Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Формування комунікаційних бренд-стратегій як інструмент підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних мереж(2020) Лабурцева, Олена Іванівна; Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто проблему визначення відповідності між цільовою ідентичністю та іміджем бренду для обґрунтування необхідності внесення змін в стратегію бренд-комунікацій. Проаналізовано ідентичність брендів провідних продовольчих роздрібних торгових мереж в Україні; проведено маркетингове дослідження сприйняття споживачами індивідуальності даних брендів. Розроблено рекомендації щодо напрямів подальшого розвитку ідентичності брендів. The problem of determining the correspondence between the target identity and the brand image to justify the need for changes in the strategy of brand communications is considered. The identity of brands of leading food retail chains in Ukraine is analyzed; a marketing study of consumers perception of the individuality of these brands was conducted. Recommendations for directions of further development of brand identity have been developed.Документ Стратегічний маркетинг(2010) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПосібник для самост. роб. студ. «Стратегічний маркетинг» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем. Guide to Self. made. students. "Strategic Marketing" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of topics.Документ Поведінка споживачів(2010) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПосібник для самост роб. студ. «Поведінка споживачів» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем. Manual for Self. slave. stud. "Consumer behavior" should help students to better master the lecture material, to deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of the order.Документ Стратегія розвитку продовольчого ринку в Україні(2008) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаҐрунтуючись на аналітичній оцінці сучасного стану вітчизняних продовольчих ринків та, враховуючи загальні тенденції розвитку світової агропродовольчої системи в цілому, у виданні запропоновано стратегічні напрями перспективного розвитку національних ринків цукру, олії, молока та молочних продуктів. Реалізація стратегічних завдань обумовлюється необхідністю забезпечення продовольчої безпеки країни, що вимагає дієвого державного регулювання як для задоволення потреб споживачів в якісних продовольчих товарах, так і для адаптації вітчизняних товаровиробників до функціонування в умовах СОТ та формування потужного експортного потенціалу. Based on the analytical assessment of the current state of domestic food markets and , given the general trends of the global agro-food system as a whole, in the publication of proposed strategic directions of perspective development of national markets sugar , butter , milk and dairy products. Implementation of strategic objectives driven by the need to ensure food security , which requires an effective state regulation as to meet consumer needs for quality food products and to adapt to domestic producers in the WTO functioning and formation of a strong export potential.Документ Теоретико-методологічні засади розвитку конкурентного середовища у сфері виробництва продовольчих товарів(2003) Коваленко, Валентина Олексіївна; Князєв, Святослав Ігорович; Дейнеко, Людмила Вікторівна; Страшинська, Лариса ВолодимирівнаУ монографії досліджуються теоретичні, методологічні та методичні засади формування та розвитку конкурентного середовища, вивчаються методологічні аспекти сутності та оцінки конкурентоспроможності на різних рівнях економічної діяльності, розкриваються методичні підходи до аналізу та оцінки рівня конкурентоспроможності ринків і продукції харчової промисловості та перероблення сільськогосподарських продуктів. Сучасний стан і шляхи формування конкурентного середовища у сфері виробництва продовольчих товарів досліджено на прикладі ринку цукру в Україні. Для наукових працівників, спеціалістів, фахівців державних органів управління економікою. The book examines the theoretical, methodological and methodical bases of formation and development of a competitive environment, we study the methodological aspects of the nature and assessment of competitiveness at different levels of economic activity, revealed methodological approaches to the analysis and evaluation of the markets and food industry and processing of agricultural products. Current status and ways of creating a competitive environment in the production of foodstuffs studied on the example of the sugar market in Ukraine. For scientists, specialists, experts state controls the economy.Документ Основні тенденції розвитку продовольчих ринків у межах світової агропродовольчої системи(2007) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаУ виданні досліджено та узагальнено основні тенденції функціонування сучасних продовольчих ринків через призму розвитку світової агропродовольчої системи в цілому з її проблемами та суперечностями, оцінено основні важелі впливу на кон’юнктуру світових ринків продовольства та визначено стратегічні пріоритети їх перспективного розвитку. Значна увага приділена проблемам загострення міжнародної конкуренції, а також посилення ролі транснаціональних корпорацій у межах світової агропродовольчої системи. Видання призначене для фахівців з проблем розвитку продовольчих ринків, науковців з економічних спеціальностей, студентів вищих навчальних закладів. The publication examine and summarize the main trends of modern functioning of food markets in the light of the global agro-food system as a whole, with its problems and contradictions, evaluate the main leverage on the world market of food and set strategic priorities of their future development. Considerable attention is paid to the problems of acute international competition and the role of transnational corporations within the global agro-food system. The publication is intended for professionals on the development of food markets, scholars in economic fields, students in universities.Документ Організація та планування діяльності підприємств(2005) Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Воїнова, Нонна Володимирівна; Костюк, Володимир Купріянович; Цишевский, Володимир Григорович; Кошелюк, Петро Олександрович; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Волохова, Нінель Антонівна; Сологуб, Олена Петрівна; Вовченко, Олександр Степанович; Ухналевський, Юрій Михайлович; Стахурський, Валерій Олександрович; Стахурська, Світлана Антонівна; Урукаєв, С. Є.; Страшинська, Лариса Володимирівна; Антошкіна, Лідія Іванівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Фадєєва, Олена Георгіївна; Костюк, Владимир Куприянович; Скригун, Наталія ПетрівнаНауково-методичний посібник «Організація та планування діяльності підприємств» є практичною розробкою нагальних питань управління діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки.Структурно даний методичний посібник охоплює основні організаційні складові діяльності підприємства. З 22 розділів — 7 висвітлюють питання організації виробничого процесу і, зокрема, основного виробництва, виробничих потужностей та резервів їх використання, організації оплати праці, управління якістю продукції. Значна частка в підручнику відведена плануванню діяльності підприємства в ринкових умовах. Зокрема, це висвітлення ролі планування у соціально - орієнтованій ринковій економіці, бізнес планування, планування технічного і організаційного розвитку підприємства, його матеріально-технічного забезпечення, планування праці та заробітної плати, собівартості, фінансових показників, соціального розвитку та раціонального використання природних ресурсів і охорони природи. Scientific Manual "Organization and planning of enterprises' development is a practical pressing issues management of enterprises in the market ekonomiky.Strukturno this handbook covers the major organizational components of the enterprise. With 22 chapters - 7 cover the organization of the production process and in particular the primary production capacity and reserves their use of remuneration, quality management. Much of the textbook assigned the planning of enterprises in market conditions. In particular, it highlighted the role of planning in socially - oriented market economy, business planning, technical planning and organizational development of enterprise, its logistics, planning and wages, costs, financial performance, social development and sustainable use of natural resources and conservation .