Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 35
  • Ескіз
    Документ
    Регіональні ринки продукції птахівництва в умовах дисбалансу між виробництвом і споживанням
    (2023) Гривківська, Оксана Василівна; Красноруцький, Олексій Олександрович
    У статті розглянуто тенденції споживання та виробництва продукції птахівництва на регіональних ринках. Охарактеризовано експортні можливості України щодо пропонування продукції птахівництва на зовнішніх ринках. Встановлено високу залежність обсягів виробництва продукції птахівництва від частки продукції, що виготовляється на експорт. Охарактеризовано можливості України щодо подальшого розвитку як регіональних ринків продукції птахівництва, так і зміцнення конкурентних позицій на зовнішніх ринках. Визначено напрямки та перспективи розвитку регіональних ринків продукції птахівництва.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження стану пивного ринку України в умовах економічної нестабільності
    (2018) Розумей, Світлана Борисівна; Cтупка, Катерина Євгеніївна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    В статті висвітлено статистичні та аналітичні дані стосовно стану пивного ринку України за останнє десятиліття. Проаналізовано динаміку виробництва, експорт, імпорт та торговий баланс ринку пива в Україні. Досліджено основних гравців ринку та тенденції у споживанні пива. З’ясовано причини нестабільної ситуації пивної галузі. Визначено основні напрямки розвитку пивоварних підприємств в умовах економічної кризи. Statistical and analytical data in relation to beer market of Ukraine for the last decade are reflected in the article. The dynamics of production, export, import and trade balance of beer market is analyzed in Ukraine. The basic players of market and tendency in the consumption of beer are investigated. The reasons of unstable situation of beer industry are found out. The basic directions of brewing enterprises’ development in the conditions of economic crisis are determined.
  • Ескіз
    Документ
    Вирощування горіхів в Україні та світі: аналіз основних тенденцій та перспективи
    (2022) Якимчук, Тетяна Володимирівна; Ралко, Олександра Сергіївна; Сірман, Герман
    Проведено аналіз світового ринку фундука за останні п’ять років, у результаті якого виявлено зростання попиту та пропозиції. Проведено аналіз основних експортерів та імпортерів. Побудовано прогноз світового споживання фундука. Проаналізовано український ринок фундука та виявлено зрушення у вирощуванні цього горіха за останні п’ять років. In the article the analysis of the global hazelnut market over the last five years is conducted and as a result the increasing demand and supply is identified. The analysis of the main exporters and importers is conducted. The forecast of the global consumption of hazelnuts is built. Ukrainian hazelnut market is analyzed and changes in the nut production have been revealed over the last five years.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та перспективи розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні та світі
    (2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Анчифорова, Анастасія Сергіївна
    У статті наведено результати досліджень динаміки експортних та імпортних поставок алкогольних напоїв з та в Україну. Встановлено, що світовий алкогольний ринок стрімко набирає оберти. В свою чергу в Україні ситуація є протилежною. Виявлено, що, найбільш активно розвиваються товари міцної групи (особливо нішові). Досліджено площі засаджені виноградниками у провідник країнах-виробниках вина. Встановлено, що найбільше виноградників розташовано в Іспанії, на другому місці виноградники Франції, третьому – Італії. Саме щорічне зростання площ виноградників та темпів світового попиту на різні види вин сприяло особливо активному розвитку ринку вина в Європі. Розглянуто стан ринку алкогольних напоїв України, проаналізовано структурні зрушення на ньому. Серед виробників алкогольної продукції в Україні лідерами є «Баядера Груп», «Оболонь», «Carlsberg Україна», «САН ІнБев Україна» та Eastern Beverage Trading Україна. Визначено фактори впливу на стан ринку лікеро-горілчаної продукції. Досліджено динаміку зростання ставок акцизного податку на горілку і лікеро-горілчану продукцію. Визначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках алкогольної продукції. The article presents the results of research into the dynamics of export and import deliveries of alcoholic beverages from and to Ukraine. It has been established that the world alcohol market is rapidly gaining momentum. In turn, the situation in Ukraine is the opposite. It was found that the goods of the durable group (especially niche ones) are developing most actively. The areas planted with vineyards in the leading wine-producing countries were studied. It has been established that the largest number of vineyards are located in Spain, followed by vineyards in France and third in Italy. It was the annual growth of vineyard areas and the rate of global demand for various types of wine that contributed to the particularly active development of the wine market in Europe. The state of the market of alcoholic beverages of Ukraine was considered, structural shifts in it were analyzed. Bayadera Group, Obolon, Carlsberg Ukraine, SAN InBev Ukraine and Eastern Beverage Trading Ukraine are the leaders among producers of alcoholic products in Ukraine. Factors affecting the state of the liquor and vodka market were identified. The dynamics of growth of excise tax rates on vodka and liquor-vodka products were studied. The products that are
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку
    (2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Вовченко, Марина Леонідівна
    У статті наведено результати досліджень факторів конкурентоспроможності фірми, а саме визначено, що головними факторами є характер інноваційної діяльності, рівень продуктивності праці, ефективність управління, адаптивність, забезпеченість ресурсами, організація збуту продукції, частка ринку, яку займає фірма. Розглянуто способи формування конкурентних переваг, що залежать від системи чинників, які створюють сприятливе або несприятливе середовище для їх досягнення і утримання. Визначено базові стратегії конкуренції, а саме стратегію зниження витрат, стратегію диференціації, стратегію сегментування. Визначено, що суттєвим аспектом є вплив державного регулювання на конкурентоспроможність, Досліджено етапи оцінки та підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках. Проаналізовано напрямки, реалізація яких дозволить підвищити конкурентоспроможність підприємства на зовнішніх ринках. The article presents the results of research of the factors of competitiveness of the firm, namely, it is determined that the main factors are the nature of innovation, the level of productivity, management efficiency, adaptability, resource availability, organization of sales, market share occupied by the firm. The ways of formation of competitive advantages depending on the system of factors that create favorable or unfavorable environment for their achievement and maintenance are considered Basic competition strategies, namely cost reduction strategy, differentiation strategy, segmentation strategy, are identified. It is determined that a significant aspect is the influence of state regulation on competitiveness, The stages of estimation and increase of competitiveness of enterprises in foreign markets are investigated. The directions, realization of which will allow to increase the competitiveness of the enterprise in foreign markets, are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії управління експортним потенціалом підприємства
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Герасимчук, Дмитро Андрійович
    У статті досліджено основні засади стратегічного управління експортним потенціалом підприємства у сучасних умовах господарювання, враховуючи глобалізаційні виклики та інтеграцію України у світові ринки. Крім цього, визначені основні чинники, які впливають на формування експортного потенціалу підприємства, зокрема внутрішні чинники та зовнішні. Обґрунтовано роль експортної діяльності у теперішніх умовах ведення бізнесу, а також визначена необхідність розробки стратегічних засад управління експортним потенціалом сучасних підприємств. Проаналізовано фінансово-економічний стан та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» за останніх три роки. Розроблено основні стратегічні пропозиції щодо нарощування та підвищення ефективності управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства, а також розраховано економічну ефективність запропонованих стратегічних заходів, виходячи із можливостей виходу підприємства на зовнішні ринки. In the article the basic principles of strategic management of enterprises export potential in the current economic conditions, given the challenges of globalization and the integration of Ukraine into world markets. In addition, the basic factors that influence the formation of export potential of the company, including internal and external factors. The role of exports in the current business environment and identified the need to develop strategic bases of export potential of modern enterprises. The analysis of financial and economic situation and foreign economic activity of PJSC "Zolotonosha Butter Plant" in the last three years. Developed key strategic proposals for increasing and improving the management of export potential of investigated enterprises, and calculated the cost-effectiveness of proposed policy measures, based on exit opportunities on foreign markets.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока та молочних продуктів
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Стеценко, Дмитро Олександрович
    Досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока, проаналізовано обсяги виробництва молочної продукції, а також її географічну та продуктову структуру експорту й імпорту. Виявлено потенційні ринки збуту та окреслено можливі стратегії їх освоєння. Condition and tendency of domestic milk market is researched, production of dairy products, its geographical and product structure of export and import is analyzed. Potential markets and possible strategies for their development are outlined.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та тенденції розвитку ринку молочної продукції в Україні
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Білошапка, Олена Володимирівна
    У статті проаналізовано сучасний стан ринку молочної продукції України, визначено чинники впливу, запропоновано шляхи розвитку та реалізації експортного потенціалу вітчизняних виробників молочної продукції у 2012-2016 рр. The article analyzes the current state of the dairy products market of Ukraine, identifies influencing factors, suggests ways of developing and realizing the export potential of domestic dairy producers in 2012-2016
  • Ескіз
    Документ
    Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку безалкогольних напоїв України
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна
    У статті проаналізовано сучасний стан ринку безалкогольних напоїв України, визначено чинники впливу, запропоновано шляхи розвитку та реалізації експортного потенціалу вітчизняних виробників безалкогольної продукції. The article analyzes the current state of the market of non-alcoholic beverages in Ukraine, determines the influencing factors, suggests ways of developing and realizing the export potential of domestic producers of non-alcoholic products.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості реалізації нової продукції на зовнішніх ринках косметично-фармацевтичними підприємствами
    (2021) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Рогова, Катерина Сергіївна
    Визначено значимість процесу реалізації продукції підприємствами-виробниками. Виокремлено передумови виведення нової продукції на зовнішні ринки. Наведено етапи процесу реалізації продукції. Визначено вимоги щодо просування косметичної продукції на міжнародних ринках, а також виділено основні критерії щодо її перевезення до пункту призначення. The article identifies the importance of the process of selling products by manufacturers. The preconditions for output new products to foreign markets are highlighted. The stages of the product sales process are given. The requirements for the sales of cosmetic products on international markets are defined, as well as the basic criteria for its transportation to the destination.