Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційний підхід у готельній індустрії(2021) Сологуб, Юрій Іванович; Журба, Юлія РоманівнаДля сучасної готельної індустрії інновації охоплюють значну кількість технологічних послуг, що надаються в готелях. У жорстокій конкуренції підприємці дотримуються як найсучасніших методик, шукають нові підходи для вдосконалення власного бізнесу.Документ Бізнес-аналітика в готельній індустрії(2024) Острешко, Нікіта Володимирович; Шидловська, Олена Броніславівна; Арпуль, Оксана ВолодимирівнаРозглянуті системи аналітики в засобах розміщення для удосконалення управління готельним бізнесом, покращення обслуговування споживачів та оптимізації внутрішніх процесівДокумент Класифікація концепцій політики ціноутворення в готельній індустрії(2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичПитання визначення та встановлення ціни на готельні послуги є надзвичайно важливим. Від вірного ціноутворення залежить економічна ефективність діяльності готелю, рівень його прибутковості та конкурентоспроможності. Вибір вірної політики ціноутворення і як наслідок цінової стратегії готельного підприємства обумовлює актуальність теми дослідження. The question of determining and setting the price for hotel services is extremely important. The economic efficiency of the hotel, the level of its profitability and competitiveness depends on the correct pricing. The choice of the right pricing policy and, as a consequence, the price strategy of the hotel enterprise determines the relevance of the research topic.Документ Значимість реклами в готельній індустрії(2021) Романюк, Ангеліна Василівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаВсе зростаюча конкуренція на світовому ринку готельних послуг посилює актуальність просування готельного продукту на ринок. Сьогодні загальна комунікаційна політика та проблеми розробки рекламної стратегії готелів та готельних мереж є дуже важливими питаннями для готелів. Реклама є найважливішим інструментом маркетингової політики компанії, яка просуває готельні послуги та товари на ринки. Це безпосередньо впливає на формування попиту на ринку. Тому, дослідження реклами готелів є актуальним питанням.The ever-increasing competition in the global hotel services market enhances the relevance of product promotion on the market. Today, the general communication policy and the problems of developing an advertising strategy for hotels and hotel chains are very important issues for hotels. Advertising is the most important tool in the marketing policy of a company that promotes hotel services and products to the markets. This directly affects the formation of demand in the market. Therefore, the study of hotel advertising is a pressing issue.Документ Системи відеоконференцій на підприємствах готельної індустрії(2020) Чмигова, Надія Владиславівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаРозглядаються системи відео конференцій як інновація на підприємствах готельної індустрії. Досліджується економічна вигода від проведення різних тематичних заходів з використання новітніх відео конференцій. Video conferencing systems are considered as an innovation in the hotel industry. The economic benefits of conducting various thematic events using the latest video conferences are explored.Документ Планування розвитку підприємств готельного i ресторанного господарства на основi дослiдження особливостей попиту(2016) Осипова, Катерина; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджено планування розвитку підприємств готельного i ресторанного господарства на основi особливостей попитуДокумент Аналіз основних програмних продуктів з автоматизації роботи готелів(2019) Дочинець, Інга ВікторівнаПроведено аналіз та перспективи застосування новітніх технологій та провадження автоматизованих систем в готельне господарство. The analysis and prospects of application of the latest technologies and implementation of automated systems in the hotel industry were conductedДокумент Innovations for smart hotel rooms(2015) Volkova, Daria; Mahaletskyy, AndreyHotel Company - the main component of the tourism industry. Nowadays great attention is paid to the development of this field of activity, because it is one of the sources for the state. Everyone in the hotel industry — from the big chains to the small indies — has been trying to figure out the future habits of the digital-sawy traveler. Also, that what would mean to develop the hotel room of the future. Some of these efforts are makes the industry, and some by hospitality schools around the world.Документ Підвищення конкурентоспроможності готелю шляхом використання конкурентних стратегій(2015) Яценко, Б.; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаУ наш час розвиток готельної індустрії спричинює виникнення різних типів конкуренції серед готелів. Але конкуренція готелів залежить також від типу і класу готелю. Так наприклад не будуть мати конкуренції між собою готелі бізнес-класу і однозіркові готелі або не може бути конкуренції між флотелем та кемпінгом і т.п. Nowadays, the development of the hotel industry causes appearance of different types of competition among hotels. But competition hotel depends on the type and class of hotel. For example will have a competition between business-class hotels and odnozirkovi or may not be competition between Floatel and camping etc.Документ Проблеми підготовки фахівців у готельній індустрії(2015) Чернякова, Поліна Дмитрівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаРинок праці в готельному бізнесі ставав усе більш динамічним, цьому сприяла поява сотень нових проектів для Євро-2012, де мали попит і менеджери вищої й середньої ланки, і якісний інженерний персонал, фахівці робочих професій. Ситуацію в цілому ускладнюють зростаючі вимоги до заробітної плати всіх категорій працівників, недостатня професійна підготовка молоді, що приходить у готельний бізнес із навчальних закладів, і найчастіше нестача будь-якої робочої сили у цілому. Через вкрай нестабільну ситуацію в України та проблемами які постали перед нашим народом та владою дедалі важче постає вивести готельний бізнес України на міжнародну арену. The labor market in the hospitality industry was becoming more dynamic, this contributed to the emergence of hundreds of new projects for Euro 2012, where they demand of top and middle management, and quality engineering staff, specialists trades. The situation in general make it difficult to increasing demands on wages of all categories of workers, insufficient training of young people coming into the hotel business of education, and often lack any labor in general. Because of the extremely volatile situation in Ukraine and the problems faced by our people and the government appears increasingly difficult to bring the hotel business Ukraine in the international arena.