Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичне дослідження психолого-педагогічний підходів до розкриття терміну «фрустраційна толерантність» у юнацтві(2021) Божок, Наталія Олексіївнастатті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до розкриття терміну «фрустраційна толерантність» у юнацтві з метою дослідження особливостей формування вищезазначеного терміну. Розглянуто сутність фрустраційної толерантності у контексті соціально-психологічних та психолого-педагогічних аспектів. Виокремлено компоненти фрустраційної толерантності у когнітивній психології, раціонально-емотивній біхевіористичної терапії та соціальній психології. Проаналізовано отримані результати теоретичного наукового дослідження та представлено авторське розкриття терміну «фрустраційна толерантність». In the article the theoretical study of pedagogical and psychological approaches was made with the aim of investigating peculiarities of the above-mentioned phenomenon formation. The essence of frustration tolerance was considered in the context of social - psychological and psychological-pedagogical aspects. The components of frustration tolerance in cognitive psychology, rational-emotive behavioral therapy and social psychology were singled out. The obtained results from the theoretical study were analyzed and the author’s definition of the term “frustration tolerance was presented”.Документ Досвід використання «Шкали фрустраційного дискомфорту» Н. Херрінгтона у дослідженні фрустраційної толерантності студентів(2019) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті описано досвід використання багатофакторної методики «Шкала фрустраційного дискомфорту» Н.Херрінгтона з метою діагностики фрустраційної толерантності у студентів. Проведено емпіричне дослідження студентів 1-5 курсів Національного університету харчових технологій м. Києва й встановлено рівні 4 показників шкали фрустраційного дискомфорту: нетолерантності до дискомфорту; емоційної нетолерантності; фрустрації почуття власної гідності, нетолерантності у сфері досягнень. Проаналізовано отримані результати наукового дослідження та їх вплив на розвиток фрустраційної толерантності та психологічні розлади юнаків. The theoretical analysis of the rationale for the usage of multi-dimensional “Frustration discomfort scale” by N. Herrington was made with the aim of increasing students’ frustration tolerance. The empirical investigation with the usage of the above-mentioned phenomenon on the basis of the 1-5 th grade students of the National University of Food Technologies was performed in order to define 4 factors of low frustration tolerance: frustration discomfort; emotional intolerance; entitlement; frustration achievement.Документ Психологічні особливості нераціональних думок та їх вплив на розвиток фрустраційної толерантності у студентів(2018) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті здійснено теоретичне обґрунтування доцільності використання методики «Наскільки Ви раціональні?» А. Елліса з метою дослідження нераціональних думок, що впливають на розвиток фрустраційної толерантності у студентів. Проведене емпіричне дослідження з використанням вищезазначеної методики на базі студентів 1-5 курсів Національного університету харчових технологій для визначення умов розвитку фрустраційної толерантності. Проаналізовано отримані результати наукового дослідження з врахуванням 5 тригерів нераціональних думок: «катастрофізація», «надмірна вимогливість до себе», «надмірна вимогливість до інших», «низька фрустраційна толерантність» та «самооцінка». Визначено загальний рівень раціональності студентів та його вплив на розвиток їх фрустраційної толерантності. In the article the theoretical analysis of the rationale for the usage of the survey “How rational are you?” by A. Ellis was made with the aim of defining irrational thoughts affecting students’ frustration tolerance. The empirical investigation with the appliance of the above-mentioned phenomenon on the basis of the 1-5 th grade students of the National University of Food Technologies was performed in order to define conditions for frustration tolerance development. The acquired evidence of research was analyzed according to its 5 triggers of irrational thoughts: “awfulising”, “low frustration tolerance” “self-directed shoulds”, “other-directed shoulds”, “self-worth”. The general level of students’ rationality with its affect the frustration tolerance development was determined.Документ Психологічний аналіз довільності емоційної регуляції та фрустраційної толерантності особистості(2016) Божок, Наталія Олексіївна; Маляр, Олена ІванівнаУ статті зроблено теоретичний аналіз проблеми розвитку довільної емоційної регуляції та фрустраційної толерантності особистості. Розглянуто основні підходи до розуміння термінів «довільна емоційна регуляція», «фрустрація» й «фрустраційна толерантність» та визначено їх вплив на емоційну сферу особистості. In the article the theoretical analysis of problems of arbitrary emotional regulation and frustration tolerance of individual is conducted. The main approaches to the understanding of terms «arbitrary emotion regulation», «frustration» and «frustration tolerance» are considered and the influence of the mentioned terms on the emotional sphere of individual is defined.Документ Вплив вікових, гендерних та індивідуальних особливостей юнака на формування фрустраційної толерантності(2017) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті здійснено теоретичний аналіз вікових, гендерних та індивідуальних особливостей особистості юнака з точки зору вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розкрито сутність феноменів «фрустрація» та «фрустраційна толерантність» у юнацтві. Визначено вплив вікових, гендерних та індивідуальних особливостей особистості юнака на його рівень фрустраційної толерантності. Репрезентовано психологічний портрет юнака з високою фрустраційною толерантністю та низькою фрустраційною толерантністю з урахуванням його вікових, гендерних та індивідуальних особливостей. The article deals with the theoretical analysis of age, gender and individual characteristics of a young person from the point of view of domestic and foreign researchers. The essence of phenomena "frustration" and "frustration tolerance" in the youth is revealed. The influence of age, gender and individual peculiarities of young personality on his level of frustration tolerance is determined. Represented a psychological portrait of a young man with high frustration tolerance and low frustration tolerance, taking into account his age, gender and individual characteristics.Документ Психологічний аналіз довільності емоційної регуляції та фрустраційної толерантності особистості(2014) Маляр, Олена; Божок, Наталія ОлексіївнаIn the article the theoretical analysis of problems of arbitrary emotional regulation and frustration tolerance of individual is conducted. The main approaches to the understanding of terms «arbitrary emotion regulation», «frustration» and «frustration tolerance» are considered and the influence of the mentioned phenomenon on the emotional sphere of individual is defined. Проблеми розвитку довільної емоційної регуляції та фрустраційної толерантності особистості. Розглянуто основні підходи до розуміння термінів «довільна емоційна регуляція», «фрустрація» й фрустраційна толерантність та визначено їх вплив на емоційну сферу особистості.Документ Психологічний аналіз фрустрації та її особливостей(2014) Божок, Наталія Олексіївна; Климова, Олена ВікторівнаУ статті розглядається феномен «фрустрація» та його психологічні особливості. Аналізуються теоретичні підходи до розуміння терміну «фрустрація» та визначаються ті його специфічні особливості,що ведуть до його подолання. In the article the phenomenon of frustration and its psychological properties are considered. Theoretical approaches to the meaning of term «frustration» are also analyzed and the special properties to overcome frustration are determined.Документ Особливості розвитку фрустраційної толерантност у юнацькому віці(2014) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розглядається феномен «фрустраційної толерантності» та психологічні особливості юнацького віку з притаманної їм кризою «ідентичності». Аналізуються особливості розвитку фрустраційної толерантності юнацтва. Визначаються психологічні властивості юнацтва, з урахуванням яких процес розвитку фрустраційної толерантності буде найбільш ефективним. In the article the phenomenon of «frustration tolerance» and psychological peculiarities of adolescence with the crisis of «identity» are considered. The peculiarities of frustration tolerance development in adolescence are also analyzed. The psychological characteristics of adolescence are defined on the basis of which frustration tolerance development will be the most effective.Документ Аналіз особливостей розвитку фрустраційної толерантност у пізньому юнацтві(2014) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розглядається феномен «фрустраційної толерантності» та аналізуються особливості розвитку фрустраційної толерантності юнацтва. In the article the phenomenon of «frustration tolerance» and the peculiarities of frustration tolerance development in adolescence are analyzed.Документ Психологічні особливості юнацького віку та їх вплив на формування фрустраційної толерантності майбутнього фахівця(2013) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розглядаються психологічні особливості пізнього юнацького віку з притаманної їм кризою «ідентичності» та феномен «фрустраційної толерантності». Аналізується вплив психологічних особливостей юнацтва на формування фрустраційної толерантності майбутнього фахівця. Визначаються психологічні властивості юнацтва, з урахуванням яких процес формування фрустраційної толерантності буде найбільш ефективним. In the article, psychological peculiarities of adolescence with the crisis of «identity» and the phenomenon of «frustration tolerance» are considered. The effect of psychological peculiarities of adolescence on the process of formation of frustration tolerance of future specialist is analyzed. The psychological peculiarities of adolescence, under the consideration of which the process of frustration tolerance of future specialist will be the most effective, are determined.