Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Документ
    Використання емуляторів систем інтернету речей при навчанні
    (2020) Костіков, Микола Павлович
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення модуля аналізу статистичних даних для системи дистанційного навчання молодших школярів
    (2023) Вихрест, Антон Юрійович; Костіков, Микола Павлович; Грибков, Сергій Віталійович
  • Ескіз
    Документ
    Інструменти інтерактивної взаємодії в умовах дистанційного навчання у закладі вищої освіти
    (2023) Соловйова, Юлія Євгеніївна
    В умовах воєнного стану перед учасниками освітнього процесу особливо гостро постала проблема надання якісних освітніх послуг. Незважаючи на зовнішні загрози, маючи досвід дистанційного навчання під час карантинних обмежень, зумовлених пандемією Covid-19, українська вища школа не тільки продовжує освітній процес, але й адаптує і випробовує нові інтерактивні технології навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне вивчення філософських наративів очима аспірантів: переваги і недоліки
    (2021) Білецький, Микола Сергійович; Крищенко, Дмитро Олександрович; Романюк, Володимир Тарасович; Кітов, Микола Григорович
    В роботі розглядаються різні аспекти дистанційного вивчення аспірантами дисципліни "Історія філософії та філософія науки". Обґрунтована важливість вивчення філософського курсу для інженерних спеціальностей. Сформульовані рекомендації щодо дистанційного викладання філософських дисциплін для аспірантів.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування комунікативних навичок студентів ЗВО під час занять з іноземної мови в умовах дистанційного навчання
    (2021) Малик, Юліана Ігорівна; Никитенко, Ольга Василівна
    Сьогодні новітні інформаційні технології впроваджуються ледь не в усі сфери діяльності людини. За допомогою інформаційних технологій можна здійснювати професійну діяльність, спілкуватися, розважатися, реалізовувати творчі потреби, а також навчатися. У сучасному українському педагогічному товаристві ведуться різноманітні дискусії і серед багатьох актуальних тем центральне місце посідає проблема дистанційного навчання і використання освітніх онлайн технологій в навчальному процесі. Сьогодні для ЗВО організація навчального процесу у дистанційній формі стала такою ж необхідністю, як і оновлення та застосування ефективних методів навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Role of multimedia technologies in students’ independent work in conditions of distance learning
    (2022) Nikitenko, Olga; Malyk, Yuliana
    Currently during the period of the pandemic unsteady social and economic conditions and new educational priorities related to changing educational paradigms set the transition from reproductive forms and methods of teaching to individual and creative ones. Recently, when many higher scools throughout Ukraine were necessitated to apply the remote form of learning and teaching, the university curriculum has provided a very limited number of academic hours for foreign languages and at one time has given the students possibility to study more independently. At the same time, the flow of educational information is increasing and the number of academic hours does not provide any opportunity to cover all aspects of foreign language learning and equip future professionals with all the knowledge and skills that will make them competitive in an increasingly globalized world. As a result, the preference is now given to active teaching methods, which are aimed at developing students' independence, flexibility, variability, critical thinking.
  • Ескіз
    Документ
    Digital tools as an effective ally in english language teaching
    (2023) Nikitenko, Olga; Malyk, Yuliana
    The challenges of the new reality such as the enforced transition to distance learning in conditions of quarantine and war in the country require the pedagogical community to transform all existing approaches to teaching and learning processes. Scientists are increasingly defining the essential competencies in the 21st century as the teacher's readiness to carry out the teaching process provided that they master and actively implement innovative learning technologies, namely digital educational resources, in their pedagogical practice. It is known that digitalization is a conscious approach to the fundamental transformation of any processes based on the use of digital technologies.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення дисциплін із комп’ютерного проектування в умовах змішаного навчання здобувачів
    (2024) Люлька, Дмитро Миколайович; Якобчук, Роман Леонідович
    Змішана форма здобуття освіти набула широкої популярності в Україні через свою зручність і гнучкість. Це технологія, що базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення та сучасні телекомунікації з метою подання навчального матеріалу та спілкування безпосередньо за місцем перебування здобувачів вищої освіти. Під час такої форми навчання вони активно взаємодіють з викладачем дисципліни. Контроль має систематичний характер та будується на оперативному зворотному зв’язку
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні аспекти дистанційного навчання в умовах сучасних викликів
    (2022) Пащенко, Богдан Сергійович; Штефан, Евгеній Васильович
    Представлено елементи інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій створення тавпровадження новітніх технологій навчання. Розглянуто особливості ефективного впровадження основних елементів дистанційного навчання в освітній процес з врахуванням існуючих викликів (військовий стан, пандемія та ін.). Розроблено структурну схему взаємодії суб’єктів та елементів дистанційної освіти. На основі практичного досвіду виконано аналіз причин виникнення труднощів та способів подолання негараздів при впровадженні інформаційно-комунікаційні технології у дистанційне навчання. Представлено результати щодо інтеграції інноваційних технологій в освітній процес з метою підвищення результативності навчання у дистанційному режимі.
  • Ескіз
    Документ
    Aspects of distance learning during martial law
    (2023) Pashchenko, Bohdan; Shtefan, Yevgenii
    У статті представлено елементи сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для створення та впровадження технологій електронного навчання. Розглянуто особливості ефективного впровадження основних елементів дистанційного навчання в освітній процес з урахуванням існуючих викликів (воєнний стан, пандемія тощо). Розроблено структурну схему взаємодії суб'єктів та елементів дистанційної освіти. Проведено аналіз причин виникнення та шляхів подолання труднощів під час впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у дистанційне навчання. Він ґрунтується на практичному досвіді. Представлено результати інтеграції інноваційних технологій у навчальний процес. Ця методика сприяє підвищенню ефективності та стабільності навчального процесу в умовах воєнного стану.