Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
32 результатів
Результати пошуку
Документ «Нішеві культури»: поняття та перспективи використання(2023) Бондаренко, Юлія Ігорівна; Бунецька, Анна Володимирівна; Супрун-Крестова, Олена ЮріївнаСьогодні тренд здорового способу життя стрімко набирає обертів в нашій країні, тож відповідно зростає попит на продукти харчування з додатковою харчовою цінністю – органічні продукти, біопродукти, фермерські продукти, суперфуди, фітнес-продукти, інші продукти здорового харчування, основою яких є нішеві культуриДокумент Особливості формування цінової політики в підвищенні ефективності діяльності підприємств(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Хажанець, Ольга ВолодимирівнаДосліджено сутність ціни як активного інструмента формування структури виробництва. Розглянуто вплив ціни як вирішального фактору результатів виробничої і фінансової діяльності фірми. Доведено, що формування стратегії ціноутворення – один з найбільш значимих аспектів функціонування підприємства в ринковому середовищі. Обґрунтовано, що «управління» споживачем щодо ціни можливо за умови, коли остання буде відповідною не тільки з точки зору виробника, а й з урахуванням вимог споживача. The essence of price as an active tool for forming the structure of production is studied. The influence of price as a decisive factor in the results of production and financial activities of the firm is considered. It is proved that the formation of pricing strategy – one of the most important aspects of the enterprise in a market environment. It is substantiated that "management" of the consumer in relation to the price is possible provided that the latter will be appropriate not only from the point of view of the manufacturer, but also taking into account the requirements of the consumer.Документ Оцінка ризику в процесі сегментації цільового ринку підприємствами хлібопекарської галузі(2016) Скопенко, Наталія Степанівна; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена АнатоліївнаВ роботі визначені особливості ринку хліба, що впливають на ризик, збільшуючи або зменшуючи його рівень. Виявлено необхідність структурувати кожний вид ризику, поєднуючи фактори ризику та можливі наслідки впливу їх різних комбінацій. The paper identifies the features of the bread market that affect the risk, increasing or decreasing its level. The need to structure each type of risk, combining risk factors and the possible consequences of the impact of their various combinations.Документ Вплив карантинних заходів на харчову промисловість України та їх наслідки(2020) Мельник, Ярослав Андрійович; Закревська, Людмила МиколаївнаВ роботі досліджено причини замороження економічної активності, визначено вплив карантинних заходів на харчову промисловість.Документ The role of pricing in the marketing mix(2019) Naumko, Tetiana; Kaliuzhna, YuliiaTheinfluenceofpricesonthesuccessandcompetitivenessoforganizations, aswellasthechoiceoftheaveragebuyerforone or another productisconsidered.Документ Конкуренція як рушійна сила ринку(2019) Нечипоренко, Дар’я Володимирівна; Кравченко, Ірина ЙосипівнаДокумент Перспективи розвитку туристичних підприємств в економіці України(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаОбґрунтовано особливості розвитку туристичних підприємств та визначено дієві інструменти, що сприятимуть стабільності туристичної галузі. Визначені фактори, які впливають на розвиток туристичного ринку. Grounded especially the development of tourism enterprises and identified effective tools to promote the stability of the tourism industry. The factors that influence the development of the tourism market.Документ Дослідження стану ринку вершкового масла(2016) Ступка, Катерина Євгеніївна; Аннєнкова, Надія БорисівнаВершкове масло - один із найбільш смачних, корисних і повністю засвоюваних організмом молочних продуктів, який користується широким попитом серед різних верств населення. Butter - one of the most delicious, healthy and full body digest dairy products, which is in great demand among different population groups.Документ Соцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продукти(2016) Мостенська, Тетяна ГеннадіївнаДокумент Сучасні тенденції брендингу в Україні(2014) Шапошник, Тетяна ВікторівнаІнтенсивні процеси глобалізації на міжнародному ринку породжуються появу відомих брендів, що потрапляючи на ринок України одразу завойовують значну частку вітчизняного ринку. Intense globalization on the international market generated the emergence of well-known brands, entering the market of Ukraine immediately gaining a significant share of the domestic market.