Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 34
  • Ескіз
    Документ
    Методи дослідження товарного асортименту
    (2023) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Управління асортиментом товарів підприємства за допомогою XYZ-аналізу в середовищі MS EXCEL
    (2023) Кучеренко, Дар'я Родіонівна; Сєдих, Ольга Леонідівна
    Економічний аналіз асортименту продукції роздрібних підприємств дозволяє оптимізувати асортиментну політику підприємства, виявити резерви підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності. Підтримка належного рівня конкурентоздатності підприємства неможлива без швидкої реакції на зміни кон'юнктури ринку і своєчасного оновлення асортименту товарів. Саме XYZ-аналіз дозволяє оцінити стабільність продажів товарів у динаміці.
  • Ескіз
    Документ
    АВС-аналіз товарного асортименту
    (2023) Баталова, Тамара Володимирівна; Сєдих, Ольга Леонідівна
    У процесі аналізу асортименту підприємства доцільно, поряд з іншими методами, використовувати також метод АВС-аналізу. ABC- аналіз асортименту забезпечує ґрунтовні аргументи під час формування асортименту, даючи змогу із певним ступенем ймовірності прогнозувати кінцеві результати основної діяльності підприємства
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація поєднання методів ABC- та XYZ-аналізу для визначення товарного асортименту підприємства
    (2023) Сірик, Олександра Віталіївна; Сєдих, Ольга Леонідівна
    Розглянуто поєднання ABC- та XYZ-аналізу, яке надає можливість розробити оптимальний варіант випуску кожного виду продукції, виявити товари, що є найбільш прибутковими, та ті, що користуються найменшим попитом, що дозволить зробити деякі поправки з метою оптимізації товарного асортименту підприємства
  • Ескіз
    Документ
    Розроблення сучасних маринадів для порційних напівфабрикатів
    (2021) Мелехова, М. В.; Корецька, Ірина Львівна
    М 'ясо маринують для того, щоб вирішити відразу кілька завдань: зробити його м'якше, надати йому додатковий аромат і провести первинну антимікробну обробку. Досі залишається актуальними питання стосовно розширення асортименту маринадів для порційних напівфабрикатів без застосування кислот. Варто зауважити, що маринування не завжди призводить до розм'якшення м'яса. У деяких ситуаціях при надмірному маринуванні (в присутності занадто великої кількості кислоти або спирту) тканини втрачають воду і стають занадто твердими.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення технології оладок підвищеної біологічної цінності
    (2020) Терещенко, Р. А.; Дорохова, Т. О.; Корецька, Ірина Львівна
    Проведено аналіз хімічного складу горохової клітковини, доведена доцільність її використання як функціонального інгредієнту для збагачення борошняних кулінарних виробів.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи покращення класичної рецептури вершкового крему
    (2018) Філіппова, Альона Юріївна; Польовик, Володимир Вікторович; Юрченко, Д. А.; Корецька, Ірина Львівна
    Пріоритетним напрямком стало створення нового асортименту кремів з використанням рослинної сировини, зокрема обліпихи.
  • Ескіз
    Документ
    Низькокалорійний масляний крем з сучасними рослинними компонентами
    (2018) Споденко, Олександр Володимирович; Польовик, Володимир Вікторович; Корецька, Ірина Львівна
    Проведені дослідження підтверджують можливість використання пюре з печеного банану та свіжого базиліка та імбирного соку для поліпшення органолептичних властивостей і створення асортименту низькокалорійних масляних кремів із стабільними показниками якості.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тренди вітчизняного ринку пива
    (2019) Страшинська, Лариса Володимирівна
    Проаналізовано вітчизняний cпоживчий ринок пива. Визначено, що зростання ринку пива у грошовому вираженні обумовлено в основному інфляційними процесами і підвищенням відпускної ціни продукції на полицях. Визначені найбільш затребувані серед покупців види пива та окреслені зміни у споживчих перевагах. Доведено, що на фоні підвищення акцизу та зростаючої конкуренції на пивному ринку, єдиним шляхом успішного функціонування підприємств залишається формування лояльності споживачів, а крафтове пивоваріння може стати традицією, що є необхідною умовою для зародження і розвитку пивної культури. Analyzes the domestic consumer beer market. It is determined that the growth of the beer market in terms of value is mainly due to inflationary processes and an increase in the selling price of products on the shelves. The most popular types of beer and the changes in consumer preferences are identified. It is proved that against the background of tax increase and growing competition in the beer market, the only way for enterprises to operate successfully is to form consumer loyalty, and craft brewing can become a tradition, which is a prerequisite for the emergence and development of beer culture.
  • Ескіз
    Документ
    Продукти коекструзійної технології підвищеної харчової і біологічної цінності
    (2019) Махинько, Людмила Василівна; Ковбаса, Володимир Миколайович; Йолтухівська, Марина Василівна
    Сухі сніданки, виготовлені за екструзійною технологією, є популярним і перспективним видом харчування. Але їх харчова цінність потребує удосконалення. Насамперед – збагачення біологічно-активними речовинами. Для цього слід використовувати нетрадиційну сировину. Розглянута можливість збагачення сухих сніданків, виготовлених методом коекструзії, за рахунок внесення солодових екстрактів, порошків дикорослих трав і продуктів бджільництва. Extrusion breakfast cereals are a popular and promising type of food. But their nutritional value needs improvement. First of all, enrichment with biologically active substances. To do this, use unconventional raw materials. The possibility of enriching breakfast cereals made by the method of coextrusion by introducing malt extracts, powders of wild herbs and beekeeping products is considered.