Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Переваги організації тімбілдингу як чинника згуртування колективу(2023) Чайковська, Марина Олександрівна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті охарактеризовано управлінські підходи, які направлені на підвищення ефективності праці кадрів підприємства за рахунок командоутворюючих мотивуючих заходів типу тімбілдінгДокумент Крафтове виноробство в Україні(2023) Загоруй, Оксана Сергіївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті охарактеризовано основні виноробні регіони України, стан та перспективи розвитку крафтового виноробства в умова воєнного стануДокумент Сучасні тренди використання емульгаторів в технології коктелів(2023) Пушка, Ольга Сергіївна; Повар, Артур Русланович; Сильчук, Роман ПавловичУ статті проаналізовано різновиди емульгаторів, що використовуються для приготування змішаних напоїв у барній культуріДокумент Шляхи удосконалення меню ресторану при готелі(2024) Кобилянська, Ольга Павлівна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано шляхи удосконалення меню ресторану при готелі шляхом використання сучасних прийомів приготування та подавання солодких стравДокумент Проблеми та виклики сьогодення для закладів ресторанного господарства(2024) Макарівська, Дарія Миколаївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано значення безпечного та адекватного харчування людей із особливими потребами в харчуванніДокумент Маркетингові стратегії просування готелів в Україні(2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в УкраїніДокумент Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку(2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга СергіївнаВ сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесу