Перегляд за Автор "Примак, Тетяна Юхимівна"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ IT-туристичні підприємства на ринку України(2017) Дударенко, Віта; Примак, Тетяна ЮхимівнаВ сучасних умовах неможливо забезпечити якісне ведення туристичного бізнесу без впровадження й застосування новітніх інформаційних технологій. Саме їх використання на практиці забезпечить дотримання суб’єктами туристичної діяльності комплексу взаємодіючих і взаємодоповнюючих вимог, що формують якість туристичних послуг. Now it is impossible to provide high-quality tourism business without the introduction and application of the latest information technologies. Only their use in practice could ensure compliance the subjects of tourist activity with a complex of interacting and complementary requirements that forms a quality of travel services.Документ Використання чат-ботів для автоматизації роботи туристичного підприємства(2018) Примак, Тетяна Юхимівна; Миколаєнко, ВіталійДосліджено використання чат-ботів для автоматизації роботи туристичного підприємства. The use of chat bots for automation of the work of a travel company is explored.Документ Впровадження принципів сталого розвитку в туристичній індустрії(2020) Осітнянко, Дар’я Олексіївна; Примак, Тетяна ЮхимівнаСтаття присвячена дослідженню впливу принципів сталого розвитку на туристичну індустрію, аналізу особливостей і переваг розвитку туристичної індустрії в контексті концепції сталого розвитку. Туризм, охоплюючи широкий спектр видів економічної діяльності, вважається найпотужнішою індустрією світу, в зв’язку з чим, наносить серйозної шкоди природним системам та породжує соціальну напругу. Це стало причиною численних спроб адаптації головних положень і принципів концепції сталого розвитку до контексту туризму. Також туризм є потужним чинником соціально-культурного впливу і дуже часто - негативного. Встановлено, що використовуючи принципи концепції сталого розвитку, туризм може не лише подолати ці труднощі, але й виступити у ролі локомотиву, який виведе інші галузі на шлях сталого розвиткуДокумент Гастронаціоналізм як сучасний тренд сфери гостинності(2016) Басюк, Дарія Іванівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаУ сьогоднішній Європі споживання їжі стало важливим елементом культури,a дегустація типових продуктів та напоїв у місцях їх виробництва є популярним хобі. Гастрономічний туризм став одним з трендів сучасного туристичного попиту. Розвиток цього виду туризму дозволяє збільшити тривалість туристичного сезону у певному регіоні, покращити туристичний імідж місцевості, збільшити кількість туристичних прибуттів, збагатити та диференціювати місцевий туристичний продукт за рахунок впровадження винних турів, тематичних фестивалів, екскурсій, дегустацій та презентацій. In today's Europe, food consumption has become an important element of culture, and tasting of typical products and beverages in their production areas is a popular hobby. Gastronomic tourism has become one of the trends of modern tourist demand. The development of this type of tourism can increase the duration of the tourist season in a certain region, improve the tourist image of the area, increase the number of tourist arrivals, enrich and differentiate the local tourist product through the introduction of wine tours, thematic festivals, excursions, tastings and presentations.Документ Додаткові готельні послуги як показник якості та культури обслуговування(2015) Срібна, Софія Валентинівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаЗ метою підвищення якості та культури обслуговування клієнтів, а також конкурентоспроможності на світовому ринку готельних послуг, підприємства повинні мати не тільки високий рівень комфорту, але й широкий набір додаткових послуг. To improve the quality and culture of customer service and competitiveness in the global market of hotel services, companies must have not only a high level of comfort, but also a wide range of additional services.Документ Дослідження чинників привабливості дестинації винного туризму(2014) Басюк, Дарія Іванівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаУ статті розглянуто критерії та показники привабливості дестинації винного туризму за базовими структурними компонентами, такими як туристично-рекреаційні ресурси, туристична інфраструктура, супраструктура винного туризму, соціальне середовище. На матеріалах регіонів України проведено кореляційно-регресійний аналіз цих показників, встановлено найбільш значущі фактори, які впливають на розвиток центрів винного туризму. The article considers the criteria and attractiveness indicators of the wine tourism destination in terms of basic structural components, namely: tourism - recreational resources, tourism Infrastructure, wine tourism superstructure, social environment. On the materials of the Ukrainian regions, the correlation-regression analysis of these indicators is performed, the most significant factors are identified that affect the development of wine tourism centers.Документ Еногастрономічний туризм: особливості розвитку в Південно - Східній Азії на прикладі Таїланду(2015) Ткачук, Леоніла Миколаївна; Примак, Тетяна ЮхимівнаДокумент Основні напрямки конкурентоспроможності готельних підприємств(2017) Цишек, Олена Володимирівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаСучасний стан готельних послуг характеризується відсутністю реальних інвестицій, низьким рівнем готельного сервісу, недостатньою кількістю готельних місць, дефіцитом кваліфікованих кадрів. Виробництво готельних послуг вимагає високих матеріальних постійних витрат при істотно менших змінних витратах. Особливе значення для розвитку готельних послуг має вивчення всієї готельної індустрії, її стану і тенденцій розвитку. The current state of hotel services is characterized by a lack of real investments, a low level of hotel service, insufficient number of hotel places, shortage of skilled personnel. Production of hotel services requires high material costs and substantially lower variable costs. The study of the entire hotel industry, its state and development trends have a particular importance for the development of hotel services.Документ Основні проблеми інформаційної підготовки фахівців туристичної галузі(2014) Примак, Тетяна ЮхимівнаСучасні масштаби і темпи впровадження засобів автоматизації управління в невиробничій сфері взагалі і туристської галузі, зокрема, ставлять завдання проведення комплексних досліджень, пов'язаних із всебічним вивченням і узагальненням ринку послуг, рішенням виникаючих при цьому проблем як практичного, так і теоретичного характеру. Modern extent and pace of introduction of automation in the management of non-production sphere in general and the tourism industry, in particular, are aiming to conduct comprehensive research related to the study and generalization of comprehensive services market, the decision of problems arising with both practical and theoretical.Документ Перспективи розвитку мотелів в Україні(2015) Нетяжевський, Олександр Вікторович; Примак, Тетяна ЮхимівнаГотельно-ресторанна сфера як одна з високорентабельних галузей світової економіки, у XXI ст. стає провідним напрямом економічного і соціального розвитку України. Міжнародний досвід свідчить, що необхідною передумовою активного та успішного просування цієї галузі на ринок держави є сучасна туристична інфраструктура. Сьогодні туризм формує економіку багатьох держав, регіонів, стає важливим чинником стабільного розвитку світової індустрії гостинності. Hotel and restaurant business as one of the highly profitable sectors of the world economy in the XXI century. is leading the direction of economic and social development of Ukraine. International experience shows that a necessary precondition for successful and active promotion of the industry to market state is a modern tourist infrastructure. Today, tourism generates economies of many countries, regions, is an important factor in sustainable development of the global hospitality industry.Документ Проблеми підготовки фахівців у готельній індустрії(2015) Чернякова, Поліна Дмитрівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаРинок праці в готельному бізнесі ставав усе більш динамічним, цьому сприяла поява сотень нових проектів для Євро-2012, де мали попит і менеджери вищої й середньої ланки, і якісний інженерний персонал, фахівці робочих професій. Ситуацію в цілому ускладнюють зростаючі вимоги до заробітної плати всіх категорій працівників, недостатня професійна підготовка молоді, що приходить у готельний бізнес із навчальних закладів, і найчастіше нестача будь-якої робочої сили у цілому. Через вкрай нестабільну ситуацію в України та проблемами які постали перед нашим народом та владою дедалі важче постає вивести готельний бізнес України на міжнародну арену. The labor market in the hospitality industry was becoming more dynamic, this contributed to the emergence of hundreds of new projects for Euro 2012, where they demand of top and middle management, and quality engineering staff, specialists trades. The situation in general make it difficult to increasing demands on wages of all categories of workers, insufficient training of young people coming into the hotel business of education, and often lack any labor in general. Because of the extremely volatile situation in Ukraine and the problems faced by our people and the government appears increasingly difficult to bring the hotel business Ukraine in the international arena.Документ Підвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингу(2018) Степанюк, Валентин Михайлович; Примак, Тетяна ЮхимівнаДосліджено питання підвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингу. The issue of increasing the volume of sales of services in travel company on the basis of Internet marketing is explored.Документ Реклама в готельному господарстві(2015) Петренко, Марина Вікторівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаРеклама є однією із складових популярності готельного підприємства. Щоб правильно виконувати свою роль, реклама в готельному бізнесі повинна мати такі цілі як формування у споживача певного рівня знань про даний готельний продукт; формування доброзичливого ставлення до готелю; спонукання споживача звернутися до даного готелю; прискорення обороту готельних продуктів. Advertising is one of the components of the popularity of the hotel business. To properly fulfill its role, advertising in the hospitality industry should have the purpose of forming the consumer as a certain level of knowledge of this hotel product; formation of favorable attitude to the hotel; prompting consumers to turn to this hotel; accelerate the turnover of hotel products.Документ Тайм-менеджмент як інструмент підвищення ефективності діяльності туристичного підприємства(2019) Примак, Тетяна Юхимівна; Васильчук, Ольга ВолодимирівнаУ статті висвітлено сутність та роль тайм-менеджменту в системі управління підприємством. Досліджено підходи різних вчених до визначення поняття тайм менеджменту в своїх наукових напрацюваннях. Обґрунтовано необхідність для менеджера аналізу свого часу з виокремленням непродуктивних втрат і зведенням їх до мінімуму. Розроблено алгоритм прийняття рішення про черговість виконання робіт, який дозволяє підвищити ефективність використання часу та попередити його непродуктивні втрати. Наведено механізми, які необхідно враховувати при формуванні індивідуальної технології управління часом. Охарактеризовано існуючі методи тайм-менеджменту та проаналізовано особливості їх практичного застосування. Виявлено проблеми, які заважають ефективно використовувати власний час, та запропоновано основні напрямки їх вирішення. Розглянуто принципи та методи управління часом керівника, його підлеглих та в підприємстві взагалі, а також технології та методи тайм-менеджменту, що дозволяють підвищити продуктивність та мають стати пріоритетними для кожного підприємства. Визначено передумови формування сучасного тайм-менеджменту, а також його основні складові. Запропоновано практичні поради застосування технологій тайм-менеджменту в процесі управлінської діяльності. Зроблено висновок про важливість впровадження та використання принципів, технологій та інноваційних методик тайм-менеджменту як складової успішної роботи підприємств індустрії туризму.Документ Типи конкуренції та їх вплив на інноваційну активність підприємства туристичної сфери(2017) Трададенко, Тетяна Павлівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаІнноваційні технології у туристичній галузі є вимогою часу, що дозволяють не тільки підвищувати якість послуг, але і раціонально використовувати всі наявні ресурси як для туристів, так і для власників туристичного бізнесу. По мірі розвитку НТП будуть розвиватися і інноваційні технології у туристичній галузі, які дозволяють відкривати нові можливості для інноваторів та роблять туризм доступним для різних категорій населення. Innovative technologies in the tourism industry are the requirement of time, which allows not only to improve the quality of services, but also rationally use all available resources for both tourists and tourists business. As the NTP evolves, innovative technologies in the tourism industry will be developed, will open new opportunities for innovators and make tourism accessible to different categories of the population.Документ Управління готельним підприємством(2015) Гірак, Руслан Васильович; Примак, Тетяна ЮхимівнаУправління готельним підприємством - важливий вид фахової економічної діяльності, спрямованої на досягнення мети через раціональну організацію матеріальних, трудових, інформаційних ресурсів зі застосуванням принципів, функцій і методів управління. Мета управління - збереження конкурентних позицій у середовищі сфери гостинності, яка реалізується в підсумку в забезпеченні рентабельності підприємства. Рентабельності в готельній сфері досягають унаслідок розв'язання комплексу завдань: створення раціональної організації структури управління; дієвого використання кадрового потенціалу; розвитку матеріально-технічної бази підприємства; ефективної організації технології обслуговування; широкого використання сучасних маркетингових досліджень, кооперації та спеціалізації. Managing a hotel now - an important type of professional economic activity aimed at achieving goals through rational organization of material, labor, information resources from the application of the principles, functions and management. The purpose of government - the preservation of competitive positions among areas of hospitality, which is realized in the end to ensure the profitability of the company. Return to the hotel industry reached because of solving complex problems: the creation of efficient governance structure; effective use of human resources; development of logistics enterprises; effective technology services organization; widespread use of modern marketing research, cooperation and specialization.Документ Шляхи покращення якості готельних послуг в Україні(2015) Цишек, Олена Володимирівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаЕфективне функціонування готельного господарства є показником позитивних змін в економіці нашої держави, воно сприяє зміцненню міжнародних зв’язків та інтеграції України у світове співтовариство. Пріоритетним напрямком розвитку сфери готельних послуг є доведення їх якості до міжнародних стандартів та вдосконалення технологій, впровадження нових видів і форм обслуговування, що дозволить краще виконання потреб клієнтів.Документ Інтернет-маркетинг в готельному бізнесі(2018) Казакова, Олена Сергіївна; Примак, Тетяна ЮхимівнаВизначені напрямки впливу інтернет-маркетингу в готельному бізнесі. The directions of the influence of Internet marketing in the hotel business are determined.