Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні положення проблеми інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету
    (2015) Сіняговська, Інга Юріївна
    В статті розглянуто та проаналізовано основні положення проблеми інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету. Окреслено основні методологічні підходи до розробки феномену, визначено провідну дидактичну умову та сукупність супідрядних дидактичних умов, представлено дидактичну модель системи інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету The principal concepts of students’ educational activities interiorization in the higher pedagogical educational establishments are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined, the principal didactic condition and combination of the subordinate conditions are defined and the didactic model of students’ educational activities in the higher pedagogical educational establishments system is presented.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці
    (2015) Сіняговська, Інга Юріївна
    У статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні підходи до дослідження феномену. The principal concepts of interiorization in the psychological-and-pedagogical science are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз психологічних особливостей педагога як чинника взаємодії педагога та групи студентів
    (2007) Чугаєва, Наталія Юріївна
    У статті наводяться теоретичний аналіз та результати емпіричного дослідження, які дозволяють визначити основні струк¬турні блоки психологічних особливостей педагога як чинника взаємодії педагога та групи студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Ігрові форми навчальної діяльності на уроках іноземної мови
    (2007) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила Василівна
    В статті розглядалась проблема ігрової діяльності на уроках іноземної мови. Основна функція гри на уроці – бути засобом навчання, розвитку та виховання. Гра повинна мати виражену функцію, за допомогою якої вчитель повинен досягати поставленої перед ним мети.