Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми використання нових комп’ютерних технологій для дистанційної освіти(2024) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаУ зв’язку з ковідною пандемією та війною дистанційна освіта стала необхідністю. Хоча вона відкриває широкі можливості для поліпшення якості навчання за допомогою сучасних комп’ютерних технологій, але при цьому значно послабилася виховна складова освіти. Це поставило перед сучасною освітою такі виклики, як технічні телекомунікаційні обмеження та значне посилення соціальної ізоляції. Проте, за допомогою віртуальної та доповненої реальності можна покращити інтерактивність навчання. Також потрібні нові освітні стратегії для забезпечення чесності та ефективності віддаленого оцінювання за допомогою того ж штучного інтелекту (АІ)Документ Дистанційні комунікації як інноваційний підхід в сфері освіти: маркетингові пе-рспективи та переваги(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичАктуальність дослідження. Пандемія COVID-2019 спричинила значні зміни в багатьох сервісних сферах, збільшивши частку онлайн-послуг. Не оминули ці зміни й сферу освіти, і якщо на початку 2019 р. перехід на дистанційну освіту по-декуди сприймався як проблема, сьогодні це може стати прогресивним маркетин-говим підходом у наданні освітніх послуг. Про це свідчить і той факт, що навіть до пандемії окремі заклади пропонували послуги освіти онлайн. Виникає необхід-ність систематизації переваг, які надає дистанційна освіта для клієнта (з позицій маркетингу), для закладу освіти та для суспільства в цілому, а також аналізу проблем на шляху до впровадження такого формату і розгляд шляхів вирішення цих проблем. Метою дослідження є формування маркетингового погляду на дистанційну освіту з позицій клієнтоорієнтованої моделі SIVA, окреслення переваг, які надає такий формат освіти та проблем на шляху до його впровадження. Методи дослідження: узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, графічний метод. Результати дослідження. Сформований клієнтоорієнтований погляд на маркетинг дистанційної освіти з позицій моделі SIVA, розглянуті переваги пере-ходу на онлайн-освіту для клієнта, для закладу освіти та для суспільства в ціло-му. Виділені проблеми, які потрібно подолати для успішного впровадження онлайн-освіти із застосуванням дистанційних технологій. Галузь застосування результатів: результати дослідження можуть за-стосовуватись у сфері освітніх послуг. Висновки. Дистанційна освіта повинна передбачати сукупність наступних інструментів: онлайн-освіта (відео конференції), платформи дистанційного на-вчання та додаткові канали комунікацій (месенджери, соціальні мережі тощо). З позицій маркетингової моделі SIVA дистанційна освіта надає клієнту цінне рішен-ня: комфортабельні умови освіти при високій якості освіти, зменшення непродук-тивних витрат часу і коштів, збільшення ККД, розвиток додаткових софт-скіллс. Елемент моделі «доступ» зазнає трансформацій у бік удосконалення: рівень дос-тупності освіти збільшиться, зникне потреба у прив’язці освітньої послуги до фі-зичного місця її надання, матеріальне середовище в більшій мірі перейде у віртуа-льне. Окрім клієнта, переваги від впровадження дистанційної освіти матиме і за-клад освіти: колосальна економія витрат та, як наслідок, збільшення можливос-тей інвестування у розвиток, а також удосконалення внутрішнього маркетингу, зокрема цінності пропозиції контактному персоналу. Для суспільства в цілому ди-станційний формат освіти принесе такі позитивні моменти: збереження довкілля (за умови відмови від паперового документообігу), збільшення рівня інклюзивності, зменшення рівня захворюваності, зменшення навантаження на громадський транспорт та транспортні шляхи. Перераховані переваги матимуть місце за умови належного рівня викладання, а також подолання ряду проблем,які пропонується поділяти на об’єктивні та суб’єктивні.Документ Потенціал дистанційного навчання в підготовці майбутніх фахівців економічного профілю(2015) Чернелевський, Леонід Миколайович; Темчишина, Юлія ЛеонідівнаУ статті досліджено теоретичні основи компетентнісного підходу в про фесійній освіті, розробленого педагогікою вищої школи. Інтегровано з дистанційною формою освіти розглянуто особливості вузівського формування базових компетенцій фахівців економічного профілю та розкрито сучасні напрями модернізації дистанційного навчання з метою збалансування його можливостей з вимогами якості освіти.Документ Документ Використання віртуальних лабораторних робіт з дисципліни «Промислові мережі та інтеграційні технології»(2016) Пупена, Олександр Миколайович; Міркевич, Роман Миколайович; Полупан, Володимир ВолодимировичУ статті розглянуто проблеми використання традиційних фізичних лабораторій при підготовці спеціалістів з автоматизації та проведено огляд підходів до побудови дистанційних і віртуальних лабораторій. Показано досвід використання віртуальних лабораторних робіт на кафедрі інтегрованих автоматизованих систем управління Національного університету харчових технологій. Наведено вимоги, запропоновано варіанти побудови лабораторних робіт з дисципліни «Промислові мережі та інтеграційні технології». Також представлено результати та досвід практичного використання віртуальних лабораторій під час дистанційного навчання студентів. The problem of traditional laboratories used for teaching the automation specialists and the approaches for creation remote and virtual laboratories are reviewed in this paper. The use of virtual laboratories at the Department of Integrated and Automated Control Systems of the National University of Food Technologies is presented. The requirements and variants are proposed for the laboratories used for teaching the discipline “Industrial Networks and Integration Technologies”. The results and experience of practical use of virtual laboratories in distance learning are presented.Документ ІКТ як пріоритетний засіб у покращенні якості освіти(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаАвтор проголошує важливим пріоритетом та стратегією курс на покращення якості освіти і, в першу чергу, ефективне запровадження інформаційних та комунікаційних технологій в освітню галузь. Останнім часом освіта значно розширює спектр технологій, що пов'язані з комп'ютером та всесвітніми інформаційними мережами. Розбудова інформаційного освітнього простору сьогодні потребує від вчителів володіння сучасними ІКТ та вміння застосовувати їх у навчанні та у повсякденному житті. An author proclaims important priority and strategy. It is a course on the improvement of education quality, above all things, effective introduction of information and communication technologies in educational industry. Lately education extends the spectrum of technologies considerably, that connects with computer and world informative networks. Re-erecting of informative educational space today needs from teachers knowledge of modern IKT and ability to apply them in studies and in everyday life.Документ Дистанційне навчання іноземним мовам(2010) Кияшко, Оксана ВасилівнаЗастосування дистанційної освіти при вивченні іноземних мов розглядається як один з альтернативних методів навчання, а також вважається суттєвим додатком до традиційної освіти, який надає більше можливостей як студентам, так і викладачам. The distance learning usage during the foreign languages studying is considered to be the alternative method of studying and also is the essential addition for the traditional system of studying.Документ Використання інформаційних технологій в освіті(2009) Кияшко, Оксана ВасилівнаСтаття показує необхідність використання нових інформаційних технологій та засобів у сучасній освіті. Звертаємо увагу на збереженні важливості ролі викладача. The article shows the necessity of informational technology using and new means of up-to-date education Pay great attention to the storage of teacher's role there.Документ Інформаційні технології дистанційного навчання : перспективи та проблеми(2010) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Тригуб, Інна ПетрівнаВ статті розглянуто основні інформаційні технології, що можуть використовуватись в дистанційній освіті. Дистанційне навчання - це навчання, при якому більша частина взаємодії з викладачем здійснюється з використанням сучасних інформаційних технологій: супутникових зв'язків, комп'ютерних телекомунікацій, національного і кабельного телебачення, мультимедіа, навчальних систем.