Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Концептуальні положення проблеми інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету(2015) Сіняговська, Інга ЮріївнаВ статті розглянуто та проаналізовано основні положення проблеми інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету. Окреслено основні методологічні підходи до розробки феномену, визначено провідну дидактичну умову та сукупність супідрядних дидактичних умов, представлено дидактичну модель системи інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету The principal concepts of students’ educational activities interiorization in the higher pedagogical educational establishments are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined, the principal didactic condition and combination of the subordinate conditions are defined and the didactic model of students’ educational activities in the higher pedagogical educational establishments system is presented.Документ Роль керівника загальноосвітнього закладу в реформуванні системи освіти на засадах створення умов для самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи(2015) Сіняговська, Інга ЮріївнаСтаття присвячена ролі управлінської компетентності керівника в реформуванні системи освіти України. Особливу увагу приділено активній позиції керівника як суттєвого чинника у здійсненні освітніх реформ щодо створення умов для самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи. Запропоновано критерії та показники визначення рівня організації самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи. The article covers the issues of the head’s administrating competence significance in the system of education in Ukraine. The head’s proactive approach as an integral factor in educational reforms implementation in terms of establishing certain conditions for high school students’ independent educational activities has been thoroughly focused on. The criteria and rates for the level of secondary high school students’ independent educational activities estimation have been also submitted.Документ Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці(2015) Сіняговська, Інга ЮріївнаУ статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні підходи до дослідження феномену. The principal concepts of interiorization in the psychological-and-pedagogical science are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined.Документ Використання інформаційних технологій як ефективний засіб інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності(2014) Сіняговська, Інга ЮріївнаУ статі розглянуто проблеми використання інформаційних технологій у процесі інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Автором доведено, що процес підвищення професіоналізму майбутніх фахівців на базі сучасних інформаційних технологій можна реалізувати за допомогою інформаційного середовища. The article deals with the problem of using information technologies in the intensification process of students’ cognitive-learning activities. The author has proved that the process of professionalism improvement of future specialists based on the modern information technologies can be implemented by means of information environment.Документ Визначення та класифікація перекладацьких трансформацій у процесі художнього перекладу тексту(2014) Сіняговська, Інга ЮріївнаУ статті розглянуто та проаналізовано основні положення проблеми визначення та класифікації перекладацьких трансформацій у процесі художнього перекладу тексту. Визначено, що суть трансформації полягає в зміні формальних або семантичних компонентів вихідного тексту при збереженні інформації, призначеної для передачі. The principle points of determination and classification problem in the translational transformations within the process of the text’s literary translation are regarded and analysed. It is determined that the very nature of transformation consists in the formal or semantic components changing while the massage remains the same.