Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Документ Проектна методика викладання іноземних мов як нової особистісно-орієнтованої технології(2016) Чала, Катерина МихайлівнаСучасні педагогічні технології такі, як навчання в співробітництві, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, інтернет- ресурсів допомагають реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей студентів, їх рівня навчання, схильностей. Modern educational technology such as training in collaboration, project methods, the use of new information technologies and Internet resources to help implement person-centered approach to learning, providing individualized and differentiated learning with regard to the students of their learning habits.Документ The role of the independent language learning(2016) Chala, Kateryna; Pilguyeva, OksanaДокумент Ways to improve students’ motivation for learning foreign language in higher educational establishments(2016) Chala, Kateryna; Pilguyeva, OksanaThe word "motivation" is typically defined as the forces that account for the arousal, selection, direction, and continuation of behavior. It is often used to describe certain sorts of behavior.Документ Food security at the national level(2015) Chala, Kateryna; Mezhynska-Bruy, ElenaДокумент Active learning(2015) Chala, Kateryna; Mezhynska-Bruy, ElenaДокумент Роль іноземної мови для фахівців сфери економіки(2015) Чала, Катерина МихайлівнаДокумент Effective methods to improve employee productivity(2015) Chala, Kateryna; Mezhynska-Bruy, ElenaДокумент Впровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій: переваги та недоліки(2015) Тригуб, Інна ПетрівнаВпровадження ІКТ в освітню систему України та формування єдиного інформаційно-освітнього простору - одні з пріоритетних напрямів сучасної державної політики. Сьогодні ІКТ стали невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. У цих умовах революційних змін вимагає й система навчання. The introduction of ICT in the educational system of Ukraine and the formation of a single information-educational space - one of the priorities of current government policy. Today, ICTs have become an integral part of the modern world, they largely determine further economic and social development of mankind. These conditions require revolutionary changes and training system.Документ Квест - сучасна форма активного навчання(2015) Тіхонова, Наталія ОлександрівнаАктивні форми навчання спрямовані на розвиток всіх рівнів розумової діяльності студентів, але на відміну від інших форм навчання найбільше впливають та розвивають логічне та творче мислення. The active form of training aimed at developing all levels of mental activity of students, but unlike other forms of education most influence and develop logical and creative thinking.Документ Презентація як активний метод навчання англійської мови(2015) Галинська, Олена МиколаївнаКомунікативні вміння завжди вважалися запорукою успішності фахівця, показником його професіоналізму. На сучасному етапі у зв’язку з процесами глобалізації та інтеграції нашої держави до світової спільноти особливого значення набула іншомовна комунікативна компетенція, зокрема англомовна, для розвитку якої у студентів у процесі викладання ділової іноземної мови потрібно використовувати активні методи навчання, які забезпечують активність і різноманітність їхньої мисленнєвої та практичної діяльності у процесі засвоєння навчального матеріалу. Relationships have always been key to the success of a specialist, an indicator of his professionalism. At the present stage of the process of globalization and integration into the world community has gained special significance foreign language communicative competence, including the English, for which development of students in teaching Business language you want to use active learning methods that provide a variety of activities and their intellectual and practical activity in the process of learning.