Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена опису сучасних маркетингових концепцій, які можуть слугувати основою для вдосконалення управління підприємством на засадах маркетингового менеджменту. Перелічені концепції управління маркетингу, елементи яких найчастіше можна використати для посилення маркетингової складової в управлінській діяльності підприємства. Наведено зміст концептуальної моделі вдосконалення менеджменту підприємства на основі маркетингових принципів. Зроблено наголос на таких складових моделі, як місія, цінності, цілі, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища і стратегічних альтернатив, реалізація стратегії. Наведено приклади місії та цінностей успішних підприємств та доведено вплив маркетингових концепцій на їхнє формування. Зауважено про необхідність врахування дії концепції LOVE- маркетингу, оскільки завдяки неї можна досягти гармонії у взаємовідносинах підприємства-виробника, його працівників та споживачів/клієнтівДокумент Інвестиційне моделювання стратегії розвитку сільськогосподарських підприємств регіону(2023) Гривківська, Оксана Василівна; Котвицька, Наталія Миколаївна; Бойко, Д. С.У статті розглядаються методичні основи формування інвестиційної стратегії сільсько- господарських підприємств. Розглянуто передумови моделювання інвестиційної стратегії, що дозволяє мати уявлення про етапи розробки та реалізації інвестиційної стратегії, оцінку її ефективності. Розглянуто методи оцінювання ефективності інвестиційної стратегії в умовах визначеності економічного середовища сільськогосподарських підприємств регіону, такі як: метод чистої приведеної вартості (NPV); метод визначення строку окупності інвестицій (РР); метод оцінки внутрішньої норми прибутковості інвестицій (IRR); метод розрахунку коефіцієнта ефективності інвестицій (АRR). В умовах невизначеності економічного середовища сільсько- господарських підприємств регіону: метод кращого стану, модель оцінки капітальних активів (САРМ), концепція стратегічної чистої поточної вартості, тобто, спрощений метод дисконту- вання. Доведено необхідність формалізації обмежень і граничних умов моделі оптимальної інвес- тиційної стратегії, моделі як ефективного інструменту обґрунтування стратегічних планів роз- витку сільськогосподарського підприємства в умовах інформаційної невизначеності, що забез- печить підвищення ефективності впровадження інвестиційної стратегії. The article examines the methodological foundations of the formation of the investment strategy of agricultural enterprises. The prerequisites for modeling an investment strategy are considered, which allows you to have an idea of the stages of development and implementation of an investment strategy, as well as an assessment of its effectiveness. The methods of evaluating the effectiveness of the investment strategy in the conditions of certainty of the economic environment of the agricultural enterprises of the region are considered, such as: the method of net present value (NPV); the method of determining the investment payback period (RR); the method of estimating the internal rate of return on investments (IRR); the method of calculating the investment efficiency ratio (ARR). In the conditions of uncertainty of the economic environment of agricultural enterprises of the region: the method of the best condition, the model of assessment of capital assets (CARM), the concept of strategic net present value, i.e., the simplified method of discounting. The need to formalize the limitations and boundary conditions of the model of the optimal investment strategy, the model as an effective tool for substantiating strategic plans for the development of an agricultural enterprise in conditions of information uncertainty, which will ensure an increase in the effectiveness of the implementation of the investment strategy, is proved.Документ Теоретико-методологічні підходи до обгрунтування механізму управління економічною стійкістю підприємства(2011) Лотоцька, Світлана ВікторівнаВ статті досліджені питання забезпечення стійких тенденцій розвитку підприємств України шляхом подальшої розробки теоретичних, методичних та прикладних положень формування механізму забезпечення економічної стійкості розвитку підприємств з урахуванням галузевих особливостей та нинішнього стану зовнішнього середовища. Визначені основні елементи процесу формування економічної стійкості підприємства та розкрита їх суть. Науково обгрунтовані основні умови забезпечення стійкості сучасного підприємства.Документ Вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність підприємств цукрової промисловості(2015) Британська, Наталія Натанівна; Бойко, Володимир ОлександровичУ статті досліджено основні фактори зовнішнього середовища, що впливають на діяльність підприємства цукрової галузі. Охарактеризовано сучасний стан цукрової промисловості України. Здійснено аналіз державного регулювання ринку цукру України. Розглянуто цінову ситуацію на ринку цукру. Висвітлено динаміку виробництва і споживання цукру, обсяги його імпорту й експорту в Україні. Запропоновано напрями підвищення ефективності діяльності підприємств цукрової галузі.Документ Інтелектуальний капітал як об’єкт економічної безпеки підприємства(2018) Іванюта, Тетяна Миколаївна; Водніцька, Є. О.Встановлено сутність та структуру інтелектуального капіталу, а також його роль і важливість з точки зору економічної безпеки підприємства. Розглянуті складові інтелектуального капіталу, їх зв’язок із зовнішнім середовищем, а також їх вплив на загальний стан економічної безпеки підприємства. В рамках дослідження сформовано основні етапи захисту інтелектуального капіталу в загальній системі економічної безпеки підприємства. Встановлено, що захист інтелектуального капіталу це багатоетапний процес, який вимагає узгодженості з політикою економічної безпеки, а також із стратегією розвитку підприємства. Доведено, що інтелектуальний капітал виходить за межі компанії і активно взаємодіє із зовнішнім середовищем. Тому для стійкої конкурентоспроможності підприємству слід сформувати, а також вдало поєднати людський, структурний і споживчий катали. The results of the work - the essence and structure of intellectual capital, and its role and importance from the point of view of economic safety of the enterprise are established. The components of intellectual capital, their connection with the external environment, and their influence on the general state of economic security of the enterprise are considered. Within the framework of the study, the main stages of the protection of intellectual capital in the general system of economic security have been formed. It is proved that intellectual capital protection is a multi-stage process that requires consistency with the policy of economic security, and with the strategy of enterprise development. Conclusions - It is proved that intellectual capital goes beyond the company and actively interacts with the external environment. Therefore, for a sustainable competitiveness, the enterprise should form, and also successfully combine human, structural and consumer capital.Документ Стратегічне управління підприємством в умовах кризи(2018) Вороніна, Алевтина Вікторівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна СергіївнаВиявлені переваги та недоліки стратегічного управління. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід використання стратегічного управління. Запропонована модель стратегічного управління підприємством в умовах кризи. We identified the advantages and disadvantages of strategic management. We have summarized domestic and foreign experience of use of strategic management. We proposed a model of strategic management in conditions of crisis.Документ Розвиток підприємства та оцінка факторів, що на нього впливають(2016) Дунда, Світлана ПетрівнаУ статті розглянуто теоретичні основи розвитку підприємства. Визначено характеристики, елементи, закони та джерела розвитку підприємства. Проаналізовано, що напрям та інтенсивність розвитку підприємства визначаються місією підприємства, яка є відображенням філософії і сенсу його існування. Доведено тісний зв'язок між розвитком підприємства та стратегією: стратегія визначає напрям розвитку. Визначено основні суб’єктивні та об’єктивні фактори, що впливають на розвиток підприємства. Об’єктивні фактори не залежать від внутрішнього стану підприємства: економічні, правові, політичні, науково-технічний прогрес, соціально-демографічні. Факторами мікрорівня є споживання продукції, конкурентоспроможність, ресурсозабезпеченість, інновативність галузі. Запропоновано визначати силу впливу факторів зовнішнього середовища на розвиток підприємства на основі методики складання матриць. Сформульовано основні шляхи розвитку підприємств: саморозвиток; реструктуризація; інноваційний розвиток. In this article theoretical the basics of development of the enterprise are covered. Characteristics, elements, laws and sources of development of the enterprise are determined. It is analyzed that the direction and intensity of development of the enterprise are determined by its mission which is reflection of philosophy and a sense of its existence. Close connection between development of the enterprise and strategy is proved: strategy determines the direction of development. The major subjective and objective factors influencing development of the enterprise are determined. Objective factors don't depend on internal state of the enterprise: economic, legal, political, scientific and technical progress, social and demographic. Factors of micro-level are consumption of products, competitiveness, availability of resources, innovativeness of an industry. It is offered to determine force of influence of factors of the external environment on development of the enterprise on the basis of a technique of creation of matrixes. In article with the main ways of development of the enterprise are formulated: self-development; restructuring; innovative development.Документ Напрями зменшення впливу зовнішніх виробничих факторів на діяльність підприємства(2007) Климаш, Наталія ІванівнаХарактеризується зовнішнє середовище підприємств. Оцінюються фактори мікро- та макросередовища, які мають значний вплив на господарську діяльність виробничих підприємства. Пропонуються методичні підходи щодо вивчення зовнішнього середовища та зменшення його впливу.Документ До питання про важливість дослідження підприємницького середовища в ринкових умовах господарювання(2012) Говорушко, Тамара АндріївнаРозглядається теорія підприємницького середовища і з’ясовується його сутність. Пропонується розмежування підприємницького і господарського середовища як самодостатніх категорій. Наголошується на важливості результатів наукових досліджень підприємницького середовища.