Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-емоційне навчання у системі сучасних педагогічних знань
    (2020) Дужик, Наталія Степанівна
    The latest trends in education demonstrate the limiting of humanities to electives which undermines universal and balanced education for а considerable number of majors. Consequently, the emotional impact on students’ personality is reduced and other ways to restore it should be employed. For this reason, it is important to share the knowledge about SEL as a comprehensive model which can be implemented at any level of education. Новітні тенденції в освіті виявляють обмежений статус гуманітарних курсів на рівні вибіркових дисциплін, що порушує принцип універсальної та збалансованої освіти для більшості дисциплін. Як наслідок емоційний вплив на особистість зменшується, а тому повинні використовуватися інші способи впливу, щоб його відновити. Тому вкрай важливо поширювати знання про СЕН як цілісну модель, яка може бути запроваджена на всіх освітніх рівнях.
  • Ескіз
    Документ
    Using films for social and emotional learning
    (2019) Duzhyk, Nataliia
    This article reviews the general approaches to implementing the social and emotional learning model in higher education. The model’s merits are discussed in relation to foreign language training because of its effectiveness in reaching academic and non-academic objectives. The paper describes a film-based framework to encourage the development of a wide range of socioemotional competencies in response to emerging challenges. У статті вказані загальні підходи до впровадження соціально-емоційного навчання у вищу освіту. Переваги моделі розглядаються у викладанні іноземної мови з огляду на її ефективність у досягненні навчальних та неакадемічних цілей. Стаття описує механізм використання художніх фільмів, який уможливлює розвиток низки соціально-емоційних компетентностей у відповідь на посталі виклики.
  • Ескіз
    Документ
    Films as a means of social and emotional learning in higher education
    (2019) Duzhyk, Nataliia
    Integration of social and emotional learning into the education process has been one of the most popular international trends for over 20 years. Using film episodes is an effective tool of expanding students’ vocabulary and practicing the English language with a greater confidence and precision. This enables students to develop emotional sensitivity and conflict resolution skills, to display a socially cultivated behavior and learn advanced communication practices. Соціально-емоційние навчання є однією з найбільш популярних освітніх технологій, яка використовуєтся у різних країнах понад 20 років. Використання епізодів із художніх фільмів дозволяє збільшувати словниковий запас студентів, а також послуговуватися англійською мовою більш упевнено та точно. Цей підхід уможливлює розвиток емоційного інтелекту, уміння долати конфліктні ситуації, засвоювати норми соціально прийнятної поведінки, а також новітні комунікативні стандарти.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальна культура як складова інноваційної культури для інноваційного розвитку організації
    (2013) Драган, Олена Іванівна
    В статті розглянуто сутність поняття «інтелектуальна культура» та її значення для інноваційного розвитку організації. Запропоновано місце інтелектуальної культури в організаційній і інноваційній культурі та вплив на культуру особистості. Запропоновано складові інтелектуальної культури в інтерактивному інформаційному середовищі. The paper considers the essence of the concept of "intellectual culture" and its implications for innovation development organization. A place of intellectual culture and organizational innovation culture and influence on culture. A component of intellectual culture in an interactive information environments.