Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Перспективи вивчення психологічних дисциплін для HR(2022) Чугаєва, Наталія ЮріївнаНавчання у Національному університеті харчових технологій передбачає систематичні опитування здобувачів вищої освіти, спрямовані на оптимізацію педагогічного процесу, у яких, зокрема, респонденти зазначають високу якість викладання психологічних дисциплін та необхідність подальшого поглибленого їх вивчення. Саме цим фактом зумовлена актуальність проблеми вивчення психологічних дисциплін для HR. Studying at the National University of Food Technologies provides for systematic surveys of applicants for higher education aimed at optimizing the pedagogical process, in which, in particular, respondents note the high quality of teaching psychological disciplines and the need for further in-depth study of them. This fact determines the relevance of the problem of studying psychological disciplines for HR.Документ Психологічні основи професійної взаємодії людей та роботів: прогноз на майбутнє(2021) Чугаєва, Наталія ЮріївнаХХІ століття відзначається бурхливим розвитком науки і техніки: у всі сфери життя і діяльності людини поряд з іншими механізмами поступово входять роботи. У зв’язку з цим у суспільстві, у науково-популярній літературі, у засобах масової інформації все частіше лунає питання, чи зможе робот, зокрема зі штучним інтелектом, замінити людину при виконанні професійної діяльності? Багатогранніcть проблеми впливу впровадження роботів та штучного інтелекту на майбутні життя та діяльність людства висвітлена у дослідженнях, дискусіях, висловлюваннях, публічних виступах І. Маска, Б. Прінга, П.Реріга, М. Френка, С. Хокінга, М. Цукерберга та ін. «Створення штучного інтелекту може бути як найбільшим успіхом в історії нашої цивілізації, так і найгіршою подією. Теоретично комп’ютери можуть наслідувати людський розум і навіть перевершувати його», – сказав С. Хокінг. Мета статті: здійснити психологічний футурологічний прогноз впровадження роботів, штучного інтелекту, зокрема в систему вищої освіти через призму авторського багаторічного психолого-педагогічного досвіду. Проаналізовано сучасні тенденції досягнень науково-технічного прогресу: у світі з кожним днем з’являються новини про приклади успішної професійної взаємодії людей та роботів (роботи Софія, Грейс, Aypera, робот-студент та багато ін..). Висновки: ймовірна можливість професійної конкуренції між людьми та роботами є очевидним позитивним аргументом до здобування вищої освіти, а також вміння постійно навчатись самостійно, на основі вже здобутих знань, умінь та навичок. Роботизація освітньої системи має привести до значного полегшення та спрощення діяльності викладача в майбутньому, оскільки на роботів можна покласти всю рутинну роботу, у свою чергу викладачі зможуть повністю присвячувати себе педагогічній творчості.Документ Психологія харчової промисловості як фактор підготовки сучасних фахівців харчових технологій(2021) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена актуальній проблемі вивчення психології харчової промисловості в контексті підготовки сучасних фахівців харчових технологій. У статті визначено, що основна мета освіти у сфері харчових технологій — це підготовка кваліфікованих фахівців, які знають не тільки механізми розвитку харчової промисловості, а також психологію. Молодь з її знаннями, уміннями та навичками, набутими у процесі навчання в університеті, зможе зумовити суттєве зростання, як харчової промисловості, так і економіки країни в цілому. Теоретично та методично обґрунтовано засвоєння студентами навчальної дисципліни «Психологія» та її професійно орієнтованих галузей. Запропонована оригінальна авторська програма формування психологічної компетентності майбутніх фахівців харчової промисловості. Автор рекомендує студентам вивчати психологічні дисципліни протягом всього періоду навчання в університеті. Описаний досвід розробки автором нових навчальних дисциплін, успішно обраних здобувачами вищої освіти. У якості висновку автор може сказати, що психологія харчової промисловості є суттєвим фактором підготовки сучасних фахівців харчових технологій, оскільки є відображенням конструктивної взаємодії професійних дисциплін та психологічних наук з метою ефективного розвитку соціально-освітнього потенціалу студента та реалізації його на практиці у харчовій промисловості. Результати рекомендовані автором для впровадження в навчальний процес університету з метою оптимізації підготовки сучасних фахівців харчової промисловості.Документ Оптимізація соціалізуючої взаємодії педагогів-наставників зі студентами: науково-методичні основи(2017) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті відображено наукові та методичні основи продуктивної взаємодії педагогів-наставників зі студентами як невід’ємної складової успішного педагогічного процесу вищих навчальних закладів. The article reflects the scientific and methodological foundations of the productive interaction of teachers-tutors with students as an integral part of the successful pedagogical process of the higher educational institutions.Документ Аналіз психологічних особливостей педагога як чинника взаємодії педагога та групи студентів(2007) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті наводяться теоретичний аналіз та результати емпіричного дослідження, які дозволяють визначити основні струк¬турні блоки психологічних особливостей педагога як чинника взаємодії педагога та групи студентів.Документ Успішна соціалізація студентів ВНЗ як основна мета діяльності педагога-наставника(2012) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті розглядаються особливості освітньої соціалізації студентів в контексті загального поняття про соціалізацію. Розроблено модель освітньої соціалізації студента як презентацію соціалізуючої діяльності педагога-наставника. Висвітлено використання диференційно-індивідуального підходу в роботі наставника зі студентами.Документ Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті обґрунтовано соціалізуючий вплив педагога-наставника на академічну групу студентів вищого навчального закладу. Здійснено вибір критеріїв освітньої соціалізації. Розглянуто основні психологічні характеристики розвитку академічних груп як колективного суб’єкта навчальної діяльності за методиками діагностики рівня розвитку соціальної активності особистості та колективу О. І. Власової та «Пульсар» Л.Г. Почебут.Документ Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів(2010) Власова, О. І.; Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті показано провідну роль освітньої соціалізації студентів у діяльності педагога-наставника. Презентується концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у освітньому процесі з його психологічними особливостями, типологія ефективних і неефективних наставників, а також психологічний портрет еталонного наставника, створені за результатами емпіричного дослідження.Документ Група студентів як об’єкт та суб’єкт освітньої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена особливостям вивчення студентської групи як об’єкта та суб’єкта освітньої соціалізації у контексті її взаємодії з педагогом-наставником ВНЗ. Розглянуто основні вітчизняні та світові психологічні моделі групового розвитку. Проаналізовано розвиток групи студентів на основі спільної навчальної діяльності.Документ Передумови організації взаємодії громадських формувань з охорони громадського порядку з частинами і підрозділами СМВЧМ ВВ МВС України(2002) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена передумовам створення та здійснення співпраці громадських формувань з охорони громадського порядку з частинами і підрозділами СМВЧМ ВВ МВС України. Pre-conditions of Organization of Interaction of Social Forces for the Protection of Public Order with the Units and Formations SMAUP IF MIA of Ukraine The article is devoted to the pre-conditions of creation and realization of co-operation of social forces for the protection of public order with the units and formations SMAUP IF MIA of Ukraine.