Інститут післядипломної освіти (м. Київ)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8441

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    The impact of European integration on the marketing security of domestic business
    (2022) Bogma, Olena; Silakova, Hanna; Vialets, Oksana
    У сучасних умовах господарювання забезпечення маркетингової складової економічної безпеки, яка відповідає за затребуваність продукції ринком і можливості провадження успішної ринкової діяльності підприємств, є надзвичайно актуальним, особливо в умовах активізації процесу європейської інтеграції України, яка матиме величезні трансформаційні наслідки як для країни, так і для її бізнесу. Метою статті є систематизація позитивних і негативних наслідків впливу процесу європейської інтеграції на маркетингову складову економічної безпеки бізнесу в Україні як центральної ланки національної економічної системи. У теоретико-методичній площині досліджено трактування маркетингової складової економічної безпеки підприємства з погляду окремих авторів, що дозволило формулювати авторське визначення досліджуваної дефініції. На основі використання системного підходу розглянуто можливості та загрози європейській інтеграції України щодо впливу на маркетингову безпеку вітчизняних підприємств у розрізі основних елементів маркетингової концепції «4Р»: product (товар), price (ціна), place (місце на ринку) та promotional (просування). Розглянуто можливості та загрози європейській інтеграції для маркетингової безпеки вітчизняного бізнесу в розрізі елементу people (люди, споживачі, персонал) та вивчено переваги здійснення ринкової діяльності вітчизняними підприємствами за рахунок реалізації Україною стратегії євроінтеграції. Встановлено необхідність подальшої реалізації Україною проєвропейських реформ для повноцінного використання вітчизняним бізнесом переваг процесу європейської інтеграції. Перспективним напрямком подальших досліджень є вдосконалення використовуваних вітчизняним бізнесом маркетингових стратегій і тактики в умовах функціонування «за європейськими стандартами». In modern conditions of the economic management, ensuring the marketing component of economic security, which is responsible for the demand for products in the market and the possibility of successful market activities of enterprises, is extremely important, especially in the context of activation of the process of the European integration of Ukraine, which will have huge transformational consequences for both the country and its business. The purpose of the article is to systematize the positive and negative consequences of the influence of the European integration process on the marketing component of the economic security of business in Ukraine as the central link of the national economic system. In the theoretical and methodological plane, the interpretation of the marketing component of the economic security of an enterprise from the point of view of individual authors was studied, which made it possible to formulate the authors' own elaboration as to the definition under study. Based on the use of the system approach, the possibilities and threats of the European integration of Ukraine regarding the impact on the marketing security of domestic enterprises in the context of the main elements of the marketing conception “4P” are considered: product, price, place (place in the market), and promotional. The opportunities and threats of European integration for the marketing security of domestic business in the context of the people element (people, consumers, and staff) are considered, and the advantages of market activity by domestic enterprises through the implementation of the European integration strategy by Ukraine are studied. The need for further implementation of pro-European reforms by Ukraine is determined for full-range use of the advantages of the European integration process by domestic business. A promising direction for further research is the improvement of marketing strategies and tactics used by domestic business in the conditions of functioning “up to European standards”.
  • Ескіз
    Документ
    The impact of European integration on the economic security of business in Ukraine
    (2022) Bogma, Olena; Silakova, Hanna; Vialets, Oksana
    У статті обґрунтовано актуальність дослідження впливу євроінтеграції України на рівень економічної безпеки вітчизняних підприємств як центральної ланки економічної системи країни. Систематизовано позитивні та негативні наслідки впливу євроінтеграційного процесу на економічну безпеку бізнесу в Україні. Визначено основні сценарії впливу процесу євроінтеграції України на економічну безпеку її бізнесу, розглянуто їх зміст, встановлено напрямки позитивних та негативних змін для економічної безпеки підприємств у розрізі окремих сценаріїв. . Визначено основні внутрішні та зовнішні чинники, що гальмують процес євроінтеграції України. The article substantiates the relevance of studying the impact of European integration of Ukraine on the level of economic security of domestic enterprises as a central link in the country's economic system. The positive and negative consequences of the influence of the European integration process on the economic security of business in Ukraine are systematized. The main scenarios of the impact of the process of European integration of Ukraine on the economic security of its business are determined, their content is considered, the directions of positive and negative changes for the economic security of enterprises in the context of certain scenarios are established. The main internal and external factors that hinder the process of European integration of Ukraine have been identified.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Foreign experience of financial, Credit and investment support of small business
    (2020) Skoryk, M.; Tkachenko, V.; Marchenko, O.; Kucherenko, Volodymyr; Hmyria, Viktoriia
    У статті розглянуто різні форми і методи державного впливу на розвиток малих підприємств, які використовуються в світовій економічній практиці. Наявність значної кількості різних форм державної підтримки малого бізнесу ускладнює вирішення питань вибору найбільш раціональних. Проблемні питання, що стосуються форм і методів впливу держави на розвиток малого бізнесу, маюсь полягати в тому, щоб одні й ті ж важелі могли давати різні результати як в різних країнах, так і в одній державі на різних етапах його розвитку. Рішення проблем, пов'язаних з вибором найбільш раціональних форм і методів впливу держави на розвиток малих підприємств, може бути забезпечено шляхом адаптації зарубіжного досвіду до вітчизняних реалій. Позитивний світової досвід розвитку малого бізнес є вагомим аргументом на користь його впровадження в Україні. The article deals with the question of studying the foreign experience of financial, credit and investment support for small businesses. The forms, types and method of budget regulation are consideredas components of the state support mechanism. The sources of state support for small business are characterized. A significant analysis of foreign experience in supporting small businesses has been made. The feasibility of implementing foreign experience in financial, credit and investment support of small business inUkraine in substantiated.