Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та види точок контакту бренду зі споживачами
    (2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Навроцький, Назарій Андрійович
    У статті обґрунтовано необхідність уточнення сутності поняття «точка контакту з брендом» та узагальнення видів точок контакту бренду зі споживачами. Показано, що взаємодія споживача з брендом відбувається в багатьох точках контакту, які важливі насамперед тим, що впливають на досвід клієнта, його поведінку, продажі, прибуток компанії. Розглянуто існуючі підходи до трактування сутності поняття «точки контакту з брендом» через відображення різноманітних взаємодій між споживачами та компанією (брендом), що охоплюють будь-які канали та медіа, через які споживачі сприймають бренд чи продукт та можуть бути ініційовані як компанією, так і споживачами. Визначено, що ідентифікація та оцінювання точок контакту є важливою функцією підприємства задля покращення клієнтського досвіду. Уточнено та систематизовано види точок контакту бренду зі споживачами, що дозволяє підприємству вибудовувати міцні і довготривалі зв'язки зі споживачами та забезпечувати конкурентні переваги на ринку
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачем
    (2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Навроцький, Назарій Андрійович
    В статті обґрунтовано необхідність ідентифікації та оцінювання точок контакту зі споживачами з метою формування стратегій їхнього удосконалення. Встановлено, що ситуації, в яких цільова аудиторія контактує з компанією (точки контакту), є одним з найважливіших напрямів взаємодії бізнесу і клієнта. Узагальнено існуючі найпопулярніші методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачами: опитування, інтерв’ю, фокус-групи, соціальне прослуховування, аналітика вебсайту, дані про обслуговування клієнтів. Запропоновано процес оцінювання ефективності точок контакту бренду зі споживачами через виокремлення таких послідовних етапів: інвентаризація точок контакту бренду зі споживачами; визначення мети точок контакту; визначення відповідальних відділів (осіб) за точку контакту; оцінювання важливості кожної точки контакту; оцінювання ефективності критичних точок контакту; аналіз точок контакту та розроблення стратегії їхнього удосконалення. З метою визначення стратегії для конкретної точки контакту бренду зі споживачами запропоновано матрицю «Ефективності-Важливості точки контакту», яка передбачає виділення дев’яти квадрантів та стратегічних рішень щодо точок контакту залежно від рівня її ефективності та важливості для клієнта. Запропонована матриця дозволить приймати ефективніші стратегічні рішення та розподіляти наявні ресурси на удосконалення точок контакту, що належать підприємству і на які воно може впливати. Встановлено, що у випадку наявності точок контакту, що їх негативно оцінили споживачі і при цьому вони не належать підприємству, необхідно виявити причини отримання низьких оцінок від споживачів, як ці точки контакту можуть впливати на задоволеність споживачів, встановити зв'язок з власниками або операторами цих точок контакту, здійснити пошук можливості укладення партнерських угод або співпраці з власниками цих точок контакту, запровадження маркетингових та комунікаційних заходів для підвищення поінформованості споживачів про зміни та покращення, що впроваджуються в цих точках контакту, встановлення системи відстеження за змінами в задоволеності споживачів після впровадження заходів. Зазначено, що аналіз точок контакту з урахування частоти використання споживачами дозволить ефективніше управляти ними (задоволеність в найчастіше використовуваних, ключових точках важлива для забезпечення позитивного враження та лояльності споживачів), визначати пріоритети, приділяти увагу критичним зонам, підвищити лояльність споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Національно виразні елементи у редизайні упаковки українських товарів на прикладі молочної продукції
    (2022) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Антонова, Ольга Вадимівна; Манич, Наталія Євгенівна
    Статтю присвячено розглядові особливостей застосування національно виразних елементів при редизайні упаковки українських продуктів харчування, зокрема, молочної продукції провідних вітчизняних брендів. У розвідці звернено увагу на оригінальний характер упакування вітчизняних молочних продуктів та особливості актуалізації в їхньому дизайні зображальних елементів, які б слугували способом демонстрації переконань виробника та одночасно засобом дистанціювання від країни-агресора. Сформульовано висновок, що через актуалізації національних мотивів виробники молочної продукції прагнуть не лише створити привабливий дизайн своєї продукції, а й вести діалог із споживачем про українськість, мистецтво та культуру, збереження природи, національну єдність в умовах війни. Відзначено дотримання правових аспектів використання національно виразних візуальних матеріалів у дизайні упакування.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку підприємства
    (2023) Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Тур, Олеся Василівна
    У сучасних умовах роботи особливу важливість одержує інформаційне забезпечення підприємства як передумова його ефективного функціонування. Ефективним засобом є застосування комунікацій, як системи підтримки інформаційної взаємодії підприємства з його внутрішнім і зовнішнім бізнес-середовищем. Керівництво підприємства має прагнути щоб комунікації були ефективні. В статті представлено основні типи комунікаційних стратегій, використання яких дозволяє покращити комунікаційну діяльність підприємства. Охарактеризовано етапи розробки комунікаційної стратегії та запропоновано комплекс дій на кожному етапі розробки для кожного типу комунікаційної стратегії. Розглянуто основні етапи формування та розвитку бренду. Для кожного з розглянутих етапів розвитку бренда запропоновано використання відповідної комунікаційної стратегії. n the modern terms of work the special importance is got by the dataware of enterprise as pre-condition of him effective functioning. Effective means is application of communications, as systems of support of informative cooperation of enterprise with his internal and external business-environment. Communications of subject of economic activity play an important role realization of strategic aims of enterprise. The report of the correctly set forth communicative reports of subject to his target groups forms favourable basis for activity in the system of economic relations, helps to secure support of public for defence of interests and reputation of subject of economic activity. On the modern stage of development of economy the question of determination of quality and efficiency of communications of enterprise gets up very important. Determination of correct strategic course is the most responsible business for an enterprise, as forms priorities of his activity on relatively long-term prospect. It is extremely important to walk up the That management of company self-weighted to the process of choice and realization of communication strategy, taking into account many internal and external factors and accenting attention on some from them. Today it is very difficult to attract attention business entities to the brands, that is why it will be them to search the methods of organization of reports to the consumers about itself and the products. On the basis of it the question of choice of communication strategy becomes very important on the different stages of development of brand. Not having regard to the far of scientific publications from this range of problems, to the choice of communication strategy on the different stages of development of brand as a constituent of dataflow of enterprise it remains not fully studied. It stipulated the theme of the article. The basic types of communication strategies, the use of that allows to improve of communication activity of enterprise, are presented in the article. Design of communication strategy times are described and the complex of operating offers on every design time for every type of communication strategy. The basic stages of forming and development of brand are considered. For each the use of corresponding of communication strategy offers of the considered stages of development of brand.
  • Ескіз
    Документ
    Ставлення споживачів до використання військової та патріотичної тематики в назвах українських брендів
    (2023) Капінус, Лариса Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    У статті розглянуто важливість назви бренду як важливого маркетингового інструменту, що впливає на сприйняття і ставлення споживачів до товару. Враховуючи військову агресію російської федерації проти Укра-їни та піднесену національно-визвольну боротьбу українців за свої території, багато виробників харчових про-дуктів почали використовувати військово-патріотичну тематику в назвах своїх брендів. З боку українського суспільств в деяких випадках виникало засудження маркетингових комунікацій брендів, які використовували в рекламі образи, назви, слогани Збройних Сил України. Саме тому метою дослідження стало вивчення ставлення споживачів до використання військової та патріотичної тематики в назвах брендів харчової промисловості. За допомогою онлайн-опитування через Google-Form та використання програмного забезпечення IBM SPSS Statistics було виявлено негативне ставлення респондентів до присутності в торговельних мережах України харчових продуктів, що вироблені в російській федерації. Українці позитивно ставляться до перейменування харчових брендів, які у своїх назвах містили російські мотиви, образи, символи. Більшість опитаних нейтрально ставляться до використання військової тематики в назвах брендів, тому виробникам краще з обережністю створювати рекламний шум чи привертати увагу до товару, використовуючи військову тематику в назвах брендів, аби не спотворити власний імідж. rception and attitudes towards a product. Given the military aggression of the Russian Federation against Ukraine and the sublime national liberation struggle of Ukrainians for their territories, many food producers have begun to use military and patriotic themes in their brand names. In some cases, Ukrainian society condemned the marketing communications of brands that used images, names, and slogans of the Armed Forces of Ukraine in their advertising. That is why the purpose of the study was to examine consumer attitudes towards the use of military and patriotic themes in the names of food industry brands. An online survey via Google-Form and IBM SPSS Statistics software revealed a negative attitude of respondents towards the presence of food products produced in the russian federation in Ukrainian retail chains. A significant number of respondents have a negative attitude toward the presence of russian words, images, and narratives in the names of Ukrainian food products. However, only a third would not buy such a product even if there was no alternative, with Generation X and Baby Boomer respondents being more categorical in this regard. The study showed that Ukrainians have a positive attitude towards renaming food brands that contained Russian motifs, images, and symbols in their names, which demonstrates their national consciousness, patriotism, and the need to support Ukrainian identity and independence, especially in the situation of military aggression by the Russian Federation. In addition, the association with negative Russian images and symbols can cause rejection among consumers, and rebranding will reduce the level of negative emotions and increase positive perception of products. Most respondents are neutral about the use of military themes in brand names, but the share of respondents with a negative attitude outweighs the share of respondents with a positive attitude. Therefore, manufacturers should be careful about creating advertising noise or drawing attention to their products by using military themes in brand names, so as not to distort their own image.
  • Ескіз
    Документ
    Організація маркетингових івентів у мережі Інтернет
    (2023) Капінус, Лариса Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Cтрімкий розвиток цифрових технологій, глобалізація економіки, цифровізація населення, пандемія Covid-19, війна росії проти України та інші причини активізували поглиблений інтерес до пошуку шляхів формування маркетингових комунікацій у мережі Інтернет. У зв’язку з цим підприємства почали використовувати різноманітні маркетингові інструменти впливу на споживчу аудиторію, в тому числі інструменти івент-маркетингу. Це дослідження присвячено вивченню особливостей організації та проведення маркетингових івентів у мережі Інтернет. Обґрунтовано перспективи розвитку івент-індустрії в мережі Інтернет та вивчено основні тренди, які змінили організацію та проведення онлайн-івентів: безкоштовне відвідування заходів за попередньою реєстрацією, гібридність формату проведення івентів, використання ефекту присутності (голографія), Face ID для безконтактної реєстрації на фізичних івентах, розвиток технологій та інвестування в створення віртуальних студій для можливої участі великої кількості людей. Набуло подальшого розвитку трактування поняття «маркетинговий онлайн-захід», що включає в себе перелік підходів для залучення цільової інтернет-аудиторії з метою формування в неї позитивних емоцій. Вивчено переваги та недоліки проведення онлайн-подій. Запропоновано модель організації проведення онлайн-івенту, в якому основна роль зосереджена на залученні цільової аудиторії через різноманітні інструменти онлайн-маркетингу з метою створення позитивних емоцій у цільової аудиторії та підвищення впізнаваності бренду серед споживачів і формування споживчої лояльності. У ході дослідження виявлено основні негативні моменти під час проведення онлайн-івентів, яких слід уникати: недопустимо не дотримуватися регламентів виступів, писати багато інформації в чаті, проводити онлайн-івенти без пауз, використовувати нікнейми замість реальних імен, не вимикати сторонні сповіщення на пристроях.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна роль розмноження бренду як інструменту маркетингової креативної концепції просування асортименту якісної продукції на ринку для підвищення ефективності підприємницької діяльності: цілі і функції
    (2022) Шевченко, Олександра Нестерівна
    В статті досліджено цілі і функції розмноження бренду як інструменту маркетингової креативної концепції просування асортименту продукції відповідної якості на ринку для розвитку підприємницької діяльності. Проаналізовано що розширення (розмноження) бренду - це продукт сучасного часу, сутність якого полягає у зростанні його популярності та носить невідворотний характер. Сутність процесу розмноження бренду полягає в тому, що нові бренди постійно шукають можливість вилучити частину коштів у споживачів через продаж товарів чи продукції (послуг). Встановлено, що багато великих споживчих підприємств і компаній вважають себе виробником брендів. Досліджено, що в загальному і цілому імена брендів виконують три основні функції: ідентифікація, довіра, образи і асоціації. Зазначено, що, існують три фактори, що пояснюють, чому розмноження бренду притаманне багатьом ринкам: прагнення споживача до різноманітності; можливість зведення бар'єру для недопущення на ринок малих і нових конкурентів; можливість отримання переваги при розподілі. The article investigates the goals and functions of brand reproduction as a tool of marketing creative concept of promoting the range of products of appropriate quality on the market for business development. It is analyzed that the expansion (reproduction) of the brand is a product of modern times, the essence of which is to increase its popularity and is inevitable. The essence of the process of brand reproduction is that new brands are constantly looking for an opportunity to withdraw some money from consumers through the sale of goods or products (services). It is established that many large consumer enterprises and companies consider themselves producers of brands. It is investigated that in general brand names perform three main functions: identification, trust, images and associations. It is noted that there are three factors that explain why brand reproduction is inherent in many markets: the consumer's desire for diversity; the possibility of erecting a barrier to prevent the market of small and new competitors; the possibility of obtaining an advantage in the distribution. We investigated the goals of brand reproduction as one of the elements of successful and efficient business entities: goal 1 - adherence to the segmentation strategy, goal 2 - the desire for diversity, goal 3 - barriers to market entry, goal 4 - benefits in the distribution and management of categories. It is established that the reproduction of the brand is considered a key variable in the struggle for a place on the shelves by developing within a certain category of different product lines and expanding the range of each line.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та психологія ціноутворення брендів: маркетинговий аспект
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Гайдуков, Дмитро Сергійович
    У статті розглянуто сутність ціноутворення бренда та цінності бренда як важливого складника цінової політики з урахуванням маркетингового та витратного підходів до ціноутворення. Установлено чинники, які впливають на ціну бренда та його цінність, складники успішного бренда. Доведено необхідність використання специфічних методів та прийомів формування ціни марочного товару. Визначено види стратегій, що їх використовують під час ціноутворення бренда з урахуванням вибраного методу його позиціювання на ринку та цілей ціноутворення. Наведено етапи встановлення ціни на марочний товар, цінові переваги володіння брендом. Узагальнено психологічні методи, які варто використовувати під час формування та коригування ціни на бренд, що дасть можливість підвищити прибутковість діяльності підприємства, утримати та зміцнити ринкові позиції підприємства та його брендів.
  • Ескіз
    Документ
    Landscape services promotion complex
    (2021) Belova, Tatyana; Papchenko, Valentina; Nikolaenko, Irina
    The article is devoted to the consideration of marketing tools for the promotion of services in the landscape business. The stages of development of the landscape design market of Ukraine are characterized. The target audience for which the complex of landscape services is designed is given. The importance of using modern marketing tools to promote the effective sale of services in the landscape field is proved. The advantages of using advertising in the landscape business are described. The need for partnerships, which consist in cooperation with companies engaged in completely different areas of activity on favorable terms, has been proved. The importance of participation of landscape organizations in charitable actions, and also in cleaning of parks and city territories, carrying out of master classes for gardeners and competitions for photographers in the field of landscape design is defined. Стаття присвячена розгляду маркетингових інструментів просування послуг у ландшафтному бізнесі. Охарактеризовано етапи розвитку ринку ландшафтного дизайну України. Наведено цільова аудиторія, на яку розраховано комплекс ландшафтних послуг. Доведено важливість використання сучасних маркетингових засобів просування щодо формування ефективного збуту послуг в ландшафтній сфері. Описано переваги застосування реклами у ландшафтному бізнесі. Доведено необхідність партнерських зв’язків, які полягають у співпраці з підприємствами, що займаються абсолютно іншими сферами діяльності на вигідних умовах. Визначено значення участі ландшафтних організацій у благодійних акціях, а також у прибиранні парків та міських територій, проведенні майстер класів для садівників та конкурсів для фотографів у сфері ландшафтного дизайну.
  • Ескіз
    Документ
    Gender stereotypes in advertising activities of Ukrainian and foreign FMCG companies
    (2020) Skryhun, Natalya; Lisovska, Inna
    Theory and practical principles of the of gender stereotypes impact in advertising activities of Ukrainian and foreign FMCG companies are studied in the article. Peculiarities of the use of gender solutions in advertising are identified and substantiated. The current approach to gender advertising differs significantly with the changing role of men and women. The comprehensive integration of gender roles in the development of advertising campaign should be ethical and responsible. У статті досліджено теоретичні та практичні засади впливу гендерних стереотипів у рекламній діяльності українських та зарубіжних FMCG-компаній. Визначено та обґрунтовано особливості використання гендерних рішень у рекламі. Встановлено, що сучасний підхід до гендерної реклами суттєво відрізняється зі зміною ролі чоловіків та жінок. Показано, що всебічна інтеграція гендерних ролей у розробленні рекламної кампанії повинна бути етичною та відповідальною.