Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Культура організації в контексті сучасної парадигми управління(2012) Харчишина, Олена Володимирівна; Мартинов, С. В.Систематизовано передумови формування концепції організаційної культури. Розглянуто теоретичні засади розвитку концепції організаційної культури в процесі формування сучасної парадигми менеджменту. Доведено, що концепція організаційної культури виступає в якості необхідного і системоутворюючого фактор у щодо усіх складових парадигми управління. Systematized prerequisites for the formation of the concept of organizational culture. The theoretical foundations of the concept of organizational culture the formation of the modern paradigm of management. It is proved that the concept of organizational culture acts as a necessary and a factor in all the components on management paradigm.Документ Different approaches to the organizational culture in management(2014) Shevtsova, Anna; Bozhok, NataliaIn the article different approaches to the organizational structure in management are considered from the point of view of home and foreign scientists.The main functions of organization culture contributing to the improvement of management’s effectiveness are defined.Документ Складові організаційної культури підприємства(2013) Драган, Олена ІванівнаВ статті розглядаються складові, що формують організаційну культуру в умовах інформаційного комунікативного середовища. Сучасним підприємствам для забезпечення конкурентоспроможності продукції необхідні нові знання, технології, інновації, творчий пошук і креативність працівників. Тому, високоефективна організаційна культура підприємства повинна бути взаємопов’язаною з інноваційною культурою, інтелектуальною культурою і культурою особистості. The article discusses the components that form the organizational culture in the information communication environment. Today's businesses to ensure the competitiveness of products requires new knowledge, technology, innovation, creativity and creative people. Therefore, high performance organizational culture of the company is to be interconnected with an innovative culture, intellectual culture, and culture.Документ Організаційна культура підприємства (організації): теоретичний підхід(2012) Драган, Олена ІванівнаВ статті розглянуто теоретичні підходи до формування організаційної культури на підприємствах (організаціях). Проаналізовано сутність поняття «організаційної культури» різними науковцями. The paper considerstheoreticalapproaches toorganizational culturein enterprises(organizations). Analyzed thenature ofthe concept of "organizational culture" by variousscholars.Документ Інтелектуальна культура як складова інноваційної культури для інноваційного розвитку організації(2013) Драган, Олена ІванівнаВ статті розглянуто сутність поняття «інтелектуальна культура» та її значення для інноваційного розвитку організації. Запропоновано місце інтелектуальної культури в організаційній і інноваційній культурі та вплив на культуру особистості. Запропоновано складові інтелектуальної культури в інтерактивному інформаційному середовищі. The paper considers the essence of the concept of "intellectual culture" and its implications for innovation development organization. A place of intellectual culture and organizational innovation culture and influence on culture. A component of intellectual culture in an interactive information environments.Документ Теоретико-методологічні засади розробки корпоративного кодексу підприємств харчової промисловості(2011) Харчишина, Олена ВолодимирівнаРозглянуто важливий інструмент формування організаційної культури сучасного підприємства – корпоративний кодекс. Узагальнено теоретико-методологічну та нормативну базу формування корпоративних кодексів. Зроблено висновок про недосконалість методологічної і нормативної бази створення корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо формування і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловостіДокумент Харчова промисловість Житомирської області: економічні та організаційно-культурні чинники розвитку(2010) Харчишина, Олена ВолодимирівнаПодано результати дослідження сучасного стану підприємств харчової промисловості Житомирської області. Досліджено сировинну базу харчової промисловості області. Подано оцінку тенденцій і факторів розвитку підприємств з виробництва харчових продуктів і напоїв. Розглянуто результати анкетного дослідження організаційної культури підприємств області. Описано вплив організаційної культури на стан підприємств харчової промисловості.Документ Створення корпоративного навчального центру як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості(2011) Харчишина, Олена Володимирівна; Харчишина, Елена Владимировна; Kharchyshyna, OlenaУзагальнено передумови і досвід створення корпоративних учбових центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості.Документ Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості(2011) Харчишина, Олена ВолодимирівнаРозглянуто результати застосування методу багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Первинні фактори розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.Документ Ціннісна підсистема як базовий компонент організаційної культури підприємства(2011) Харчишина, Олена ВолодимирівнаРозглянуто важливий компонент організаційної культури сучасного підприємства – ціннісну підсистему. Узагальнено результати зарубіжних та вітчизняних досліджень щодо суті, ролі і особливостей ціннісної підсистеми. Розглянуто процес та можливі результати взаємодії індивідуальних та організаційних цінностей. Викладено авторське бачення щодо визначальної ролі цінностей і місії підприємства у забезпеченні ефективності його діяльності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »