Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання інформаційних технологій на заняттях з фізичного виховання у ЗВО
    (2023) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Павлюк, Ірина Сергіївна; Степанюк, Вадим Володимирович; Зубко, Валентина Володимирівна
    Загальні тенденції інформатизації суспільства і освіти в цілому не могли не відбитися і на сфері фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти, що спряли вдосконаленню освітнього процесу на основі використання сучасних інформаційних комп’ютерних технологій. Впровадження інформаційних технологій на заняттях з фізичного виховання створює індивідуально орієнтований досвід для студентів, які відчувають небажання займатися цим предметом. Крім того, це також має потенціал для зменшення стресу, покращує їхню впевненість і робить їх більш ефективними та готовими до занять. Нові медіа дають змогу включати інші види навчання у фізичне виховання, щоб створювати оптимальні завдання для учнів. Завдяки технологіям, зокрема мобільним, викладачі фізичної культури тепер мають широкий спектр інструментів, які вони можуть використовувати для перевірки та вдосконалення фізичних навичок своїх студентів. У список входять переносні пристрої, програми для фізичного виховання, ігрові системи, віртуальні класи, а також монітори та трекери. Майже кожен має смартфон, і викладачі фізичного виховання можуть використовувати такі пристрої з користю для заохочення своїх учнів до тренувань і вправ. Сьогодні доступно багато програм для телефону, призначених для відстеження рухів і надання корисної інформації щодо харчування. Студенти можуть отримати доступ до важливої інформації щодо своєї фізичної форми та дієти лише кількома клацаннями. І найприємніше те, що більшість із цих програм безкоштовні. Хоча є додатки, які вимагають певної форми платежів або щомісячної плати, ціна може бути вартою користі для здоров’я, пов’язаної з добре поінформованими програмами тренувань і дієт. Зазначено, що використання комп’ютерних технологій у фізичному вихованні забезпечує високу мотивацію, міцність знань, творчість і фантазію, комунікабельність; формує активну життєву позицію, командний дух, цінність індивідуальності, свободу самовираження; робить акцент на діяльність, взаємну повагу і демократичність.
  • Ескіз
    Документ
    Адаптований метод побудови маркетингових рекламних кампаній просування товарів на онлайн-ринку
    (2021) Капінус, Лариса Василівна; Дунін, Максим Євгенович; Скригун, Наталія Петрівна
    Статтю присвячено розгляду рекламних кампаній у контексті просування продукції на онлайнринку. Наводяться визначення понять «реклама», «рекламна кампанія», «онлайн-реклама». Підкреслюється різниця між офлайн- і онлайн-рекламою, розглядаються модель чинників, які здійснюють вплив на побудову рекламних кампаній в онлайн-середовищі, і модель сприйняття поведінкової реклами в Інтернеті. Окреслюються технології побудови рекламних кампаній, що розроблені різними авторами. Підкреслюється багатогранність представлених технологій, ураховуючи відсутність єдиного патерну. Наводяться приклади провальних рекламних онлайн-кампаній та розглядаються найпоширеніші помилки під час складання рекламних повідомлень. Підтверджується проблематика побудови рекламних кампаній. Пропонується адаптований метод побудови рекламних кампаній в Інтернеті. Деталізуються додані етапи на рівні цілей етапу та шляхів досягнення цілей етапу.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційна підтримка планування ремонту та технічного обслуговування на підприємствах макаронної промисловості
    (2013) Грибков, Сергій Віталійович; Олійник, Ганна Вікторівна
    Основне завдання підвищення якості технічної експлуатації автоматизованих технологічних ліній з виготовлення макаронних виробів полягає в забезпеченні тривалого та безвідмовного виготовлення макаронних виробів згідно плану виробничої програми при мінімальних витратах на технічне обслуговування і ремонт, що направлене на відновлення технічних якостей технологічного обладнання, втрачених в процесі експлуатації. При цьому тривале збереження точності і безвідмовної роботи технологічного обладнання можливі лише при дотриманні правил, що передбачають захист від шкідливих впливів які не минуче виникають в процесі його роботи, та залежні від роботи навколишнього обладнання й дій обслуговуючого персоналу. The main task of improving the quality of technical operation of automated production lines for the manufacture of macaroni products is to provide long-term and trouble-free production of macaroni products in accordance with the plan of the production program at the minimum cost of maintenance and repair, aimed at restoring the technical qualities of technological equipment lost during the operation. At the same time, the long-term preservation of precision and faultless operation of technological equipment is possible only with the observance of rules that provide protection against harmful effects that do not occur immediately in the process of its operation, and dependent on the work of the surrounding equipment and the actions of the staff.
  • Ескіз
    Документ
    Information technologies in foreign language teaching
    (2015) Trygub, Inna
    In the article the theoretical analysis of information technologies in foreign language teaching is conducted. Using resources of the Internet in study process to development of students´ cognitive activity and achievement of the main aims of teaching subject are considered. The main strategies for implementation of information and communication technologies in the sphere of higher education are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інформаційних технологій в освіті
    (2009) Кияшко, Оксана Василівна
    Стаття показує необхідність використання нових інформаційних технологій та засобів у сучасній освіті. Звертаємо увагу на збереженні важливості ролі викладача. The article shows the necessity of informational technology using and new means of up-to-date education Pay great attention to the storage of teacher's role there.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги та недоліки дистанційного навчання
    (2013) Власенко, Людмила Василівна
    У статті розглядається проблема використання дистанційного навчання у сучасному суспільстві, актуальність вивчення іноземної мови у даному аспекті та необхідність впровадження інформаційних засобів у системі професійного навчання. The article defines the issues of distance education in modern society, the foreign language learning in this aspect and the necessity of Internet facilities development in the system of professional study.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація служб інтернету для підприємств і організацій на базі операційної системи FREEBSD
    (2005) Пархоменко, Іван Іванович; Бабко, Євген Миколайович; Вересоцький, Юрій Іванович; Блаженко, Сергій Іванович
    В даній статті розглядається питання використання операційної системи FreeBSD. Зазначається, що основними критеріями ОС FreeBSD відповідає потребам побудови інформаційної системи для електронної комерції. This paper discusses the use of the operating system FreeBSD. It is noted that the main criteria FreeBSD OS meets the needs of building information systems for e-commerce.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземних мов у ВНЗ
    (2009) Чала, Катерина Михайлівна; Чернік, О.
    В даний час в період швидкого інтегрування вітчизняної економіки в світове співтовариство, суттєво зростає потреба у всебічному розширенні знань та доскональному володінні іноземною мовою. Тому в навчальному процесі загострюються суперечності між зростаючим обсягом необхідної інформації, яку треба засвоїти студенту за обмежений термін часу, відведений на навчання, і існуючими традиційними методиками навчання. Це протиріччя може бути мінімізоване за рахунок інтенсифікації навчання з використанням сучасних інформаційних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Some aspects of the internet usage for foreign languages teaching
    (2011) Klimova, Olena; Cherednichenko, Galina
    The article is devoted to the different approaches to the Internet as an education tool. The authors propose the practical illustration of saying that the technological resources must comply with the curriculum, not vice versa. The example of the Internet site usage for foreign languages teaching is given.