Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Переваги організації тімбілдингу як чинника згуртування колективу
    (2023) Чайковська, Марина Олександрівна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті охарактеризовано управлінські підходи, які направлені на підвищення ефективності праці кадрів підприємства за рахунок командоутворюючих мотивуючих заходів типу тімбілдінг
  • Ескіз
    Документ
    Крафтове виноробство в Україні
    (2023) Загоруй, Оксана Сергіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті охарактеризовано основні виноробні регіони України, стан та перспективи розвитку крафтового виноробства в умова воєнного стану
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тренди використання емульгаторів в технології коктелів
    (2023) Пушка, Ольга Сергіївна; Повар, Артур Русланович; Сильчук, Роман Павлович
    У статті проаналізовано різновиди емульгаторів, що використовуються для приготування змішаних напоїв у барній культурі
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи удосконалення меню ресторану при готелі
    (2024) Кобилянська, Ольга Павлівна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано шляхи удосконалення меню ресторану при готелі шляхом використання сучасних прийомів приготування та подавання солодких страв
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та виклики сьогодення для закладів ресторанного господарства
    (2024) Макарівська, Дарія Миколаївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано значення безпечного та адекватного харчування людей із особливими потребами в харчуванні
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії просування готелів в Україні
    (2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку
    (2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    В сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесу