Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Створення умов для саморозкриття особистості студента при викладанні українознавчих дисциплін
    (1999) Рудик, Петро Андрійович
    На основі вивчення першоджерел з освітньої практики та власного досвіду у статті наголошується на важливості інноваційного навчання, ролі в цьому таких його форм, як лекції та новизни їх змісту, поєднання різноманітних способів і прийомів при їх читанні; творчому використанні семінарських занять для активізації пізнавальної діяльності студентів та ролі в цьому дискусій; захист рефератів з конкретних питань; виконання домашніх завдань на тему «Український інтелігент виробничої сфери: бачення студента» з наступним обговоренням на семінарських заняттях; оцінювання студентами, які претендують на оцінку «відмінно», відповідей інших студентів на екзаменах за активної участі викладача. Творче застосування цих форм навчально-виховного процесу сприяє створенню умов для саморозкриття особистості студента, активізації його пізнавальної діяльності. On the basis of the primary sources of educational practice and personal experience in sex stresses the importance of innovative teaching, role in the following forms, as lecture and novelty of their content, the combination of various methods and techniques in their reading; creative use of seminars for students cognitive activity and role in this debate; protection of essays on specific issues; homework on "Ukrainian intellectual production areas: vision students, followed by discussion in seminars; evaluation of the students who apply get "excellent" responses to other students in examinations with the active participation of the teacher. Creative use of these forms of educational process helps create the conditions for self-disclosure of the individual student's learning of its activation.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості гендерної педагогіки вищої школи для майбутніх юристів
    (2013) Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    Стаття присвячена актуальній проблемі прпофесійної підготовки майбутніх юристів із врахуванням вимог гендерної педагогіки. The article is devoted to the actual problem prpofesiynoyi training future lawyers with regard to the requirements of gender pedagogy.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка розвитку професійної мотивації студентів: гендерний аспект
    (2013) Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    Стаття присвячена аналізу динаміки розвитку професіішої мотивації студентів різних курсів. Визначено гендерні особливості і психологічні прийоми формування, внутрішньої мотивації професійної діяльності. This article analyzes the development dynamic of the professional motivation of students from different courses. Identified gender differences and psychological methods of formation of the inner motivation of professional activities.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція професійної мотивації студентів як фактору конкурентності на ринку праці
    (2011) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Єрохін, Сергій Аркадійович; Нікітін, Юрій Вікторович
    У статті аналізуються концептуальні засади формування професійної мотивації студентів. Представлено результати дослідження стосовно перспективи працевлаштування майбутніх фахівців. Проведено структурно-функціональний аналіз форм та засобів взаємодії сучасного ринку освіти і ринку праці. Розроблено практичні рекомендації щодо управління процесом формування професійної мотивації студентів як фактора конкурентності на ринку праці.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної мотивації студента як детермінанти його творчого розвитку і працевлаштування
    (2010) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Мартич, Віталій Володимирович
    У статті аналізуються проблеми формування професійної мотивації студента у взаємозв’язку із розвитком його творчого потенціалу. Представлено результати психологічного дослідження і проведено їхню інтерпретацію стосовно особливостей професійної мотивації студентів і перспективи працевлаштування. Розроблено практичні рекомендації щодо управління процесом формування професійної мотивації студентів, спрямованого на працевлаштування.