Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Вища школа в сучасній Україні: ціннісний вимір
    (2019) Павлов, Валерій Лук’янович
    В статті аналізується стан вищої освіти в сучасній Україні. Звертається увага на низький рівень знань студентів та прорахунки в організації навчального процесу.Показується вплив так званого Болонського процесу на функціонування вищих навчальних закладів. Звертається увага на понижений статус гуманітарних знань при підготовці фахівців різних рівнів. The article deals with the state of high education in modern Ukraine. Attention is drawn to the low level of students’ knowledge and miscalculations in the organization of the learning process. The influence of the so-called Bologna process on functioning of high educational institutions is shown. Attention is drawn to the degraded status of humanitarian knowledge in the training of specialists of different levels.
  • Ескіз
    Документ
    Про співвідношення понять «нове», «новація», «інновація»
    (2005) Павлов, Валерій Лук’янович
    Розглядаються змістовні поля та співвідношення понять, що фіксують присутність нового в теорії і практиці. Особлива увага приділяється поняттю «інновація». The article considers the substantive fields and relations between the concepts, fixing the presence of a newness in theory and practice. Particular attention is paid to the concept of "innovation".
  • Ескіз
    Документ
    Про зміст поняття «технологія навчання»
    (2004) Павлов, Валерій Лук’янович
    Розглядаються історичні та методологічні аспекти визначення змістовного поля поняття «технологія навчання». Показується специфіка змісту термінів «технологія викладання дисципліни», «технологія засвоєння дисципліни», «методика викладання дисципліни». This article discusses the historical and methodological aspects of the definition of substantial field of the concept "educational technology". It is shows the specific content of the terms "technology of teaching", "technology of familiarizating discipline", "method of teaching".
  • Ескіз
    Документ
    Вища школа: дійсно трансформація чи незначні зміни?
    (2009) Павлов, Валерій Лук’янович
    Аналізується специфіка функціонування вищої школи в Україні після на-буття державою незалежності. Особлива увага звертається на організаційну сторону цього процесу та наслідки запровадження вимог Болонської системи. The article analyzed the specific functioning of higher education in Ukraine since independence. Particular attention is drawn to the organizational aspect of the process and the consequences of implementing the requirements of the Bologna system.