Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток ринку молочної продукції та перешкоди освоєння його зовнішнього сектору(2016) Король, Анастасія Михайлівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаУ статті розглядається стан світового та внутрішнього ринків молока України. Визначено ряд перешкод, з якими може зіштовхнутись вітчизняне підприємство при розширенні своєї експортної діяльності, та оптимальні шляхи їх подолання. The article describes the state of the world and domestic markets milk Ukraine. Determined number of obstacles which may encounter domestic company in expanding its export activities and the best ways to overcome them.Документ Маркетингова стійкість підприємства в ринковому середовищі та показники її оцінювання(2020) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Фільченкова, Яна КурамбаєвнаМетою статті є визначення алгоритму та показників оцінювання маркетингової стійкості підприємства. Маркетингова стійкість є необхідною умовою функціонування підприємства. Вона забезпечує впевненість у своїх силах та конкурентну позицію на ринку. Найчастіше з метою аналізу використовують такі види маркетингової стійкості: ринкову, конкурентну та споживчу. Але для комплексної оцінки її рівня, доцільно розглядати ще товарно-інноваційну, цінову, збутову та комунікаційну складові. Задля оцінювання рівня маркетингової стійкості пропонується використовувати систему показників. The purpose of the article is to determine the algorithm and indicators for assessing the marketing stability of the enterprise. Marketing stability is a necessary condition for the operation of the enterprise. It provides self-confidence and a competitive position in the market. The following types of marketing stability are most often used for the purpose of analysis: market, competitive and consumer. But for a comprehensive assessment of its level, it is advisable to consider the product-innovation, price, sales and communication components. To assess the level of marketing stability, it is proposed to use a system of indicators.Документ Фінансова надійність і фінансова стійкість страховиків(2007) Шірінян, Лада ВасилівнаУ роботі досліджуються фінансова надійність і фінансова стійкість страхових компаній. Дано власне визначення понять фінансова стійкість, фінансова надійність. Систематизовано основні фактори впливу на показники діяльності страховика. The problem of financial state stability and financial reliability of an insurance company is studied. Notations of financial stability and financial reliability are introduced. It is systemized the main factors influencing on activity coefficients of an insurance company.Документ Напрямки підвищення конкурентоспроможності закладів готельно-ресторанного господарства в Україні(2013) Литвиненко, Ярослав Васильович; Литвиненко, Тамара ЄвгенівнаПроведено дослідження проблем, що постають перед підприємствами готельно-ресторанного господарства в умовах кризи, розглянуті питання створення конкурентоспроможних підприємств, які здатні надавати споживачам конкурентоздатні послуги та продукцію, яку вони виробляють. Researches of problems which are faced by enterprises of hotel and restaurant industry in crisis are done, the issues of creation of competitive enterprises, which are able to provide consumers with competitive services and products that they produce are considered.Документ Стан і перспективи розвитку підприємств харчової промисловості України(2010) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаУ статті розглянуто основні чинники, що перешкоджають розвитку підприємств харчової промисловості, вказано головні труднощі, з якими стикнулись підприємства у зв’язку зі вступом України у СОТ та впливом світової фінансової кризи, запропоновано можливі шляхи покращення існуючої ситуації. This article is about main factors which prevent the development of food industry’s enterprises. Principal problems of entering to WOT and word financial crisis’s influence for food producers are pointed, recommendation of improvement situation in the industry are proposed.Документ Оцінка характеру поведінки споживачів(2008) Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті описана методика оцінки характеру поведінки споживачів. Використавши даний методичний підхід, що базується на основі методу аналізу ієрархій, оцінено домінуючий тип поведінки молоді на українському ринку холодних чаїв. The object of the article is research method for study the consumer’s behavior. This theory is based on the method of analysis hierarchies. The text shows prepotent type of the young people behaviors in the cool tea market.