Перегляд за Автор "Тригуб, Інна Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 38
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів спеціальності 7.050100 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання(2003) Авраменко, Ольга Петрівна; Никитенко, Ольга Василівна; Шапран, Людмила Юліївна; Тригуб, Інна ПетрівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в професійній сфері в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних текстів професійної тематики (маркетинг).Документ Англійська мова: методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з текстами фахового спрямування для студентів 3-4 курсів напряму підготовки 6.030509 «Облік та аудит» денної форми навчання(2011) Березовська, Ольга Владиславівна; Левурда, Олег Анатолійович; Тригуб, Інна ПетрівнаДані методичні вказівки розраховані на студентів, які вичають англійську мову з метою використання її в професійній діяльності. Тематика, лексичний мінімум, система вправ спрямовані на досягнення головної мети. Мета даних методичних вказівок – формування комунікативної мовленнєвої компетенції на матеріалі оригінальних текстів фахової тематики.Документ Англійська мова:Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів I курсу напряму 6.050604 «Енергомашинобудування» З.Ф.Н.,I частина(2009) Оваденко, Руслана Емерівна; Чала, Катерина Михайлівна; Тригуб, Інна ПетрівнаМетодичні вказівки занглійської мови подають (згідно з вимогами програми вивчення англійської мови) різні види письмових завдань для закріплення знань із данного напряму.Документ Використання нових інформаційних технологій у вивченні студентами іноземної мови(2011) Власенко, Людмила Василівна; Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів іноземній мові. Такі технології навчання допомагають студентам розвинути необхідні вміння та навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес більш ефективним та індивідуалізованим. The article deals with the peculiarities of the new informational technologies usage while teaching future teachers English. Such technologies help students to develop necessary skills in all kinds of the language practice, to increase their interest to the teaching material. The informational technologies make teaching process more effective and individual.Документ Використання ІКТ як засобу для розширення можливостей у професійній діяльності викладача(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті висвітлюються потенційні можливості використання ІКТ Інтернет для розвитку професійної компетентності викладачів як чинника підвищення конкурентоздатності педагога. The article highlights the potential of information and communication technology for the development of professional competence of teachers as the teacher competitiveness.Документ Використання інноваційних інформаційних технологій в навчальному процесі для підвищення ефективності вивчення іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаВикористання інформаційних технологій у навчанні не лише формує та розвиває пошуково-дослідницькі, комунікативні, інформаційні компетенції, але й формує креативність, стимулює інтелектуальну активність, допомагає формувати між предметні зв’язки, вчить використовувати інформаційно-телекомунікаційні технології та підвищує мотивацію студентів до вивчення іноземної мови. The use of information technology in education not only creates and develops search and research, communication skills, information competence, but also generates creativity, stimulates intellectual activity, helps to form between subject relationship, learn to use information and telecommunication technologies and increases students motivation to learn a foreign language.Документ Впровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій: переваги та недоліки(2015) Тригуб, Інна ПетрівнаВпровадження ІКТ в освітню систему України та формування єдиного інформаційно-освітнього простору - одні з пріоритетних напрямів сучасної державної політики. Сьогодні ІКТ стали невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. У цих умовах революційних змін вимагає й система навчання. The introduction of ICT in the educational system of Ukraine and the formation of a single information-educational space - one of the priorities of current government policy. Today, ICTs have become an integral part of the modern world, they largely determine further economic and social development of mankind. These conditions require revolutionary changes and training system.Документ Застосування ІТ в процесі навчання англійської мови для формування іншомовної комунікативної культури(2015) Тригуб, Інна ПетрівнаІТ розглядаються як інноваційні технології викладання іноземних мов. У статті подано теоретичний аналіз використання тесту при навчанні іноземної мови. Подаються можливості теста для формування іншомовної комунікативної культури студента та для досягнення основних цілей навчання.Документ Контроль знань студентів та його функції(2012) Тригуб, Інна Петрівна; Власенко, Людмила ВасилівнаТези присвячені розкриттю поняття контролю знань, умінь та навичок студентів, а також тому, що головними об'єктами контролю є мовні уміння в галузі говоріння, аудіювання, читання і письма.Thesis are devoted to concept disclosure of control students knowledge, skills and abilities, the main control objects are language skills for talking, auding, reading, writing.Документ Контроль якості знань студентів на заняттях з іноземної мови(2012) Березовська, Ольга Владиславівна; Тригуб, Інна ПетрівнаСтаття присвячена систематизації та аналізу різних форм моніторингу рівня знань студентів немовних вузів на заняттях з іноземної мови. The article reveals the systematization and analysis of non-linguistic higher educational establishments students’ level of knowledge monitoring.Документ Метод проектів у навчанні іноземній мові(2012) Тригуб, Інна Петрівна; Власенко, Людмила ВасилівнаТези присвячені розкриттю використання проблемних за своїм характером методів навчання, а саме методу проектів. Тraining, foreign language, specialist, method, thinking, technique.Документ Мотиваційний компонент у процесі вивчення іноземної мови студентами ВНЗ(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаМатеріал тез було зібрано та сформовано навколо основної мети навчання іноземної мови у ВНЗ- формування у студентів здібностей і готовності до міжкультурної комунікації у сфері професійної діяльності. Важливу роль у цьому процесі відіграє мотивація вивчення іноземної мови, яка виражається у потребі організувати професійну комунікацію. Тому однією з найголовніших особливостей іноземної мови як навчальної дисципліни повинен бути професійно орієнтований характер, відображений у меті і змісті навчання. Material of the theses was collected and formed round the primary purpose of studies of foreign language in university- of forming for the students of capabilities and readiness to communication in the field of professional activity. An important role in this process is played by motivation of study of foreign language which is expressed in a necessity to organize professional communication. Therefore one of the most important features of foreign language as educational discipline there must be the professionally oriented character, which is represented in a purpose and maintenance of studies.Документ Мотивація при вивченні іноземної мови студентами економічних спеціальностей немовних ВНЗ(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаРозглянута роль мотивації при вивченні іноземної мови студентами економічних спеціальностей немовних ВНЗ. The article describes мotivation at the study of foreign language by the students of economic specialities of unlinguistic University of higher education.Документ Мотивація студентів як один із основних факторів успішної професійної підготовки(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаУ даній статті розглянута проблема мотивації навчання студентів, зокрема мотивації навчання іноземної мови у немовному ВУЗі. Визначається поняття мотивації з точки зору різних вчених, розглянуті проблеми відсутності мотивації у студентів, емоційний аспект мотивації, види та техніки мотивів, а також подані поради щодо підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови для професійної підготовки майбутніх спеціалістів. In this article is considered the problem of motivation of students studies, in particular motivations of foreign language studies in unlinguistic University of higher education. The concept of motivation is determined from point of view different scientists, the problems of absence of motivation are considered for students, emotional aspect of motivation, kinds and technicians of reasons, and also there are some advices in relation to the increasing of students motivation at the study of foreign language for professional training future specialists.Документ Мультимедійна презентація як перспективний напрям навчання іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті розглядається використання такого виду мультимедіа як презентація у навчанні іноземних мов студентів економічних спеціальностей. Автор аналізує зміст новітніх мультимедійних технологій навчання іноземної мови з використанням мультимедійних засобів. The problem of usage such type of multimedia technologies as presentation in the process of the foreign languages teaching by students of the economic faculty is viewed in this article. The author analyzes the content of the modern technologies teaching with using of the multimedia means.Документ Мультимедійні технології як допоміжний інструмент у викладанні іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаАвтор аналізує зміст новітніх мультимедійних технологій навчання іноземної мови з використанням мультимедійних засобів. Засоби мультимедіа забезпечують гнучкість та інтеграцію різних типів мультимедійної навчальної інформації. Студенти-економісти стають суб’єктами комунікативного спілкування з викладачем у навчальному процесі де використовуються мережні технології, що сприяє розвитку їх самостійності і творчому підходу у навчальній діяльності. The author analyzes the content of the modern technologies teaching with using of the multimedia means. Facilities provide multimedia flexibility and integration of different types of multimedia educational information. Students-economists become the subjects of the communicative socializing with a teacher in an educational process where network technologies are used, that assists development of their independence and creative approach in educational activity.Документ Навчання письму на уроках іноземної мови(2012) Тригуб, Інна Петрівна; Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті розглядається питання суті письма і мовлення, подаються психофізіологічні особливості письма і мовлення, зазначаються основні етапи навчання письма. Велика увага в статті приділяється теоретичним питанням та практичним аспектам вивчення графіки, орфографії, каліграфії; засвоєнню структурних моделей речень; оволодінням писемним мовленням як засобом спілкування. The article identifies the questions of writing essence and speech essence, psycholinguistics mechanisms of writing, the main grade level of writing teaching. We pay much attention to the theory questions and practice aspects of teaching drawing, spelling, calligraphic expertise; occupancy of written speech activity as means of communication.Документ Нові інформаційні технології при вивченні іноземної мови студентами ВНЗ(2013) Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій при вивченні студентами іноземної мови. Такі технології навчання допомагають студентам розвинути необхідні вміння та навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес більш ефективним та індивідуалізованим. Також проаналізовано вплив інформаційних технологій на формування професійних навичок і дослідницьких умінь студентів під час їх навчання у ВНЗ. The article deals with the peculiarities of the new informational tech¬nologies usage while teaching future teachers English. Such tech¬nologies help students to develop necessary skills in all kinds of the language practice, to increase their interest to the teaching material. The informational technologies make teaching process more effec¬tive and individual. The influence of information technology on the formation of professional skills and research skills of students during their studies in higher educationДокумент Оволодіння іноземною мовою – вимога сучасного суспільства(2015) Тригуб, Інна ПетрівнаАвтор у данній роботі відповідає на питання:чому ж важливо знати англійськумову і чому вона може бути корисною майбутньому випускнику технічного вузу? The author in this paper answers the question:why is it important to know englishcombe and why it may be useful for future engineering graduate?Документ Особливості контролю успішності студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання(2012) Тригуб, Інна Петрівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаУ статті здійснено теоретичний аналіз особливостей контролю, функцій та видів контролю знань, навичок і умінь студентів у сучасній вищій школі, розглянуто сучасний стан модульно-рейтингового контролю успішності студентів. The article realizes the theoretical analysis of control peculiarities, functions and types of control of students knowledge, skills and abilities at modern higher educational institutions. It considers a present situation of credit and module system.