Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Нова методика визначення конкурентної позиції компанії зі страхування життя на ринку страхування(2024) Шірінян, Лада ВасилівнаУ результаті конкуренції на ринку страхування життя (life) кожному life-страховику відповідає ринкова позиція. Закон України «Про захист економічної конкуренції» визначає правила поведінки гравців і ринкові частки life-страховиків лише за одним показником і критерієм монополізації. Актуальним завданням є розробка методики визначення конкурентної позиції life-страховиків, яка б дала змогу порівнювати результати діяльності на основі охоплення ринку страхування життя. Метою роботи є розробка та апробація нової методології оцінювання конкурентної позиції life-страховика на ринку страхування життя за допомогою показників охоплення ринку, територіальної експансії, масштабів діяльності та критеріїв ефективності. Розроблено новий підхід до оцінювання конкурентної позиції life-страховика на ринку страхування життя на основі п’яти показників охоплення ринку. Запропоновано інтегральний показник ринкової позиції life-страховика, що дає змогу порівнювати позиції та ранжувати life-страховиків. Висока конкурентна позиція компанії на ринку life-страхування зумовлюється високими преміями, кількістю life-договорів, прибутком і мінімальними адміністративними витратами. Апробовано нову методику на прикладі вибірки з 6 life-страховиків, що здійснюють діяльність ринку страхування життя України.Документ Поведінкова економіка як інструмент забезпечення сталих конкурентних переваг(2018) Закревська, Людмила МиколаївнаУ статті досліджено інструменти поведінкової економіки суб’єктів ринкових відносин, які дадуть змогу не лише уникнути загроз, але й сформувати сталі конкурентні переваги. Доведено, що для прогнозування поведінки споживачів потрібно враховувати як їх зацікавленість у даному товарі, яка може бути наслідком власних систем оцінювання або результатом інформованості, так і метод пізнання інформації про товар. In the article the tools of behavioral economy of subjects of market relations are investigated. They will enable them to avoid threats and build competitive advantages. It is proved that in order to predict the behavior of consumers it is necessary to take into account their interest in this product and the method of knowing information about the product. The first is the result of evaluation systems or the result of awareness. In the process of learning, one can expect the cognitive, emotional or behavioral reaction of consumers.Документ Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства(2014) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті проаналізовано зміст та взаємозв’язки основних понять, які характеризують конкурентний стан підприємства. Констатовано, що взаємозв’язок категорій теорії конкуренції можна описати як складну відкриту систему факторів, які пов'язані та взаємодіють між собою відповідно до цілей підприємства в конкретних умовах управління ними. In the article, going is analyzed near the content and relations between main terms describing firm's competitive status are analyzed. Stated that the relationship between the theory of competition categories can be described as a complex open system factors that are involved and interact with each other in accordance with the objectives of the enterprise in a particular management.Документ Вплив конкурентоспроможності торгових марок на конкурентні позиції молокопереробних підприємств в сегменті питного молока(2009) Суха, Ірина ВасилівнаЗапропоновано методику інтегральної оцінки конкуренто¬спроможності торгових марок. Проведено дослідження популярності торгових марок підприємств молочної промисловості в сегменті питного молока та визначено найбільш конкурентоспроможні із них. The method of integral estimation of trade marks' competitiveness is proposed. Competitiveness of trade marks of dairy enterprises in the milk segment is researched. The most popular trade marks are determined.Документ Порівняльний аналіз моделей оцінки конкурентної позиції підприємства(2007) Литвинюк, Ольга ПетрівнаУспіх підприємства на ринку значною мірою залежить від того, наскільки вдало воно розв’язує задачу забезпечення адекватності обраних шляхів досягнення поставлених цілей. Практичне застосування в сучасних умовах відомих моделей оцінки конкурентної позиції підприємства є недостатньо ефективним у зв'язку з невисокою технологічністю їх практичного використання. The success of the enterprise in the market in the large degree depends on, as far as it is successful decides a problem of maintenance of adequacy of the chosen ways of achievement of object in views. Practical use in the present conditions of known models of an estimation of a competitive item is insufficiently effective in connection with low adaptability to manufacture of their practical use.Документ Оцінка конкурентоспроможності хлібопекарських підприємств з використанням матриці конкурентного профілю(2009) Литвинюк, Ольга ПетрівнаРозглянуто роботу підприємств хлібопекарської галузі, проведено аналіз конкурентних позицій провідних підприємств галузі за допомогою побудови матриці конкурентного профілю та доведено доцільність побудови матриці конкурентного профілю для більш поглибленого та детального аналізу конкурентних позицій підприємств. Activity of enterprises of bakery industry is looked. The superficial analysis of competitive positions of leading enterprises with matrix of competitive profile of this industry were passed in this article. It was proved necessity of using matrix of competitive profile for more detailed and profound analysis.Документ Конкурентні позиції підприємства на ринку: проблеми визначення та оцінювання(2013) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Єрошина, Н. О.Розглянуто теоретичні засади визначення конкурентних позицій підприємства на ринку та обґрунтовано необхідність знання власного положення підприємства на ринку відносно своїх конкурентів. Наведено підходи щодо оцінювання конкурентної позиції підприємства на ринку. The theoretical fundamentals of competitive position on the market and the necessity of knowledge of their own position on the market over their competitors. An approach for evaluating the competitive position on the market.Документ Стратегічний аналіз конкурентних позицій(2008) Слободян, Наталія ГеннадіївнаСтаття розглядає методи аналізу конкурентних позицій підприємства та особливості їх використання щодо підприємств харчової промисловості, визначено принципові особливості формування конкурентних переваг.