Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Лінгвістичні проблеми когнітивного дисонансу
    (2020) Яненко, Лариса Петрівна
    У статті наведено результати аналізу впливу якості англійської мови на покращення глобального стану суспільства. Показано причину явища когнітивного дисонансу у вивченні англійської мови та можливості використання когнітивної лінгвістики для підвищення її якості. Розглянуто низку принципів та способів прискорення вивчення іноземної мови. The article shows the results of analysis of English language quality impact on improving the global condition of society. The cause of the phenomenon of cognitive dissonance in the study of the English language and the possibilities of using cognitive linguistics to improve its quality are shown. A number of principles and ways to accelerate learning of foreign language are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Про когнітивну цінність іноземних мов для нашої культури
    (2012) Яненко, Лариса Петрівна
    Висвітлена проблема визначення когнітивної цінності мов для формування нової міжнародної свідомості як гарантії виживання людства, зокрема для взаєморозуміння за умови впровадження ноосферних технологій. Наведено ряд способів оцінки змістовних знань у різних видах інформації. The problem of determination of cognitive value of languages is elucidated for forming of new international consciousness as counteraction to expansion of artificial intellect. Some methods of estimation of contents of knowledge in the different types of information are given. These methods don’t depend on the type of language.
  • Ескіз
    Документ
    Про когнітивну цінність іноземних мов для навчального процесу
    (2012) Яненко, Лариса Петрівна
    Висвітлена проблема визначення когнітивної цінності мов для формування нової міжнародної свідомості як протидії експансії штучного інтелекту. Підкреслено важливе значення використання когнітивної цінності різних мов для навчального процесу вже сьогодні. The problem of determination of cognitive value of languages is elucidated for forming of new international consciousness as counteraction to expansion of artificial intellect. The importance of the use of cognitive value of different languages for an educational process today is underlined.