, such well-known technologies as «AIDA», «4P» - «8P», «4C» and others are studied by scientists and used by practitioners for a long time, which in turn proves the relevance of the chosen topic and the fact areas of activity are partially disclosed and require additional research. Modern theoretical approaches to the use of «RACE» technology in the development of advertising campaigns are discussed in this article, and the application of this technique is studied by example in the development of the image advertising campaign for soft drink TM «Zhyvchyk» PAC «Obolon». During the preliminary research to develop the image advertising campaign for PAC «Obolon», the target audience and portrait of the consumer of TM «Zhyvchyk» products were determined, the company's competitors, communication platforms were analyzed, a media plan of image advertising and PR activities was drawn up, and the desired expected efficiency results were formed. Further prospects for future research on the chosen topic are the introduction of innovative technologies in the development of image advertising and PR-campaigns, as well as more detailedresearch on their economic and communication effectiveness in the future.Документ Діяльність підприємств харчової промисловості в умовах сучасних реалій(2022) Кусий, Сергій Вікторович; Пєтухова, Ольга МихайлівнаПроаналізовано діяльність підприємств харчової промисловості в сучасних умовах. Виділено низку проблем, з якими довелося зіткнутися підприємствам харчової промисловості. Зазначено шляхи подальшого розвитку підприємств харчової промисловості. The activity of food industry enterprises in modern conditions is analyzed. A number of problems faced by food industry enterprises are highlighted. Ways of further development of food industry enterprises are indicated.Документ SWOT-аналіз як основа формування маркетингових стратегій(2022) Гарастовська, Альона Вікторівна; Пєтухова, Ольга МихайлівнаОписано застосування SWOT-аналізу для формування маркетингових стратегій. Акцентовано увагу на його завданнях та значенні для формування успішних маркетингових стратегій розвитку на довгострокову перспективу з визначенням наявних конкурентних переваг. Наведено алгоритм проведення SWOT-аналізу, зазначено його переваги та недоліки. The application of SWOT analysis for the formation of marketing strategies is described. Attention is focused on its tasks and importance for the formation of successful marketing strategies for long-term development with the determination of existing competitive advantages.Документ Людський розвиток в Україні : пріоритети розвитку сільських поселень у контексті децентралізації управління(2020) Лібанова, Елла Марленівна; Макарова, Олена Володимирівна; Заяць, Тетяна Анатоліївна; Головко, Лілія Василівна; Дяконенко, Оксана Іванівна; Жаховська, Валентина Леонідівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Нечитайло, Тетяна Юріївна; Краєвська, Галина Олександрівна; Танцюра, Вадим Леонідович; Терон, Ірина ВасилівнаРозкрито методологічні та методичні засади дослідження процесів розвитку поселень в умовах адміністративно-територіальної реформи з обґрунтуванням концептуальних засад їх пріоритизації. Розглянуто взаємозв’язок інтересів і механізм взаємодії основних суб’єктів сільського розвитку задля досягнення цілей партнерства. Обґрунтовано соціально-економічні передумови, необхідні для збалансованого розвитку сільських поселень в Україні в умовах нестабільності, запропоновано пріоритети їх розвитку на найближчу перспективу. Здійснено прогнозні оцінки щодо перспектив розвитку сільських поселень різної людності в Україні залежно від темпів адміністративно-територіальних змін у країні. Methodological and methodical bases of research of processes of development of settlements in the conditions of administrative-territorial reform with substantiation of conceptual bases of their prioritization are opened. The interrelation of interests and the mechanism of interaction of the main subjects of rural development for achievement of the purposes of partnership are considered. The socio-economic preconditions necessary for the balanced development of rural settlements in Ukraine in the conditions of instability are substantiated, the priorities of their development for the near future are offered. Predictive assessments of the prospects for the development of rural settlements of different populations in Ukraine depending on the pace of administrative and territorial changes in the country.