Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Мережева підтримка професійного орієнтованого навчання німецької мови як другої іноземної після англійської майбутніх працівників туристичної сфери(2015) Окопна, Яна Володимирівна; Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаВ статті охарактеризовано з теоретико-методичної точки зору технічно-опційні переваги мережної підтримки навчально-виховного процесу з формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності в продуктивних видах мовленнєвої діяльності та зазначено передумови реалізації такого навчання; представлено результати дослідження особливостей процесу залучення системи Moodle до комбінованого дистанційного професійно орієнтованого навчання другої іноземної мови майбутніх працівників туристичної сфери. The characteristic of theoretical and methodological point of view technically optional network support benefits the educational process of formation of professional competence in German-oriented productive activities and types of speech set preconditions for the realization of such training have been noticed. The features results of the study process in attracting the Moodle system to combined distance professionally oriented second language teaching of future tourism managers have been presented in the article.Документ Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери(2014) Окопна, Яна Володимирівна; Чала, Катерина МихайлівнаУ статті представлено психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх праців-ників туристичної сфери. На основі аналізу наукової літератури визначено теоретичні передумови професійно орієнтованого навчання німецькою мовою як другою іноземною мовою після англійської. В межах дослідження зазначено особливості відбору навчального матеріалу для дистанційного навчання. Туристичну сферу визначено як специфічну сферу професійної іншомовної багатомовної діяльності. Туристическая сфера определена как специфическая сфера профессиональной иноязычной много¬язычной деятельности. The article is devoted to psycholinguistic foundations for the formation of professionally oriented foreign language communicative competence of future specialists in tourism industry. Through analysis of scientific literature theoretical preconditions of professionally oriented teaching in German as a second foreign language after English have been identified. Within the framework of the study peculiarities of teaching material selection for distance learning have been specified. The tourism sector has been defined as a specific field of professional foreign language multilingual activities.Документ Проблема подолання явища інтерференції в професійно орієнтованому діалогічному мовленні майбутніх фахівців сфери обслуговування(Вид-во КП ОМД, 2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаВ статті розглядається проблема подолання явища інтерференції в професійно орієнтованому діалогічному мовленні майбутніх фахівців сфери обслуговування The article is devoted to the problem of overcoming the interference phenomenon in professional oriented dialogue speech for future specialists in service sphereДокумент Алгоритм формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх фахівців туристичної сфери (німецька мова після англійської)(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2014, 2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті представлено алгоритм професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери в межах вивчення другої іноземної мови на сучасному етапі вищої освіти. Проаналізована робота з розвитку вивчення другої іноземної мови в процесі викладання в умовах нелінгвістичного вищого навчального закладу. The article focused on the basic directions of professional preparation in future tourism managers’ second language training on the new stage of higher education. The work at the development of second foreign language studying in the teaching process in nonlinguistic institutions is analyzed.Документ Національний університет харчових технологій: пріоритети та перспективи розвитку на сучасному етапі(2014) Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Окопна, Яна Володимирівна; Довгун, Ірина МиколаївнаУ статті розглядаються історичні етапи становлення й розвитку Національного університету харчових технологій як провідного вищого технічного навчального закладу харчової промисловості України, а також перспективи його інноваційної діяльності в контексті розвитку та дослідження новітніх високоефективних технологій харчових виробництв. Особлива увага в статті приділяється гуманітарному аспекту науково-дослідницької діяльності університету, що передбачає активну роботу викладачів кафедри іноземних мов професійного спрямування з вивчення теоретичних проблем іноземних мов, а також широкого запровадження інноваційних методик на практичних заняттях з іноземних мов студентам нефілологічних спеціальностей. The article deals with historical stages of formation, development of National University for Food Technologies as the leading higher technological educational institution for food production of Ukraine, as well as prospects of its innovative activity in the context of development and research of novel highly-efficient food production technologies. The article focuses special attention on humanities aspect of scientific and research activities of the university that involves active work of teachers from the department of professional foreign languages, studying theoretical problems of foreign languages as well as a wide application of innovative methods of training at practical classes of foreign languages.Документ Цілі формування професійно орієнтованої компетентності у майбутніх працівників туристичної сфери німецькою мовою як другою іноземною(електрон. наук. фах. вид. НАДПСУ, 2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті розглядаються основні напрями професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери в межах вивчення другої іноземної мови на сучасному етапі вищої освіти. Проаналізована робота з розвитку вивчення другої іноземної мови в процесі викладання в умовах нелінгвістичного вищого навчального закладуЗазначено результати опрацювання педагогічної, психологічної та лінгвістичної літератури з теми, враховано різні методологічних погляди, а також обґрунтовано визначення теми дослідження, шляхи досягнення поставлених завдань. Результати проведеного аналізу сучасного стану навчання майбутніх туристичних менеджерів другої іноземної мови, зокрема володіння ними німецькою мовою після англійської, доводять потребу в створенні технології відповідного осучасненого навчання. The article focused on the basic directions of professional preparation in future tourism managers’ second language training on the new stage of higher education. The work at the development of second foreign language studying in the teaching process in nonlinguistic institutions is analyzed. The article reveals the peculiarities of professional activity of managers in tourism sphere, the activity of which has integrating character and is based on integrative knowledge of professionally oriented disciplines, first and second foreign languages (German after English) according to the newest requirements and functions in tourism sphere. The main tasks of the training (which are familiarizing the students with specific character of future specialization so that they can receive basic professional skills in professionally oriented disciplines) and world tendencies in the development of tourism, specifically its international branch are laid as a foundation of the formation of pedagogical conditions of the organization of educational training for managers in the sphere of tourismДокумент Соціолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої компетентності у майбутніх туристичних менеджерів німецькою мовою як другою іноземною(НАДПСУ, 2014., 2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаУ статті розглянуто теоретичні передумови професійно орієнтованого навчання другою іноземною мовою майбутніх туристичних менеджерів (німецькою мовою після англійської): визначено поняття професійно орієнтованого навчання німецького мовлення майбутніх фахівців туристичної сфери; розкрито мету та конкретизовано його зміст; проаналізовано та визначено соціолінгвістичні особливості німецького мовлення та виділено психологічні та дидактико-методичні передумови навчання. The article focuses on the problem of professionally oriented oral interaction teaching of future specialists in the tourism industry (German after English). The methodology of professionally oriented foreign language training to future specialists in the tourism management (German after English) has been theoretically substantiated and practically elaborated. On the basis of scientific literature theoretical backgrounds of professionally oriented second foreign language training of future specialists in the tourism industry (German after English) have been analyzed: the concept of professionally oriented German training to future specialists in the tourism industry has been specified; the aim and content of professionally oriented teaching have been determined; the sociolinguistic features of professionally oriented German language have been analyzed and specified; psychological, didactic and methodological backgrounds of professionally oriented second foreign language teaching to future specialists in the tourism industry (German after English) have been discriminated.Документ Формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності у студентів нелінгвістичних спеціальностей (Національний університет харчових технологій: із досвіду розробки)(НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014, 2014) Окопна, Яна ВолодимирівнаСтаттю присвячено проблемі підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування. У роботі подаються основні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах. Визначено сутність і зміст компонентів готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців та охарактеризовано критерії, показники і рівні їх прояву. Запропоновано модель підготовки студентів факультету туризму до професійної діяльності, психолого-педагогічні умови її іншомовної реалізації. The article is devoted to the problem of future specialists training in tourism. The basic requirements for the specialists in tourism sphere and peculiarities of tourist foreign language education in high schools are given in this work. The essence and contents of components readiness for future specialists’ professional activity in international tourism are determined and criteria, indexes and levels of their display are characterized. The model of the students training system of tourism faculty for sport health activity, psychological and pedagogical conditions of its foreign language realization, and also program and methods of the formation of future specialists’ readiness to the professional activity in sport-health tourism are offered. The basic results of scientific work have confirmed the effectiveness of the offered model of readiness formation to the future specialists’ foreign language professional activity in sport-health tourism in high schools. Also in the articles are listed components of professional training specialists on tourism issues and shows the main areas on which the teaching tourism specialists happening − managers of tourism and recreation, financial managers, animators, guides, experts in cultural tourism. The article examines the current state and realities of the processes of preparation specialists of the tourism industry in Ukraine. Tourism industry declared as a priority sector of the national economy in Ukraine. That is why tourism needs availability of qualified and competent personnel who have continued to develop the tourism industry at a high level. The article identifies the key requirements for professional skills of future professionals.Документ Особливості відбору іншомовного матеріалу для навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців за напрямом підготовки «готельно-ресторанна справа» (німецька мова після англійської)(2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаВ статті представлено особливості відбору іншомовного метеріалу для навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців за напрямом підготовки «Готельно-ресторанна справа» (німецька мова після англійської) The article is devoted to the Selection Features of foreign language training dialogue speech materials for future specialists in "Hotel and Restaurant Business" (German after English)Документ Лінгводидактичний підхід в моделі професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування з використанням електронних засобів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської(2010) Окопна, Яна ВолодимирівнаСтаттю присвячено лінгводидактичному підходу в моделі професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування з використанням електронних засобів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської. The article is devoted to Linguodidactical approach to model professionally oriented dialogue speech training of future specialists in service sphere with the using of electronic tools in the study of German as a second foreign language after English.