Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Документ
    Екологічний менеджмент підприємств
    (2015) Федулова, Ірина Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження попиту на продукти харчування
    (2015) Федулова, Ірина Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив зовнішньоекономічної кон’юнктури на продовольчу безпеку України
    (2013) Федулова, Ірина Валентинівна
    Серед головних зовнішніх факторів виділяють: кон’юнктуру світового ринку сільськогосподарської продукції, ступінь відкритості ринків, передбачуваність протекційних заходів, які вводяться торгівельними партнерами, аграрна політика країн і регіональних інтеграційних об’єднань. . The main external factors distinguished: the situation on world markets, market openness, predictability protective measures imposed trade partners of agricultural policy and regional integration organizations.
  • Ескіз
    Документ
    Індикатори продовольчої безпеки
    (2013) Федулова, Ірина Валентинівна
    Важливим аспектом дослідження рівня продовольчої безпеки в країні є розробка систем показників, що дозволяють оцінити її стан. An important aspect of the study of the level of food security in the country is the development of indicators to assess its condition.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив сільського господарства на екологію
    (2013) Федулова, Ірина Валентинівна
    В роботі розглянуті питання впливу роботи сільськогосподарських підприємств на екологію держави. Чинники екологічної політики держави. Напрями реалізації екологічної політики сільськогосподарських підприємств. In this paper we consider the impact of farms on the environment state. Factors of environmental policy. Areas of implementation of environmental policies farms.
  • Ескіз
    Документ
    Використання ситуаційних задач при вивченні економічних дисциплін
    (2012) Федулова, Ірина Валентинівна
    Кейс-методи – одна із форм активного навчання, яка використовується при викладанні різних дисциплін. Разом з вдосконаленням аналітичних навичок метод ситуаційних вправ стимулює розвиток проникливості, є формою перевірки знань, розвиває здатність відокремлювати важливе від часткового, виховує почуття відповідальності в процесі навчання. Case methods - a form of active learning that is used in teaching various subjects. Along with improving analytical skills Method case studies encourages the development of insight is a form of knowledge test, develop the ability to separate the important from the particular, brings a sense of responsibility in the learning process.
  • Ескіз
    Документ
    Вирішення проблем розвитку агропромислового комплексу України
    (2012) Федулова, Ірина Валентинівна
    Основними причинами погіршення забезпечення продовольством і нестабільність функціонування продовольчого ринку є кризовий стан агропромислового комплексу, що проявилося в низькому рівні обсягів виробництва сільськогосподарської продукції, зниженні ефективності її виробництва, зменшенні реальних доходів населення і доступності для нього продуктів харчування. The main reasons for the deterioration of food security and volatility of the market is functioning food crisis state of agriculture, manifested in low agricultural production, reducing the efficiency of production, reducing real incomes and access to food for them.
  • Ескіз
    Документ
    Формування фонду споживання основних харчових продуктів
    (2012) Федулова, Ірина Валентинівна
    Формування фонду споживання в Україні перебуває під впливом комплексу складних чинників, які поділяються на внутрішні і зовнішні. До внутрішніх чинників належать: ефективність аграрного сектора економіки, рівень і розподіл доходів споживачів, природні умови, стан і якість земельних ресурсів; низька якість життя в сільській місцевості. Серед головних зовнішніх чинників виділяються: кон’юнктура світового ринку сільськогосподарської продукції і продовольства, ступінь відкритості ринків. Fund Formation consumption in Ukraine is under the influence of complex factors, which are divided into internal and external. The internal factors include: efficiency of the agricultural sector, the level and distribution of income consumers, environmental conditions, condition and quality of land resources; poor quality of life in rural areas. The main external factors are: world market for agricultural products and food, the openness of markets.
  • Ескіз
    Документ
    Вид аналізу для формування кейсів при використанні в учбовому процесі
    (2015) Федулова, Ірина Валентинівна
    Сьогодні одним із сучасних методів навчання є використання кейсів в учбовому процесі. Кейс - це реальна або нереальна штучна ситуація на прикладі якої засвоюються важливі питання, які виділяються для закріплення раніше засвоєного матеріалу. В процесі вирішення цієї ситуації важливим визначається те, що така ситуація не має єдиного остаточно визначеного рішення. Тут привабливим є творчий пошук системи рішень і обґрунтування найкращого за визначеним критерієм. Today one of the modern teaching methods is the use of case studies in the educational process. Case - is real or unreal artificial situation as an example which absorbed the important issues that stand out to consolidate previously learned material. Pending this important situation determined that this situation has finally set a single solution. There is an attractive creativity system solutions and best justification for the criteria.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження тенденцій змін у харчуванні
    (2014) Федулова, Ірина Валентинівна
    Одним з індикаторів продовольчої безпеки країни є визначення питомої ваги витрат на продукти харчування в сукупних витратах домогосподарств, вона не повинна перевищувати 60%. При цьому значенні наступає критична межа використання сукупного доходу господарств. В 2000-2001 роках спостерігалось критичне значення цього показника, після цього спостерігалася спадна тенденція до 2008 року, де значення цього індикатора набуло найменшого значення - 48,8%, і подальше незначне зростання.