Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Поняття неперервності функції в курсі вищої математики
    (2016) Островська, Ольга Володимирівна; Юрик, Іван Іванович
    Запрооновано методику викладання теми неперервнысть функції. The method of teaching topics continuity function.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі рекомендації викладання сучасного курсу вищої математики
    (2015) Юрик, Іван Іванович; Островська, Ольга Володимирівна
    Роль математики в науковому і технічному прогресі незаперечна. The role of mathematics in scientific and technological progress is undeniable.
  • Ескіз
    Документ
    Про деякі особливості вивчення інтегрального числення студентами нематематичних спеціальностей
    (2001) Сапіліді, Тамара Михайлівна; Соколовська, О. П.; Островська, Ольга Володимирівна
    В даній роботі запропонована методика застосування програмного математичного апарату. Найскладнішим для засвоєння студентами є розділи “Кратні інтеграли” та “Елементи векторного аналізу”. Вважаємо що, доцільно показати студентам роль аналогій і узагальнень при вивченні вкрзаних розділів. В данной работе предложена методика использования программного математического аппарата. Самым сложным для усвоения студентами есть разделы « Кратные интегралы» и «Элементы векторного анализа» . Считаем, что целесообразно показать студентам роль аналогий и обобщений при изучении указанных разделов. In this paper, the method is proposed of application of mathematics knowledge included in the course. The hardest part for the study is the sections "Multiple integrals" and "Elements of vector analysis." We believe that it is advisable to show students the role of analogies and generalizations in the study of these sections
  • Ескіз
    Документ
    Про один еволюційний метод навчання
    (2001) Бородін, Віталій Олексійович; Островська, Ольга Володимирівна; Орел, Світлана Сергіївна
    Автори вважають, що підвищення якості знань та стимулювання інтересу студентів до навчання - найважливіші завдання вдосконалення процесу навчання. Вирішення цих завдань ми бачимо у збагаченні методів навчання. У математиці змістовно-методична лінія цього напрямку асоціюється із задачами з параметрами. Еволюційні методи пов’язують із тренинговими технологіями. The authors believe that improving the quality of knowledge and to stimulate students' interest in learning is the most important task of improving the learning process. Solving these problems we see in the enrichment of education methods. In mathematics content and methodology of this trend line is associated with parametric problems. Evolutionary methods are associated with trainings technology.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження регресії на основі чисельних даних
    (2007) Солодка, І.; Чечельницька, І.; Островська, Ольга Володимирівна; Чубенко, Анастасія Михайлівна
  • Ескіз
    Документ
    Методи побудови лінійної економічної моделі
    (2001) Громова, Т.; Сирок, Г.; Островська, Ольга Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Математичні моделі інфляції
    (2002) Гомонець, О.; Гордієнко, Т.; Островська, Ольга Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Параметричний метод організації і контролю самостійної роботи студентів у разі збільшення часу на самостійну роботу
    (2004) Бородін, Віталій Олексійович; Лубенська, Т. В.; Островська, Ольга Володимирівна; Орел, Світлана Сергіївна
    Автори вважають, що параметричний метод повинен лежати в категорії бренда, в категорії “правь” , а індивідуальні завдання студентам - в категорії “явь” . Це достатньо витратна методика, тому що вона передбачає використання комп’ютерів та програмування на першому етапі. Але такі витрати цього варті, оскыльки параметричний метод дозволяє швидко розкрити творчі можливості студента. The authors believe that the parametric method should belong to the brand category, in the “prav” category, while their individual work should belong to the “yav” category. This is rather expensive methodology, because it assumes extensive use of computers and programming at the first stage. But such expenses are justified because the parametric method makes it possible to discover fast creative abilities of the student.
  • Ескіз
    Документ
    Нелінійне рівняння дифузій і його точні розв’язки
    (2009) Кроніковський, Дмитро Олегович; Островська, Ольга Володимирівна; Юрик, Іван Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Симетрія і точні розв'язки одного рівняння дифузії
    (2006) Кроніковський, Дмитро Олегович; Юрик, Іван Іванович; Островська, Ольга Володимирівна