Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Сутність CRM як категорії в маркетинговій діяльності
    (2021) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Сучасні тенденції розвитку ринку висувають високі вимоги до торговельних організацій, щодо застосування продуктів інформаційних технологій. Це є запорукою успішності як оптових, так і роздрібних торгових компаній. Застосування інформаційних технологій допомагає оптимізувати внутрішні і зовнішні бізнес процеси, це технології автоматизації відносин з покупцями і налагодження торговельної діяльності компаній.У даній статті характеризуються CRM-системи як інструмент підвищення ефективності взаємодії підприємства з клієнтами, визначається сутність CRM-систем та роль їх впровадження на підприємстві, визначаються основні функції та позитивні сторони використання CRM.
  • Ескіз
    Документ
    Виробничий чинник як елемент збільшення прибутковості суб’єкта підприємництва
    (2020) Стахурський, Валерій Олександрович
    Розглядається вплив виробничого чинника на збільшення прибутковості суб’єкта підприємництва. The influence of the production factor on increasing the profitability of the business entity is considered
  • Ескіз
    Документ
    Управління прибутковістю та платоспроможністю підприємства в умовах кризи
    (2011) Відоменко, Оксана Іванівна; Козачук, Наталія Анатоліївна
    В даній статті розглянуто тактичні й стратегічні задачі управління платоспроможністю підприємств в умовах фінансово-економічної кризи, запропоновано напрями збільшення рентабельності і досягнення прибутковості. This article examines the tactical and strategic management problems solvency of enterprises in the financial and economic crisis, there were suggested ways to increase and achieve profitability.
  • Ескіз
    Документ
    Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення
    (2016) Тичина, Юлія Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Управління прибутком підприємства
    (2005) Вжитинська (Омельченко), Ксенія Юріївна
    Прибуток є однією з основних економічних категорій, що характеризує відносини, які складаються в процесі суспільного виробництва. Об`єктивна основа існування прибутку пов`язана з необхідністю первинного розподілу додаткового продукту. Profit is a major economic categories, that characterizes relations that in the process of social production. Objective basis of the existence of profits connected with the necessity initial distribution of the surplus product.
  • Ескіз
    Документ
    Управління рівнем прибутковості на підприємствах
    (2006) Вжитинська (Омельченко), Ксенія Юріївна
    В умовах переходу до ринкової економіки саме питання максимізації прибутку набуває принципово нового значення для суб’єктів підприємницької діяльності. Важливого значення на цьому фоні набуває величина прибутковості. In the transition to a market economy is a question of maximizing profits becomes fundamentally new value for businesses. The importance against this backdrop takes the value of return.
  • Ескіз
    Документ
    Прибутковість виробництва плодоовочевої консервної продукції
    (2014) Бусленко, Богдана Володимирівна; Новойтенко, Ірина Віталіївна
    3а обсягом валової продукції у структурі харчової індустрії плодоовочеві консервні виробництва посідають вагоме місце. Проте для підприємств галузі характерним є падіння обсягів виробництва основних продуктів у 2008-2012 рр., що ставить під загрозу прибутковість діяльності у 2014 р. 3a gross output in the structure of the food industry canning vegetables occupy an important place. However, for the industry is typical output fall staple in 2008-2012., Jeopardizing profitability in 2014.
  • Ескіз
    Документ
    Систематизація принципів оцінки прибутковості підприємств
    (2014) Вжитинська (Омельченко), Ксенія Юріївна
    Основні принципи, якими можна керуватися при оцінці прибутковості - це збалансованість ризиків, пристосування до потреб ринку, гнучкість та самозабезпечення. Деякі економісти пропонують додати принцип відповідності термінів, платоспроможності та рентабельності капіталовкладень. The basic principles that can guide the evaluation of profitability - a balance of risks, adapting to the needs of the market, flexibility and self-reliance. Some economists propose correspondence principle terms of solvency and capital budgeting.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями забезпечення прибутковості підприємств у сфері органічного землеробства
    (2014) Климаш, Наталія Іванівна
    Окреслено основні напрями розвитку органічного сільського господарства в Україні. Визначено перспективи забезпечення прибутковості підприємств з виробництва органічних продуктів харчування. The basic directions of development of organic agriculture in Ukraine. Prospects ensure the profitability of enterprises producing organic food.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах
    (2013) Труш, Юлія Леонідівна
    Ефективність та конкурентоспроможності підприємства набуває великої популярності в наший час. Важливо та актуально чітко освоїти сутнісну характеристику і вимірювання ефективності виробництва, конкурентоспроможність підприємства. Для прибутковості підприємства потрібно знати, як правильно опанувати нові ринки збуту та бути монополістом в даній галузі. Необхідно чітко визначити ефект, ефективність, економічну ефективність, показники ефективності, конкурентоспроможність, та її рівень на підприємстві для того щоб охарактеризувати стан конкурентного середовища. Актуально в наший час вміти визначити загальну методологію визначення ефективності виробництва, та за якими ознаками її класифікують, навести критерії та напрямки оцінки конкурентоспроможності підприємства для того, щоб зайняти вигідне положення на ринку. Enterprise efficiency and competitiveness is becoming popular nowadays. It is of high importance to master clearly essential characteristics, efficiency assessment, and competitiveness of an enterprise. For profitability of an enterprise, it is important to know how to corner new markets right and to be a monopolist in a certain area. In order to characterize a competitive environment it is significant to determine an effect, efficiency, economic efficiency, efficiency indexes, and competitiveness of an enterprise appropriately. It is currently topical to be able to define general methodology of how to determine enterprise efficiency, to know its classification characteristics, criteria, and areas of competitiveness assessment to take an advantageous position in the market.