Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні комп'ютерні технології для статистичних методів управління якістю
    (2021) Криворучко, Олена Володимирівна; Костюк, Юлія Володимирівна; Самойленко, Юлія Олександрівна; Савчук, Ольга Вікторівна
    В статті розглядаються питання, що стосуються визначення якості продукції, процесу управління та систем управління якістю. Розглянуті напрямки використання комп’ютерних технологій для статистичних методів управління якістю, що направлені на вибірковий контроль готової продукції або забезпечення стабільності процесів із застосуванням контрольних карт та теорій варіабельності. Описано концепцію CALS, яка пропонує створення єдиного інтегрованого інформаційного простору підприємства щодо контролю якості продукції. The article deals with issues related to product quality determination, management process and quality management systems. The directions of using computer technologies for statistical methods of quality management, which are aimed at selective control of finished products or ensuring the stability of processes using control charts and theories of variability, are considered. The concept of CALS is described, which proposes the creation of a single integrated information space of the enterprise for product quality control.
  • Ескіз
    Документ
    Cистема управління якістю для готельних підприємств з урахуванням вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015
    (2022) Бондар, Наталія Петрівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович; Стахурська, Лілія Вацлавівна
    Інтеграція України в європейські структури і світову економічну систему потребує забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках, що, в першу чергу, пов’язано з підвищенням якості їх продукції та послуг. Постійне підвищення якості продукції, робіт та послуг сприятиме насамперед формуванню позитивного міжнародного іміджу України та відродженню вітчизняних підприємств. Сучасною філософією у забезпеченні якості продукції, процесів та послуг для будь-якого підприємства, установи, організації є побудова ефективних систем управління якістю на базі міжнародних стандартів ISO серії 9000. Для підприємств готельно-ресторанного господарства, як найбільш вагомого сегмента туристичної індустрії, питання підвищення якості продукції та послуг завжди залишається актуальним, навіть в умовах економічної та фінансової кризи. Розвиток українського ринку готельних послуг спрямований на реформування та адаптацію готельних підприємств до змін ринкового середовища, підвищення конкурентоспроможності та ефективності українських готельних підприємств на світовому ринку, впровадження світових стандартів якості готельного обслуговування. Головною метою готельного підприємства, що прагне досягнути конкурентоспроможності на міжнародному рівні, є побудова системи управління якістю та отримання сертифіката якості на відповідність міжнародним стандартам ISO 9000. Це вимагає дотримання вимог щодо матеріальної бази готельного підприємства, кваліфікації персоналу та ефективної організаційно-функціональної структури підприємства. У статті досліджено сутність та значення системи управління якістю в діяльності готельних підприємств. Детально розглянуто принципи управління якістю: орієнтація на замовника; лідерство; задіяність персоналу; процесний підхід; поліпшення; прийняття рішень на підставі фактичних даних; керування взаємовідносинами. З урахуванням вимог ДСТУ ISO 9001:2015 визначені та описані процеси управління якістю, які є типовими для підприємств готельно-ресторанного господарства. The integration of Ukraine into European structures and the world economic system requires ensuring the competitiveness of domestic enterprises both in the domestic and foreign markets, which is primarily associated with improving the quality of products and services. The constant improvement of the quality of products, works and services will contribute, first of all, to the formation of a positive international image of Ukraine and the revival of domestic enterprises. The modern philosophy in ensuring the quality of products, processes and services for any enterprise, institution, organization is the construction of effective quality management systems based on the international standards ISO 9000 series. For enterprises of the hotel and restaurant industry, as the most significant segment of the tourism industry, the issue of improving the quality of products and services always remains relevant, even in the context of the economic and financial crisis. The development of the Ukrainian market of hotel services is aimed at reforming and adapting hotel enterprises to changes in the market environment, increasing the competitiveness and efficiency of Ukrainian hotel enterprises in the world market, and introducing world standards for the quality of hotel services. The main goal of a hotel company seeking to achieve an international competitiveness is building up a quality management system and obtain a quality certificate for compliance with international standards ISO 9000. It requires compliance with the requirements of the hotel company’s material base, staff qualifications and an effective organizational and functional structure of the enterprise. The article explores the essence and significance of the quality management system in the activities of hotel enterprises. The principles of quality management are considered in detail: customer orientation; leadership; staff involvement; process approach; improvement; making decisions based on evidence; relationship management. Taking into account the requirements of DSTU ISO 9001:2015, quality management processes that are typical for hotel and restaurant enterprises are defined and described.
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи управління якістю продукції підприємства в сучасних умовах господарювання
    (2018) Скопенко, Наталія Степанівна; Павлова, Тетяна Володимирівна
    У статті проаналізовано сутність поняття «якість» та розглянуто теоретичні питання управління якістю. Охарактеризовано особливості системи управління якістю продукції підприємства та визначено її основні підсистеми. Визначено основні фактори підвищення якості виробництва продукції, розглянуто основні проблеми розроблення та впровадження систем управління якістю на підприємствах та описані шляхи їх подолання. The article analyzes the essence of the concept of «quality» and the theoretical quality management questions. The features of the quality management system of enterprise and determined its major subsystems. The main factors of improving the quality of production are identified, the main problems of the development and implementation of quality management systems at enterprises are described and ways of overcoming them are described.
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи якості підприємства
    (2021) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Захарченко, Артем Андрійович
    Розглянуто теоретичні аспекти системи управління якістю на підприємстві, окреслено методи та класифікацію існуючих систем управління якістю. Досліджено сутність правового регулювання системи управління якістю та охарактеризовано її сучасний стан. Зазначено, як деякі фахівці класифікують способи управління якістю. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення системи управління якістю. Considers the theoretical aspects of the quality management system at the enterprise, outlines the methods and classification of existing quality management systems. The essence of legal regulation of the quality management system is investigated and its current state is characterized. It is noted how some experts classify quality management methods. Recommendations for improving the quality management system at a domestic enterprise are offered.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення потреб споживачів для удосконалення системи управління якістю у виробництві печива
    (Визначення потреб споживачів для удосконалення системи управління якістю у виробництві печива / С. Усатюк, А. Божко, О. Тищенко, М. Андреєва // Věda a perspektivy. – 2022. – № 9(16). – С. 409–422, 2022) Усатюк, Світлана Іванівна; Божко, Анастасія Юріївна; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна; Андреєва, Марина Дмитрівна
    Система управління якістю широко використовується операторами ринку з виробництва харчових продуктів. Аналіз публікацій останніх років вказує на доцільність застосування графічних методів аналізу потреб споживачів з метою встановлення їх очікувань та визначення стратегічних цілей компанії. Успішною практикою вивчення задоволеності споживчів є метод Кано. The quality management system is widely used by market operators for the production of food products. The analysis of publications of recent years indicates the expediency of applying graphical methods of analyz ing consumer needs in order to establish their expectations and determine the company's strategic goals. A successful practice of studying consumer satisfaction is the Kano method.
  • Ескіз
    Документ
    Theoretical and practical aspects of the formation of an integrated quality management system in milk processing enterprises
    (2021) Mohylevska, Olha; Abuselidze, Hiorhi; Dragan, Olena; Gorovij, Vasyl; Opanasiuk, Vitalii
    Стаття присвячена вивченню теоретичного та практичного аспектів побудови інтегрованої системи управління якістю молокопереробного підприємства. Доведено, що управління якістю ‒ це безперервний процес впливу на виробництво шляхом послідовного впровадження логічно взаємопов'язаних функцій для забезпечення якості. Інтегрована система управління якістю ‒ це сукупність структур і процедур, процесів і ресурсів, які необхідні для впровадження управління якістю. Це має бути невід'ємною частиною системи управління підприємством і вона повинна забезпечувати впевнене керування організацією та / або споживачем щоб товар чи послуга відповідали встановленим вимогам якості. Доведено, що в процесі прийняття рішення щодо організації системи менеджменту якості, заходи визначені та плануються для досягнення їхніх цілей. Поєднання цих заходів становить планову організаційну діяльність. Для кожного із заходів, включених до плану, умови реалізації та відповідальність за виконання є обов’язкою. Оскільки система управління якістю фактично охоплює всі сфери організації, то, звичайно, процеси створення та впровадження системи управління якістю на підприємстві будуть пов'язані зі зміною організаційної структури управління. The article is devoted to the study of theoretical and practical aspects of building an integrated quality management system at milk processing enterprises. It is proved that quality management is a continuous process of influencing production by consistently implementing logically interrelated functions to ensure quality. An integrated quality management system is a set of structures and procedures, processes and resources required to implement quality management. It should be an integral part of the enterprise management system and should provide the management of the organization and / or the consumer with confidence that the product or service will meet the established quality requirements. It is proved that in the process of making a decision on the organization's quality management system, measures are defined and planned to achieve the goals. The combination of these activities makes up the plan of organizational activity. For each of the activities included in the plan, the conditions for implementation and responsibility for implementation are determined. Since the quality management system actually covers all areas of the organization, then, of course, the processes of creating and implementing a quality management system in the enterprise will be associated with a change in the organizational structure of management.
  • Ескіз
    Документ
    Світові тенденції впровадження систем управління якістю відповідно до вимог ISO 9001
    (2015) Осадчук, Оксана Павлівна
    У статті розглянуто сучасні тенденції впровадження систем управління якістю, створених згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001, у господарську практику підприємств з урахуванням їх регіонального розмі щення. У процесі дослідження визначено суттєві особливості систем управлі ння якістю, що сприяють їх поширенню, а також виокремлено основні конкурентні переваги їх застосування. Проаналізовано динаміку розподілу впроваджених систем управління якістю відповідно до галузевої спрямова ності підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    The quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry
    (2018) Kuzmin, Oleg; Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, Anton
    The work is characterized by a quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry В роботі охарактеризовано систему управління якістю в службі банкетів, як один із елементів інноваційного розвитку готельно-ресторанним господарством
  • Ескіз
    Документ
    The quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry
    (2018) Kuzmin, Oleg; Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, Anton
    The paper describes the reception service as an integral component of the hotel-restaurant industry.В роботі охарактеризовано службу прийому і розміщення як невід’ємну складову готельно-ресторанного господарства
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти технології соусів з імуномодулюючою дією
    (2018) Кравчук, Надія Миколаївна; Лявинець, Георгій Михайлович; Черненко, Дмитро Сергійович
    Розглянуто актуальність виробництва соусів з імуномодулюючою дією. Функціональним рецептурним компонентом запропоновано порошок з кореню імбиру та салепу. The article discusses the relevance of the sauces production immunomodulatory effects. Functional prescription component of the proposed powder with ginger root and orchis.